Ok Mariska, weet je wat voor getal jij had? En op welke dag van de cyclus heb jij je biopt gehad? Volgens mij moet ik twee keer zon spuit zetten. Succes op de wachtbank!
Met mij gaat het goed. Ik ben lekker een weekje thuis nu. Wilde met deze poging voldoende rust nemen en nu geniet ik van de rust. Terwijl de artsen zeggen dat je gewoon kunt werken. Voor mijn gevoel ben ik als kleuterjuf te veel aan het bewegen met die embryo'tjes in mijn buik😀 en dit voelt zo goed nu. Ook al weet ik dat rust niet effect heeft op de slagingskans... Ik voel sinds vanmorgen rechts in mijn buik een steek gevoel als ik uitadem. Geen idee wat het is... Ben wel benieuwd of iemand ook zo'n steek gevoel heeft gehad? Mariska ik snap jou heel goed. Wij hebben maar 1 bevrucht eitje in kunnen laten vriezen. Wil er gewoon nog helemaal niet aan denken dat als deze verse terugplaatsing niet lukt, dat we dan alleen die ene cryo nog hebben. Sorry dat ik zo lang heb getypt. Pffff het lucht wel op😊😉
Lolaa, ik weet geen getal, maar zat aan de ondergrens. Misschien zit jij nog lager dan mij omdat je twee injecties moet hebben. Volgens mij was de scratching na ongeveer 2 dagen na mijn eisprong. Hey Figo, lekker thuis, groot gelijk. Voor mezelf ook afgewogen wat ga ik doen. Heb de vorige tps afgewisseld wel werken en niet. Niets leek te helpen. Nu toch maar weer aan het werk gegaan. Ik voel al weer van alles. Maar na 9 tps heeft mijn lijf mij ontzettend vaak voor de gek gehouden. Die bollen geven natuurlijk ook wat bijwerkingen. Ik probeer het wat van me af te zetten. ook al vind ik dat ook lastig.
Loolaa jij hebt dus deze ronde scratching laten doen? Waar zit je nu in je cyclus? Volgens mij zouden wij een beetje gelijk gaan lopen of niet? Ik wacht op mijn menstrautie en ga dan beginnen met icsi, ca aktivator en picsi.
Loolaa, 7 dagen na ei of dag 23 van cyclus doen ze biopt. Ik krijg ook granocyten.. ben er zwanger mee geraakt toen!
Hoi Gein. Ik mag woensdag testen. Voel me wisselend. Blijf hopen. Heb wel aardig wat stressmomenten gehad.uitgerekend nu stress op het werk. Met man op de seh vanwege ongelukkige val heeft een fractuur in de kop van zijn elleboog. Gaat niet zo lekker hier
O jakkie, Mariska! Ik moest de 2 dagen na de tp van wat later uitgroeide tot mijn oudste dochter op BHV-cursus voor mijn werk. Ben wel gegaan, maar rustig aan gedaan (niet met zware brandblussers gesjouwd en dergelijke).
Met mij gaat het goed, ben gewoon de dagen aan het aftellen. Ik moet dinsdag 22 november weer richting Dusseldorf voor bloedtest. Thuis durf ik niet te testen🙃
Mariska; oh wat klote dat je dan nu stress hebt! Maar goed het hoeft niks te zeggen het kan ook goed uitpakken. Oh beterschap voor je man. En ik duim voor je meis! Figo; wat spannend meis. Ik duim ook voor jou! Wij zijn gisteren bevallen van een prachtige zoon. Alles gaat goed. Ik duim voor alle meiden dat het bij jullie zo snel mogelijk raak mag zijn!
@Gein: gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Fijn dat de kleine man het zo lang bij je heeft volgehouden. Ben heel blij voor jullie. Nu lekker genieten! @Mariska: stress is nooit leuk, maar zo te horen in ieder geval afleiding genoeg om niet steeds aan alles wat je voelt (of niet voelt) te hoeven denken. Kleine embryo heeft daar in ieder geval geen last van bij het innestelen. Hopelijk word je volgende week aangenaam verrast met testen. Sterkte met je man en de drukte op je werk! @Figo: jij ook nog even doorbijten. Spannend dat je eerst naar DD moet en dan nog een paar slopende uren moet wachten op de uitslag. Ik vond testen ook altijd heel spannend. Meestal legde ik de test in de keuken neer en liet mijn man dan kijken, omdat ik het te spannend vond.
Gein van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik hoop echt dat Mariska en ik goed nieuws mogen geven volgende week. Misschien dat ik maandag toch zelf ga testen. Dan laat ik het ook wel in de badkamer en laat mijn man dan wel kijken. Als ik zelf dan maar niet in tussentijd flauwval😂 Wachten op het telefoontje van Dusseldorf is net zo spannend. Pffff krijg het nu al benauwd😊
Gein, van harte! Wat ben ik blij voor je. Jullie derde zoon, wat speciaal zo'n mooi mannengezin. Veel geluk met elkaar.
Gefeliciteerd Gein!! Lekker genieten nu! Dames ik krijg net van menzis de nieuwe polis. Vanaf nu bij menzis ook : als je voor ivf naar een niet gecontracteerde zorgaanbieder gaat, heb je eerst toestemming nodig van menzis.
Bij PNO ben je welkom voor je eerste drie pogingen tegen 200%, ook als je er al 1 of 2 gehad hebt dus. De polis met de 4e vergoedde poging tegen 200% kun je niet krijgen als mm'er. UMC vraagt geen medische selectie op poging 4 en 5, alleen een stevige premie.