Oeh spannend babysvdh, heel veel succes! Hopelijk een mooie oogst! Herkenbaar die pijnlijke buik. Kalm aan hoor!
@Babs: mooi aantal! Ook qua grootte groeien ze mooi gelijkmatig. De buik zal nu inderdaad gevoeliger worden, dat had ik al met maar 6 eitjes. Maar ik vond het altijd wel een bevestiging dat er van alles gebeurde daar binnen. Had je nu meer gespoten? @Mariska: de banner staat je goed!! Hoe voel je je? @Mieksel: mijn fsh was 10,2 en dr. S. maakte daar toch wel een opmerking over, want in DD willen ze die het liefst onder de 7 hebben (dacht ik uit mijn hoofd). In mijn NL zkh lag die grens bij 10. Verder maakte hij er geen probleem van, hoor, want het is nu eenmaal een voldongen feit en in DD zijn ze nu eenmaal niet voor een gat te vangen. En met perfecte waardes hoeft niemand de overstap naar DD te maken. @Cassie: fijn dat je afspraak staat. Ik had destijds ook het contactformulier ingevuld, maar geen enkele reactie ontvangen. Bellen werkt inderdaad het beste in DD en eind januari is (met feestdagen tussendoor meergerekend) al best snel. Succes, aftellen tot de intake kan beginnen.
Ik heb nu 2x zoveel hormonen. Had er vorige keer ook al wel last van met 6 eitjes. Heb even nagekeken en die waren ook op dag 8 van deze grote.. hoopvol gevoel omdat er vorige keer van de 6 wel 5 rijp waren. Dus we gaan hopelijk zo door👏
Dank je sneeuwmees. Ik dacht ik doe het maar! Maar vind het enorm spannend. Ik voel nog niet erg veel kwaaltjes en dat maakt me erg onzeker. Ben druk aan het aftellen tot de eerste echo woe 7 dec. Dan zou ik 6 wk 3 zijn. Bij mijn dochter zagen we toen een hartje. Ik heb toen erg gebloed vanaf week 5 en dachten dat het mis was. Zie zo tegen vlg week op pffff
@Mariska: toen ik onverwacht zwanger bleek, heb ik ook een banner genomen. Ik dacht, dan heb ik dat in ieder geval een keer meegemaakt. Gelukkig bleef die banner ruim 38 weken staan. Hoop voor jou hetzelfde. Kan me voorstellen dat het volgende week een spannend moment voor je is (ik werd ook altijd 10 jaar ouder bij iedere echo). Duim dat je volgende week al een mooi kloppend hartje te zien krijgt. Misschien dat de kwaaltjes nog meevallen, omdat je er zo van overtuigd was dat het niet gelukt was. Dus geniet er maar van, zo lang het kan. Voor je het week kan je alsnog ineens hartstikke misselijk zijn. @Babs: fijn dat de hogere dosering gelijk zoveel meer eitjes oplevert!! Neem aan dat je de volgende keer weet wanneer de punctie zal zijn?
Mariska gefeliciteerd !! Babs zoals je weet duim ik voor je.. Even update van mijn kant: ben even wat minder actief hier, reden? Geen idee, kop in het zand, niet durven zeggen, angst, goden verzoeken???? Geen idee Zoals sommige weten hebben wij weer een behandeling gehad. Zaten heel veel follkels en maar 16 eitjes. Van dr. S mochten wij geen verse tp en dr C durfde het wel aan maar dan geen twee embryo's (als die er al waren). Inmiddels hebben wij een positieve test in handen en lijk ik nu ruim 5w te zijn (donderdag 6w). Ik kan gewoonniet geloven dat het weer bij de eerste de beste tp weer raak is in DD (moet een adder onder het gras zijn?) Al met al, geen menstruatie en vanmorgen nig steeds 3+..DD the place to be voor ons?? Lijkt het wel op. Hebben 2 stuks dag 5 emmies en 6 dag 1 emmies in de vriezer zitten, best goede poging al zeg ik het zelf. Wij houden echt een slag om de arm (zeg je dat zo 🤔 en hopen dat de eerste echo snel in zicht is...
