ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    60mg en soms sloeg mijn stem beetje over 😱

2. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Dank voor alle info over DHEA meiden.
    30 mg lijkt idd weinig te zijn, gelukkig.
    Ik moet het idd minstens 6-8 weken slikken.

Babs, ik had over je berichtje heengelezen, maar wat een goede score zeg!! Spannende tijden voor jou dus.

Klaasje, wat was voor jou destijds indicatie om Pipelle te doen?
    Nog even genieten van de borstvoeding dus!

ZoWelkom: hoe voel je je?

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Mieksel, bij mij zijn ze voor pipelle gegaan vanwege dat de eerste series blasto's niet wilde innestelen. Met een laag amh kun je dan wat minder lang doorgaan natuurlijk. Dus vrij snel ingegrepen ( 3e tp uit ivf 1) en voor nu eigenlijk als motto 'probeer voorgaand succes maximaal te herhalen'.

De cryo's zijn van 2 jaar geleden dus jonger en hopelijk kansrijk. Alles uit de kast noemde dr C het.
    DHEA heb ik nooit geslikt, mijn waarde zat al redelijk maximaal van nature.

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Babsvdh, wauw mooie score zeg! Heel veel succes deze poging!

Klaasje: hoop dat de pipelle met biopt net zo bij jou uitpakt als bij mij. Heb 9 tps gehad die niet wilden innestelen na onze dochter. Na de pipelle een uitkomst van weinig nk celen de granocyte gespoten voor de tp en BINGO:D
    Maar goed dan moet er wel iets uit je biopt komen.:)

Heb net alle rekeningen in de pno app verwerkt. Werkt mooi alleen hij moet je er niet na elke declaratie uit de app gooien;)

Wat is jullie ervaring over de snelheid van het uitbetalen?

5. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Wauw Babs, wat een mooie score zeg.
    Hier is helaas vanochtend de menstruatie doorgebroken.

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    he wat ontzettend balen, Lollaa. Sterkte hoor!

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    He wat balen zeg Loolaa!! Had je nog cryo's?
    Sorry ben even je verhaal kwijt...

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mariska: helaas langzaam. Deze rekeningen moeten door een speciale afdeling worden beoordeeld. Rekeningen van gewone andere dingen betalen ze altijd razendsnel uit, maar op betaling van de rekeningen uit DD moest ik altijd een paar weken wachten. En nu helemaal, aan het eind van het jaar zitten ze in het overstapcircus. Een dankbaar excuus om er nog eens extra lang over te doen.
    Advies: zit er bovenop. Bel er achteraan. Tot vervelens toe. Tot ze gek van je worden (en jij van hen). Ik vind het een schande dat het altijd zolang moet duren. Betaal je je scheel aan premie, denken ze ook nog dat je een geldboom in je tuin hebt staan en zomaar even een paar duizend euro kunt voorschieten. Sorry, beetje persoonlijke frustratie :D

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Mooi zeg Babs, daar moet een mooi kindje bijzitten!

Het is ook gewoon belachelijk Stiertje. Helemaal voor een verzekeraar die pretendeert altijd met keuze vrijheid te werken, dan pas je dat toch in je werkwijze?

Mariska, ik ga er ook helemaal in mee in die pipelle. Heeft ons ook mooi resultaat gebracht bij de twins.

10. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Ik heb geen cryos. Extra zuur dus.

Fijn Klaasje, dat je weer kan starten! Moest je nou nog drie maanden gestopt zijn met bv of mag je direct starten?

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat erg Lola. Weer opladen voor een nieuwe ronde spuiten lijkt me loodzwaar.

Moet idd minstens 2 maanden gestopt zijn. Plan is nu om voor de kerst gestopt te zijn. Januari pipelle, februari tp'en. Maar als ik 1 ding weet van de mm is dat het altijd, maar dan ook altijd anders loopt als dat je zelf plant....

12. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Loolaa wat balen zeg!! En dit was je 2e icsi?😢

13. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Ok, wel twee maanden gestopt zijn? Dat hoefde ik niet. Maar misschien is jou baby nog jonger? Hoe vaak geef je nog bv en heb je al wel weer een regelmatige cyclus?

Tis inderdaad echt pittig. Vorige keer geen tp, nu geen cryos. We schieten echt door de pogingen heen zo.

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat een verdrietige teleurstelling, het gevoel dat je pogingen dan hard gaat komt dan wel voorbij. Maar vergeet niet, het kan allemaal nog.

Mijn dochtertje is 7 maanden. Voed nu nog 3x daags, ga nu meteen nóg een voeding laten vallen en dan totaan de kerst stoppen. Vind het vreselijk. Maar goed, wat heb ik nu te klagen mogen andere mm'ers met lege handen ook prima denken. Het geven van bv voelde voor mij zo helend na al het falen om zwanger te raken iets wat ik eens zelf kon zonder artsen, hormonen en narigheid.

15. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Loolaa je verhaal is heel herkenbaar. Het is zo verdrietig en voor jezelf komt t einde in zicht..... hoop dat jullie snel weer hoop en moed krijgen om verder te gaan! Sterkte!😘

16. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Dat snap ik heel goed hoor Klaartje. Tis toch ook gewoon echt iets om van te genieten. En dat zijn allemaal dingen/ dilemma's waar je niet eens over na hoeft te denken wanneer je gewoon spontaan zwanger kan raken. Maar heb je al wel weer een cyclus?

17. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ik begrijp je helemaal Klaasje. Ik heb meer dan een jaar borstvoeding gegeven en moest stoppen vanwege start MMM voor brusje. Ik heb gehuild bij d'r laatste voeding, phoei. Ik vond het zo frustrerend dat het niet m'n eigen keus was...
    Dus geniet, geniet!!

Lolaa, wat een verschrikkelijke teleurstelling zeg. Niet te geloven, zo vliegt het er wel doorheen idd.
    Hoe gaat het met je?

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik ben bij de oudste na 11 maanden ook gestopt voor een brusje. Vond ik wel moeilijk. Want wie zegt je dat dat brusje er ook echt gaat komen?
    Bij de jongste overigens ook na 11 maanden gestopt. Niet voor de MMM deze keer.

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Precies Stiertje, dat weet je niet. Ik ga de gok toch aan. Bij de twins ben ik na 6 maanden gestopt, toen was ik ook echt wel op. Vond ik ook moeilijk maar wel het beste.

Lola, ik heb weer een cyclus, zit nu in de tweede sinds de bevalling. Het is nog even pet als jaren geleden, kort met late eisprong en korte LF. Helemaal in het POF - vervroegde overgang plaatje. Maar voor de cryo leggen we toch alles plat met progynova/ utrogestan dus schakel ik die zwakte alvast maar uit.

20. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dames even een vraagje, ik ben sinds gister ineens snotverkouden. Ik krijg de suprefact neusspray er niet in of het loopt er direct weer uit voor mn gevoel... jullie al eens gehad? Moet ik mailen of dit wel goed gaat of zal t allemaal wel mee vallen?

Deel Deze Pagina