ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Loolaa spannend zeg. Wat zegt jullie gevoel dan? En al zelf ideeën wat te gaan doen?
    Wat heb je nu allemaal al gedaan?

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lolaa: benut dit topic ook vooral om ons mee te laten denken. Hier zit (helaas) een schat aan ervaringen. Uiteraard kun je volledig op de kennis van de artsen daar vertrouwen, maar misschien geeft het je een goed gevoel ook een eigen lijstje te hebben met tips.
    @Babs: kan me voorstellen dat je met een grijns van oor tot oor loopt. En dat is ook helemaal terecht met zo'n mooie score. Hopelijk mocht het niet nodig zijn, maar het idee dat je nog een paar mooie blasto's achter de hand hebt, geeft je hopelijk ook wat rust.
    @Mariska: hopelijk duurt het nu niet al te lang meer. Die zenuwen klinken zo herkenbaar. Als ik de klachtjes zo hoor, kan het niet anders dan een mooi knipperlichtje worden.

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Nou ik heb de echo gehad. Alles aanwezig gelukkig. Hartje gezien. Vpk vond mijn termijn van 6 wk 2 niet kloppen met de grootte van het vruchtje. Hhhhmmmm dat maakt me nu ontzettend onrustig:)

Maar manlief zegt kom op er zit wat. Nu niet gaan zorgen.

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat fijn Mariska! Ik zou niet teveel aantrekken van een vpk als er een knipperlichtje is met 6+2. Dat is millimeter werk, als er geen hartslag was is het andere koek. Probeer te genieten, wanneer krijg je opnieuw een echo?

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wauw mariska wat mooi!! Denk idd ook dat je je zorgen mag maken als t achter loopt toch? Maar sorry heb geen ervaring helaas... weet alleen van mn schoonzus toen ze een miskraam had met 8 weken, toen was de echo met 6 a 7 weken al met een vraagteken. Hartje klopt wel maar liep wat achter in groei... ik duim voor je!
    Wanneer mag je weer?

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    De dag na kerst mogen we weer voor echo

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Spannend meid maar denk dat je gewoon mag genieten toch van een mooi kloppend hartje!
    Al is t lastig misschien als je die twijfel bij je hebt.

8. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Fijn een kloppend hartje Mariska! Daar zou ik me ook op proberen te focussen. Tis inderdaad zon millimeterwerk. Maakte de vpk zich zorgen dan?

Dank je Sneeuwmees, das fijn om te horen. Inderdaad helaas veel ervaringsdeskundigen hier. En wat mijn gevoel zegt, geen idee. Merk alleen dat de wens behoorlijk aanwezig is.

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Nee ze heeft ons gefeliciteerd en wenste ons een fijne zwangerschap. Maar ze vroeg wel twee X wat was je termijn?. Zij schatte het vruchtje op 4.6 mm geloof ik. Nou dat vind ik nogal een verschil met de lengte die bij mijn banner staat. Ook op de echo uitdraai zie ik niets, vergeleken bij die van ons dochter met 6 en 3. Ik kan er helaas nog niet van genieten. Had gehoopt na vandaag weer wat zorgen weg kunnen laten gaan. Maar voel me hier niet fijn bij:(

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heb nog even de echo's vergeleken van ons dochter met 6 en 3 dat was 5,8 mm en deze van vandaag was 6 wk 2 is 3,7 mm. Dat vind ik nogal een verschil. Snap dan ook niet waar ze die 4.6 mm vandaan haalde. Gatverdarre wat een onzekerheid.

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O, wat jammer, Mariska, dat je nu weer zo'n onzekerheid hebt. Toch feliciteer ik je met een kloppend hartje, en hopelijk over een maand of wat met een gezonde baby! Voor nu: sterkte!

12. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    He gatsie Mariska, heb je zo'n mooi knipperlichtje, krijg je dat weer...
    Terwijl je zo snakt naar een beetje zekerheid..!
    Als ik jou was zou ik de vp gewoon bellen en je twijfels voorleggen. Hopelijk kan zij het wat relativeren en wat Klaasje zegt, het is zulk mm werk...
    Maar goed, ik zou ney zo onzeker hiervan worden hoor, enorm balen dit. Sterkte!

13. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Is er geen mogelijkheid nog een echo eerder te doen? Of een echo in Düsseldorf te doen? Ik heb toen de eerste echo in dusseldorf gehad. Is wel stukje rijden, maar zekerheid is ook wT waard.

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Mariska ik zou eerder een echo aanvragen omdat je alleen maar in onzekerheid bent gebracht nu! Je moet wel gerustgesteld kunnen worden toch?
    Snap dat je er onzeker van wordt!😚

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Bedankt voor jullie steun. Miesksel zo'n mooi knipperlichtje was het niet. Het was een bewegend schim. Het was een totaal andere echo als ons dochter toen.
    Ik heb er geen goed gevoel meer over. Mijn man neemt me dat kwalijk. Laat de kop te snel hangen. Ik heb de verloskundige gemaild daar zou ik met 9 wk echo krijgen. Heb gevraagd of dat eerder mag.

16. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Goed zo mariska dat je hebt gemailt. Toch is t helaas herkenbaar dat je eigen gevoel klopt. Ik had t bij gewone pogingen dat ik al snel kon zeggen dat t echt niet gelukt was en manlief boos werd dat ik altijd zo negatief deed.
    Hoop zo dat de onzekerheid plaats mag maken voor trots en geluk!
    Dacht ook 1e echo in DD? Heb je dat ook niet gehad?

17. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Ik zit er met mijn gevoel ook wrl eens naast hoor, zowel bij of ik wel of niet zwanger ben, als ook bij de miskraam. Hoop dat jou gevoel er nu ook naast zit Mariska!

18. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Oh, Mariska ik heb echt met je te doen. Gekmakend dit.
    Maar, heb je heb je dochter bij hetzelfde bureau en met hetzelfde echo-apparaat een echo gehad?? Ik heb bij mijn dochter een haarscherpe echo gehad met 10 weken en een mega wazige echo met twaalf weken. Ontzettend verschil in kwaliteit echo-apparatuur.
    Nogmaals, bel even met de echoscopiste en leg je zorgen voor; het is haar vak...

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mariska: ach, meid. De echo was juist bedoeld om je gerust te stellen. Niet om nog meer onzekerheid te krijgen. Zou inderdaad even bellen. Met deze termijn is het milimeterwerk en als je met deze termijn, waar het echt op de milimeters aankomt, ook nog eens een mindere kwaliteit echo hebt... Het is positief dat er een hartje te zien was. Misschien is het toch iets later ingenesteld en is het hartje ook net pas gaan kloppen, dat het daardoor wat minder krachtig klopte. Het is ook nog erg vroeg voor een echo, hè? Gewoon even bellen, hoor. Je zit jezelf nu van alles in je hoofd te halen, wat waarschijnlijk onterecht is. Misschien mag je nog even komen voor het weekend.

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank jullie wel. Ik mag gelukkig Vlg wk vrijdag naar de verloskundige voor een echo. Ik moet mezelf niet gek maken. Even afwachten tot Vlg wk. Hoop maar op een slechte eerste echo. Bij dochter ging het begin ook al zo stoer. Hevig bloedverlies in week 5. Hoop maar dat deze hobbel ook goed afloopt.

Deel Deze Pagina