Dat lijkt me idd heel lastig... Is ook weleens door mijn hoofd geschoten toen ik snotje verkouden was: wat als je nu hormonen via neusspray krijgt? Heb je al een gewone neusspray geprobeerd om de boel te ontstoppen? Otrivin Dup ontstopt gegarandeerd. Maar wel heftig spul vond ik, maar één keer gebruikt.
Ja heb vanochtend gewone neuspray gedaan en daarna de suprefact. Dat bleef erin dus moet zo goed gaan denk ik😆
Ik zou zelf denk ik even mailtje sturen naar dd of dat goed komt met de neusspray. Wat enorm balen zeg! Ik ben de dagen aan het aftellen. Pffff duurt zo lang zeg! Heb woensdagmiddag eerste echo. Spannend weer!
@Babs: wat vervelend dat je zo verkouden bent, net nu je neusspray moet gebruiken. Jouw oplossing om eerst met andere spray de boel los te maken en dan de suprefact, lijkt me de enige oplossing. Zou het ook niet helpen om het liggend erin te spuiten en even te blijven liggen? Ik vond met de neusspray het ook altijd lastig te bepalen of er nu wat binnengekomen was en ook ik heb wel eens dat het wat terugliep (ondanks dat ik niet verkouden was). Bij twijfel kun je inderdaad ook even mailen, al was het maar voor je eigen geruststelling. Succes en vooral beterschap!! @Lolaa: sterkte, meid! Ongesteld worden, verdriet, teleurstelling en jezelf weer bij elkaar oprapen om verder te gaan. Het blijft een ware kwelling. Knuffel!! @Mariska: de echo is al snel (al zullen voor jou de dagen vooruit kruipen). Hoe voel je je nu?
Dankje meiden. Ik laat het even zo, denk dat t wel goed gaat. En anders vraag ik het dinsdag als het dan nog zo is.. mariska voor ons is dat al best snel die echo , maar snap idd dat het voor jou veel langer duurt! Van mij mag het ook al wel dinsdag zijn.. Hoop zo dat we een terugplaatsing krijgen🤗
Dames kun je eigenlijk ook op zondag gebeld worden door de emrbyoloog?? Ben niet gebeld ofzo maar vroeg het me wel af of er vandaag ook gekeken wordt?
De dagen gaan op zich wel heel snel voorbij met alle sinterklaastoestanden. Alleen je leeft zo naar de dag toe dat voor je gevoel het zo lang duurt. Heb eigenlijk weinig klachten. Ben savonds wel bekaf maar verder weinig klachten. Met onze dochter werd ik tegen deze tijd smorgens behoorlijk misselijk maar daar merk ik nog niks van. Dat maakt me wel wat onzeker. Heb me al wel aangemeld voor moeders voor moeders, as vrijdag intake. Maar eerst maar even de echo van woensdag. Ik dacht het niet op zondag. Wij hadden de laatste keer op zaterdag de tp. Toen hadden we nog 2 embryos in de scoop. Alleen deze deelden traag. Ze wilden ze nog de kans geven om het aan te zien. Maar kon pas maandag de uitslag horen. Deze hadden het dus niet gered.
Er wordt in het labo vast gewerkt en sowieso gefotografeerd door de embryoscope zelf. Er zijn geen artsen of assistentes aanwezig dus je zult geen belletje krijgen maar de ontwikkeling van je Eskimo's wordt gewoon gevolgd.
@Babs: mee eens met Klaasje. De embryo's worden gevolgd door het systeem, alleen is er niemand aanwezig om te bellen. Dus hoop van harte dat het morgen ook stil blijft met de telefoon. Zenuwslopend, hè? Leef met je mee en duim voor een tp a.s. dinsdag! @Mariska: ik telde ook de dagen af en sleepte me soms van week naar week. Voor nu dus even afleiding genoeg met sinterklaas en als die weer vertrokken is, dan is je echo gelukkig al heel snel. Dan kun je daar weer even op teren tot de kerstdagen. Klinkt in ieder geval erg zwanger dat je bekaf bent. Kwaaltjes kunnen maar zo nog toenemen en anders ben je een van de gelukkigen die er fluitend doorheen rolt. Fijn dat je je ook voor mvm hebt opgegeven. Ik was het ook van plan, maar was zo overdonderd toen ik zwanger bleek dat ik het achteraf helemaal vergeten was.
Pff nu met de gedachte dat we vandaag niet gebeld konden worden, wordt het voor morgen extra spannend. Blij als het 1 uur s middags is.... dan zullen ze hopelijk niet meer bellen.... ga er nu toch over piekeren en nadenken, afgelopen dagen ging t goed en daht ik er zelfs niet aan, fijn! Hopelijk goed gevoel!!
@Babs: het idee gebeld te kunnen worden, maakt je inderdaad gek. Maar heb goede hoop voor je. Inderdaad morgen nog even door zien te komen en dan erop vertrouwen dat het dinsdag echt gaat gebeuren.
Dankje meiden!! Net toch maar een traantje gelaten van de spanning... Toch fijn dat ik t hier even kwijt kan!😘
Inderdaad heel spannend na vorige poging, maar houd vooral vast aan 9(!!) embryootjes. Een droomscore. Bedenk me dat ik wel eens een belletje kreeg onderweg naar Dusseldorf voor de tp. Kon m'n ontbijt amper binnenhouden, schrok me kapot... Vroeg de assistente of ik nog een herhaal recept prednison nodig had. Allemachtig....
Wow Klaasje dan zou ik me ook kapot schrikken zeg!! Ja 9 is ook echt goed inderdaad en in combinatie met picsi en ca-activator moet t toch ook goed gaan? Pff... Nog 2 nachtjes.... zo spannend, zal dit dan de eerste terugplaatsing worden....
@Babs: we zijn er voor je als je even stoom af wilt blazen. We herkennen allemaal de spanning die bij alle fases horen. Logisch dat het je even teveel werd. Af en toe een huilbui kan enorm opluchten. En met al dat extra's moet het gewoon goedkomen!!!
Oh Babs wat fijn dat je dit keer zo'n mooie score hebt! Ik duim voor mooi nieuws mbt jullie terugplaatsing!
Ik snap je spanning Babs..., je hebt zoveel geïnvesteerd en leeft van climax naar climax. Ik denk dat je met 9 embryo's idd super goed voorgesorteerd staat. Heb je enigszins afleiding morgen? Sterkte en ik duim voor je!
Goed geslapen gelukkig.. afleiding? Voor snotteren van zakdoek naar zakdoek, heb alle holtes vol.... En ik ga maar beginnen met de kerstboom versieren, de boom heeft manlief al gehaald zaterdag.
Tot hoe laat kun je ook alweer gebeld worden? Zenuwslopende uren dit..... Wil eigenlijk zelf gewoon bellen of mailen🙈haha