Zo Babs, heb jij even vleugeltjes! Prachtig joh. En het bewijs dat verandering ander resultaat geeft. En over resultaat en wensen op naar 2 streepjes. Mariska laatste wacht dag. Dat morgen maar een dag met gouden randje mag worden.
Ja erg spannend... en we hebben bedacht dat we niemand zeggen dat we er 2 hebben laten terug plaatsen. Mocht het een tweeling worden hebben we alsnog een verrassing 🤗. Fijn dat ik t hier dan wel kwijt kan haha
@Babs: wat geweldig, joh! Meestal is de embryoscope een afval race, maar jullie embryootjes zijn super sterk! En dan ook nog tp van twee!! Our lips are sealed @Mariska: wat kun je blij zijn met misselijk zijn, hè. Toen ik zwanger was heb ik dagelijks mijn borsten fijn geknepen en was ik pas gerust gesteld als dat pijnlijk was . Op naar een goede echo morgen!!
Ha, we gaan voor de tweeling, Babs! Ik was zelf bij de eerste echo van mijn eerste zwangerschap stiekem een beetje teleurgesteld dat ik 'maar' 1 hartje zag (had ook 2 blasto's teruggekregen).
Stiertje dat snap ik! Wij hebben het gedaan met de gedachten; mochten ze het niet allebei redden dan kunnen ze elkaar misschien helpen zodat er 1 goed ontwikkeld. Had niet eens kunnen bedenken dat we er 2 terug zouden krijgen. We hebben het al eens besproken met dr.C maar toen zei hij beter van niet ivm overstimulatie en evt. Complicaties tijdens zwangerschap. Nu ging het door de decapeptyl goed, geen overstimulatie. En had de embryoloog al 2 klaar gelegd. Dus even in discussie met elkaar en met wikken en wegen besloten gewoon 2 te doen😇🤗
Had dr. Cuijpers eigenlijk nog een verklaring voor het verschil met de vorige keer? Of jullie zelf misschien?
Hij zei iets van: dan waren de extra's toch nodig! De picsi en ca-activator. Verder hebben wij niet echt wat anders gedaan. We zijn wel wat andere supplementen gaan gebruiken maar pas een week voor punctie mee begonnen dus denk niet dat dat er mee te maken heeft gehad.. Hoe gaat t met jou Loolaa?
Ik heb al even niet gereageerd (soort van pauze tot intake in januari die me heel goed doet!) maar wil Babs nu toch wel echt feliciteren! De vreugde springt van je berichtjes af haha!
Whaaaa, wat een enorm goed nieuws Babs!!!! Twee toppers terug, drie ingevroren en ook nog heel wat potenteeltjes in de vriezer... Geniet van vandaag en de flow en sterkte voor de wachtweken!!
Babs, hier gaat het redelijk. Bij vlagen wel verdrietig en baalmomenten, maar weer druk bezig me op te laden.
Wish dankjewel! Nou we zijn ook erg blij. Eindelijk is het zover dat we een TP hebben gekregen. En dan ook nog zoveel toppers😆 Ik snap je pauze trouwens goed!! Geniet ervan! Dankje Mieksel. Ik hoop ook dat ik in dese flow blijf haha . We zullen zien! Hoop dat de dagen voorbij vliegen🤗
Wat een geweldig nieuws Babs!! Twee aan boord en dan nog over voor een brusje 😉 En nu op naar een prachtig kerst cadeau!
Super Babs! Nu maar flink broeden. Heel veel succes op het bankje. Hopelijk heb je die mooie reserves eerst niet nodig.
Lola, durven jullie al plannen te maken? Babs, wat prachtig. Een tweeling is ook heel geweldig! Na deze geweldige tp volgt zo na een paar wacht dagen vaak weer flink stress, angst, zoekend naar symptomen. Kortom, het wordt nog een stevig ritje achtbaan de komende dagen, heel normaal! Hopelijk slepen we je er een beetje doorheen. Mariska, succes vandaag!!!
Dank jullie wel! De uren willen maar niet om vanmorgen. Zijn enorm gespannen. Ondertussen lig ik al wel met crackers naast bed en goedemorgen drinkontbijt als ik het ontbijt maar gehad heb dan blijf ik de rest van de dag snaaien anders wordt ik wat misselijk. Nu nog het knipperlichtje.
Super spannend Mariska!! Hier ben ik emotioneel van geluk. Nog nooit zover gekomen en t besef 2 prachtige emmy's bij me te hebben, geweldig. Verliefd en gelukkig gevoel. Voel noet veel maar toch zo'n zaligmakend gevoel. Uitkijken dat de klap des te harder aan komt als t niet lukt, maar goed we leven vandaag en vandaag genieten we ervan en hopen we heel hard dat ze blijven plakken! Herkenbaar?😆
Wat fijn Babs, dat je je zo goed voelt! We duimen gard met je mee. Mariska, super veel succes! Klaasje, we hebben eind december weer een afspraak. Dan bespreken we of we de volgende cyclus verder gaan, of dat het beter is te wachten/ eerst nog wat anders te doen.