Op zich is ieder uur dat ze nog niet gebeld hebben positief. Maar je kan ze gerust zelf even bellen, hoor. Is helemaal niet gek na jullie eerdere ervaring en scheelt jou een hoop gestress.
Lief dames... heb wel gemailt... maar goed rond dit tijdstip mket het toch ook goed zijn he???🤗
Ik heb geen idee, nog geen ervaring Maar is het nu na 13u. en als ze bellen is dat voor 13u.? Dan lijkt me is dat geval dat het goed zit meid! Heb je dan morgen de TP? Hier zit de eerste pil DHEA erin. Op de een of andere manier voelt het helemaal niet goed. Bang voor rare bijwerkingen of langere termijneffecten voor mij of ons (hopelijk) latere kindje. Haal me dan van die DES-kindjes verhalen door het hoofd, weet je wel? Bah, spannend allemaal, zou blij zijn als ik over drie maand weer mag stoppen...
Oja, nooit over nagedacht eigenlijk.. maar met des moesten ze toen niet hele zw slikken? Ik heb geen idee hoor..
Yes het zag er allemaal nog goed uit. En het was zeer onwaarschijnlijk dat t nog misgaat voor morgen 🤗😆
Wat fijn Babs!! Heeft ze nog iets over het aantal gezegd? Super blij voor je. Mieksel, hoop dat de bijwerkingen meevallen en dat je zorgen ook wat minder worden. Succes in ieder geval!
Nee geen aantal. Maar ben nu pas gerustgesteld 🤗 Morgenvroeg 10 uur komt er een embryo bij me, voor t eerst 👏
@Babs: geweldig nieuws en hopelijk doet de rest het ook nog goed! Heel veel succes morgen bij de tp! Hopelijk mag je Mariska en Zowelkom snel gezelschap houden!!
@babsch, heel veel succes morgen! hopelijk over 2 weken een positieve test. @Zo welkom en Mariska gefeliciteerd! Ik lees af en toe nog mee maar er gebeurt te veel om alles te volgen... Dus als ik je vergeten ben sorry...
Wat een mijlpaal Babs! Succes morgen en geniet ervan; vanaf dan ben je zwanger tot het tegendeel bewezen wordt (liever niet natuurlijk) 😉
Wauw wen alweer 17 weken, tijd gaat toch echt wel snel he... ik bedacht me dat gisteravond ook Mieksel. Ik krijg gewoon eindelijk een embryo bij me, het idee alsof je dan al soort van zwanger bent is idd apart, maar hoop zo dat t een goed gevoel geeft dit eindelijk behaald te hebben!
Duimen draaien Babs! Kreeg net een doodschrik. Kreeg mail van pno dat er declaraties zijn die niet vergoed worden. Moest naar mijn mijn inlog. Ik kijken maar daar staan nog gewoon de declaraties van vorige week van dusseldorf in behandeling. Snap er niks van. Eerst maar eens naar PNO gebeld. Die heeft vervolgens geen idee wat daar mee bedoelt wordt want ze staan nog gewoon in behandeling. Gatsie, als dit maar goed komt, heb geen zin in dat getouwtrek met de zorgverzekeraar. Morgen gelukkig de echo, moet mezelf nog even 1 dag voortslepen. De ochtendmisselijkheid is sinds gister lekker aanwezig. Ik vind het niet erg, het stelt me op de een of andere manier gerust
Whaaa dames, zo blij! Alle 5 zijn gewoon top embryo's geworden, blasto's!! En we hebben er 2 terug gekregen 🤗👏 zo blij!! Lange 10 dagen worden dit..... En de suprefact icm verkoudheid:uitsnuiten en neusspray inbrengen dan komt t goed. Moest me er absoluut geen zorgen over maken!