Prachtige banner Mariska En Zowelkom wauw!!! Je bent er helemaal ondersteboven van lees ik wel. Wat geweldig, gefeliciteerd. De verlengde ww naar de echo toe zijn ook heel heftig en spannend. Succes meiden!
Zo welkom van harte Gefeliciteerd! Wanneer heb je dan je eerste echo? Maar hopen dat dat wat gerustellling geeft zodat je alsnog een beetje kan genieten. Ik heb eigenlijk bij de zwangerschap van onze dochter weinig genoten. Alles ging voorspoedig maar de angst heeft de hele zwangerschap overheerst. hetzelfde gevoel herken ik nu weer. Hoop dat dat met de eerste echo's wat af gaat nemen.
@Zowelkom: wow, jij ook zwanger! Gefeliciteerd! Snap dat je het maar moeilijk kan bevatten. Het ongeloof druipt tussen de regels door. DD en jij lijken inderdaad een goede match! Op naar een mooie echo! @Mariska: ik leefde ook van echo naar echo om voor mezelf maar bevestiging te hebben. Heb achteraf ook (te) weinig van de zwangerschap genoten. Net na de echo kon ik altijd de hele wereld aan, om een week later toch weer beginnen te twijfelen. Na de 20 wkn echo begon het echte genieten pas te komen. Hopelijk lukt het jou eerder te beginnen met genieten.
Wow, wat een mooie berichten hier. Gefeliciteerd ZoWelkom!! Spannend idd die eerste maanden. Ik kon ook pas vanaf de 20 week (en eigenlijk 34 week) genieten. Whoop whoop, Mariska! You go!
Wat een super berichten hier! @Mariska: van harte gefeliciteerd, wat een fijn bericht! @ZoWelkom: voor jou ook gefeliciteerd, wow! Wat een geweldig nieuws dat DD je weer heeft kunnen helpen. En wat fijn dat er zoveel cryo's zijn. Ik duim dat jullie straks allebei een mooie echo hebben met kloppend hartje.
Met ons gaat het super! Ik begin zelf steeds meer te kunnen gelukkig, ik merkte toch wel dat ik lichamelijk een flinke klap heb gehad van de zwangerschap. Met onze dochter gaat het ook super. Ze is al een paar daagjes wat verkouden helaas, maar gelukkig lijkt het daarbij te blijven. Ze is een lief en makkelijk meisje. Ze slaapt veel en als ze huilt dan krijgen we haar makkelijk en snel weer gekalmeerd. We zijn enorm trots
Miekej; gefeliciteerd! Mariska en zowelkom; ook gefeliciteerd. Op naar een mooie eerste echo!! Figo; wat klote zeg. Hoe gaat het nu met je? Unicorn; hoe is het met jullie? En de kleine? Meiden bedankt voor de felicitaties!!!
@Gein: hoe gaat het met jou/jullie? Allemaal lekker thuis? En grote broer blij met zijn kleine broertje?
Sn; het gaat goed hier. Zijn heerlijk aan het genieten van onze knappe mannen. Hoe is het bij jullie?
@Gein: fijn dat alles goed gaat met jullie en dat jullie lekker met elkaar aan het genieten zijn. Hier gaat ook alles goed. Ik en de kinderen zijn geveld geweest door de griep en zijn weer op de been. Mijn herstel van de heupoperatie gaat ook beter nu (al gaat het mij niet snel genoeg ).
De laatste tijd ben ik ook wat minder actief hier maar ik moet even reageren: van harte gefeliciteerd ZoWelkom!! Wat gaaf dat het gewoon weer raak is! Ik snap dat je nog wat terughoudend bent, maar het is geweldig nieuws tot dusver! Duim voor een goede eerste echo voor jullie.