ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Net gebeld door Düsseldorf. Ben zo blij! Van de 10 eicellen waren 9 goed en zijn er 6 embryo's over gebleven. 2 zijn al ingevroren en 4 liggen in de embryosscoop. Zo'n goed resultaat heb ik nog nooit eerder gehad. Hopelijk zit hier een plakkertje bij. Hoop ook op een mooi resultaat bij jou figo!

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wat fijn joh!

3. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wat een stress Mariska. Dat lijkt me ook zo erg voor de punctie. En manlief vol in de stress het kamertje in, jeetje voor de mannen is t dan ook niet heel relaxed!
    Succes, ook voor Figo! Spannend!

4. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    En wat een goede uitslag Mariska! Top!

5. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Topscore Mariska. Hier moet toch een plakker tussen zitten.

6. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Hahah dan lag jij tegenover mij Mariska. Ik had je dochter ook gezien in het kamertje toen ze op jullie aan het wachten was😀 en toen jullie wegliepen, zei ze ook nog tschüss tegen de zusters daar. Toch?

7. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Figo; heb jij al uitslag?

8. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Neeeeee, we zijn nog niet gebeld.

9. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Duurt lang zeg!

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Haha, ja dat kan wel kloppen dat vind ze zo leuk om te zeggen! :) handig is het niet echt om haar mee te nemen. Vind het ook heel confronterend om daar met haar te komen voor de stellen die nog met lege handen staan. Maar ik kan echt geen weekend zonder haar. Dus ja wat moet je dan:)
    Was jij diegene van Turkse komaf of was jij daarna aan de beurt?
    na mij was een vrouw van Turkse komaf en haar man sprak aardig woordje Duits. Dus dacht dat dat geen Nederlanders waren. Daarna zag ik nog dame met donkere bobline binnengedragen worden. Die kwam naast mij maar toen zat ik al in de kleren en kon ik weg.
    Hoop dat ze inmiddels gebeld hebben voor je uitslag.

11. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    #2291 Figo, 8 nov 2016
    Laatst bewerkt: 8 nov 2016
    12 eicellen

-8 die geschikt zijn voor icsi
    -Van die 8 zijn er 3 bevrucht
    -2 in de kweek die terug worden geplaatst
    -1 de vriezer in

Ja we wonen in Duitsland, maar ben in Nederland geboren en idd van Turkse afkomst.

12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Eindelijk bericht! Valt de opbrengst je mee of tegen? Weet niet je geschiedenis in de mmm. Is dit je eerste behandeling? Hoop voor jullie dat deze poging zal slagen. Heb je zaterdag ook de tp?

13. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Dit is onze tweede poging. Met de eerste hadden we 8 eicellen en 3 waren er bevrucht. 2 zijn teruggeplaatst en toen konden we geen 1 laten invriezen. Weet eigenlijk niet wat ik moet denken, je hoopt natuurlijk op veel die bevrucht zijn en in de vriezer kunnen.

Ja zaterdag heb ik (hopelijk) ook de terugplaatsing.
    Welke arts hebben jullie, mijn arts werkt niet op zaterdag dus de terugplaatsing doet dokter Kersten Marks

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ja is ook erg lastig. Wij hebben na onze dochter 2 pogingen in UMCG gehad. Beide keren 3 embryo's helaas geen resultaat. Toen zijn we vorig jaar mei naar dd gegaan. Dat was helemaal magertjes. 3 eicellen waarvan 1 bevrucht. Dat is niet gelukt. Dat was mijn 9e tp na onze dochter. Ik was emotioneel een wrak. Hebben het eerst laten rusten. Afgelopen zomer hebben we met de cuypers geëvalueerd. Heeft al onze vragen beantwoord en heeft ons behandelplan aangepast. Dat gaf ons weer hoop en kracht om verder te gaan. Ik heb tot nu toe iedere X dr cuipers gehad maar er is mij niet verteld wie de tp van as zaterdag bij mij doet. Ik moet er om half 1 zijn.

15. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Wat een goede berichten Mariska en Figo. Ik duim voor twee succesvolle terugplaatsingen!
    Mariska, omdat dit jullie 4e poging is, bekostigen jullie dan zelf? Of heb je luxe verzekering?

Ik heb eindelijk (redelijk) goed nieuws. Heb een ziekenhuis op 1 uur afstand gevonden die de echo's wil doen. Nog steeds niet ideaal, maar beter dan 2,5 a 3 uur rijden.
    Ik shop nog even verder, maar heb dit ziekenhuis iig achter de hand.

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi mieksel. Dank je wel. Voor ons is het ook 3,5 uur rijden. Wij hebben ervoor gekozen om dit gewoon in dd te doen. Meestal combineren we dat met een week of weekendje weg. De derde poging was snel beëindigd maar 1tp. We hebben er voor gekozen om die zelf te betalen. Nu hebben we vlgs de verzekeraar nog 1 tegoed. Nu hebben we 6 embryo's en valt alles nog in die vergoede poging en zijn we goedkoper uit zeg maar.als je begrijpt wat ik bedoel:)

17. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    @appeltje, gefeliciteerd met de geboorte je dochter!

@mariska en fugo, hopelijk krijgen jullie zaterdag een mooie topper teruggeplaatst!

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik ben vandaag naar DD geweest. Goede echo, liggen zo'n 18 eitjes klaar zo te zien... volgende hopelijk ongesteld en dan weer beginnen. Medicatie is besteld.. Word weer rustig nu we weer gaan beginnen😊toch fijner om echt bezig te zijn dan te wachten...
    Oh ja er zijn nieuwe visjes bij in t aquarium gekomen, dus weer wat nieuws te bekijken 😉

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Jemig babsvdh wat een eicelvoorraad zeg:$
    nou hopen dat ze straks allemaal lekker doorgroeien. Succes met nog even wachten!

20. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Mariska en Figo, gefeliciteerd met de mooie resultaten! Op naar mooie zwangerschappen 🍀🍀

Babs, wauw wat een aantal! Dat is een heel mooie start zo 😃👍🏻

Deel Deze Pagina