ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Heb je pregnyl gespoten Babs? Anders mag je toch 9dpo testen met blasto's? Je kenmerken klinken goed!

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Nee decapeptyl. Gister was de test wit, veel te vroeg op 5 dagen na tp hoor... maar ik kon het niet laten. Dr C zei 10 dagen na tp....

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Sorry, ik klets. Idd niet 9 dpo maar 9 dagen na tp dan ben je 14 dpo.
    Nu testen is idd véél te vroeg, snap je wel hoor.

4. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neebabs

Dit is me 2. De keer
    Oo dat is tog mooie teken neem ik aan er is iets bezig in ieder geval
    Ik ben benieuwd hoop dat het goed komt

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Anoniempje: welkom hier! Is jullie eerste poging ook in DD geweest? Wat is de reden voor jullie om naar DD te gaan als ik vragen mag. 19 december is al best snel! Spannend. Hopelijk een mooi begin van het nieuwe jaar als je direct van start kan.
    @Babs: klachtjes klinken nog steeds hoopvol. Kan me voorstellen dat je dan zo ongeduldig bent dat je het graag wilt weten.;). Nog een paar daagjes geduld, meid. Al zullen die dagen lang duren. Hopelijk een mooie verrassing a.s. vrijdag!

6. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sneeuwmees ja mijn eerste poging isnook in dd geweest omdat ik in duitsland woon net over de grens en ik vind het zorg hier beter in duitsland en ik kon toen kiezen tussen munster , hengelo of dd en ik wou zowiezo niet in nl en in dd hebben ze nl sprekende artsen en dat sprak mij erg aan en ze zijn heel erg snel met afspraken etc
    En de vorige was ik er erg tevreden over ookal ben ik nog steeds met lege handen
    Ik hoop dat het een mooi begin word

7. Wish31

Wish31 Lid

2 nov 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

ik kom er nog niet zo goed uit wat betreft verzekering voor volgend jaar... Ik lees veel dingen die volgens mij niet helemaal correct zijn.
    Heeft een van jullie dit een beetje op een rijtje?

Groetjes Wish

8. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wish volgens mij is wel een forum over. Ik weet t ook niet.
    Groot gelijk anoniempje. Ik woon ook net over de grens in Dl en heb bewust voor DD gekozen nadat we iui in Hengelo hebben gehad. Spannend! Hoop dat jullie snel van start kunnen.

9. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi babs

Ja hoop ik ook ik zou eigen afgelopen menstruatie beginnen maar ik ben eerder ongi geworden en had nog paar dagen voor de afspraak hij dr cuypers ik denk dat ik toen door stress of het allemaal zou goed komen eerder ben begonnen met menstrueren
    Waar woon je dan babs

10. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dames hebben bij jullie de utro bollen ervoor gezorgd dat je later ging menstrueren? Na hormonen ben ik meestal 13 dagen na ovulatie ongesteld. Vorige keer na punctie en 4 dagen utro bollen ( geen tp gehad) werd ik dag 12 ongesteld. Vandaag iss 12 dagen na punctie .... morgen toch maar testje wagen? Gister hele dag steken thv mn eierstokken. Vandaag eigenlijk niets thv mn buik, alleen soms ver weg een duizelig gevoel en snel buiten adem. Vreemd!? .......

11. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey babs ze zeggen wel dat het kan maar mij is het niet overgekomen ik hoop dat het door wat anders komt hihi 🙈🙈

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Het kan echt vanalles zijn Babs. Utro zorgt ook voor een heel rijtje bijwerkingen en voor echte zwangerschapssymtomen als misselijk en braken ben je net wat te vroeg. Dat begint meestal ergens rond de 6 wkn.

Kom op, die laatste paar dagen. You van do it!

13. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Sneewmees, dat je hier nog steeds meeleest en schrijft.
    Ik ben al een hele tijd niet meer geweest.
    Ik zal het nog even kort toelichten.
    Begin 2014 heb ik mijn 3e icsi gehad. De eerste 2 in Groningen en de laatste in DD.
    Ik raakte hiervan gelukkig zwanger.
    Mijn dochtertje is nu net 2 jaar geworden.
    Na de bevalling heb ik een postnatale depressie gehad. Voor mij was het wel duidelijk..... Dit nooit meer. Ik wist zeker dat ik geen brusje wilde voor onze kleine meid.
    Toch zijn we na veel met elkaar praten dat we beide toch eigenlijk nog wel een kindje willen.
    Dusssss dat wordt de zorgverzekering weer aanpassen en morgen bellen voor een afspraak.
    Spannend...... Maar ik heb er wel zin in.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babs: ik heb helaas ook alle zw.kwaaltjes gevoeld in de wachtweken (misselijk, pijnlijke borsten enz) en was helaas niet zwanger. Het kan echt alle kanten op gaan (al hoop ik natuurlijk van harte dat het richting een positieve test gaat). Ik werd altijd dwars door de utro heen ongesteld (op dag 8 en dag 9 na de tp al). Dus bij mij deed de utro niets in de zin van uitstellen van de menstruatie.
    @Knorretje: ja, ik ben inderdaad nog zo af en toe hier.:) Ik weet nog wel dat het voor jou niet makkelijk is geweest. Vandaar extra bijzonder en mooi om te lezen dat het goed met je gaat en dat het weer begint te kriebelen voor een brusje. Kom je dan weer meekletsen? Alles goed met de kleine meid?

15. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Babs tijdens de wachtweken (2 keer een terugplaatsing gehad van 2 embryo's) heb ik ook echt van alles gevoeld. Steken, krampen, pijnlijke borsten enz, maar helaas beide keren niet ingenesteld. Je wilt natuurlijk van alles voelen wat met zwangerschap te maken heeft en als je iets voelt, geeft dat je hoop. Probeer afleiding te zoeken. Het wordt een harde klap als je vrijdag een negatieve test hebt en al zoveel gevoeld en gehoopt hebt. Heb daar ervaring mee. Hoop natuurlijk dat je ons hier positief nieuws geeft. Succes op het wachtbankje.

Ik heb 19 december scratching en in januari gaan we voor onze enige cryo. Hopen dat hij goed ontdooit en ontwikkeld. Zo niet, gaan we gelijk verder met poging 3. Heb ook gelijk mijn zorgverkering omgezet. Ben blij dat Umc poging 4 en 5 ook vergoedt.

16. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik haak bij je in Figo. Ik heb op 30 dec een scratching en dan aansluitend ook januari voor de cryo. Wij hebben er nog 5 maar allemaal dag 1 dus die moeten de grote afvalrace in de embryoscope nog gaan maken.

Doe jij de scratching in Duitsland? Ik doe het hier in het zkh. Dat is dan wel zonder biopt maar de handeling zelf zorgt al voor een verhoogde innestelingskans.

17. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Hoeveel dagen na eisprong zitten jullie dan met de scratching/ biopt? En weten jullie of die waarde van de nk cellen constant blijft? Vraag me af of het uitmaakt of ik die een dag later of vroeger doe, of dat het per cyclus kan verschillen.
    Klaasje, jij doet toch geen biopt? En hoe gaat het met afbouwen van de bv?

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Nee ik doe geen biopt. Mijn baarmoeder heeft bewezen dat ik zwanger kan worden en blijven. Het krasje zelf bespoedigd ook al innesteling. Zie het als een soort apk voorafgaand aan een tp.

Normaal doe je de scratching rond dag 21. Halverwege de LF. Mijn cyclus is door de lage amh waarde zo stabiel niet meer. Meestal 24-26 dagen met een heel late eisprong ergens op dag 18-20 en dan een treurig korte LF. Dr C adviseerde mij de scratching af te nemen rond dag 18. En zo gaan we het ook doen.

Afbouwen met bv gaat nu snel. Na het laten vallen van de nachtvoeding keldert het nu hard. 'S avonds drinkt ze nog, deze maand maak ik nog af. Zit tussen m'n eigen oren hoor.

19. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaasje , volgens mij hebben wij ook al met elkaar gekletst in 2014? Was jij toen zwanger van een tweeling?
    Ik heb vanmorgen gebeld en ik kan 19 januari al op gesprek komen. Ik heb dan dokter Cuypers
    Iemand hier ervaring mee?
    Het kan me nu niet snel genoeg gaan......

20. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Hier ook terug van weggeweest :)..... Echt een hele tijd niet meer gelezen en teruglezen gaat het hem niet worden denk ik.
    Leuk om te zien dat er nog steeds wat "oude bekende" meeschrijven hier! Knorretje, sneeuwmees, Klaasje.

#Klaasje, jullie gaan het nog een keer proberen? Wat bijzonder zeg!! En knap dat jullie toch weer dit traject ingaan, een 4e kindje! TOP!
    Knorretje, wat fijn dat jullie er zo goed over kunnen praten en uiteindelijk de stap gaan nemen om voor een brusje te gaan.
    Weet jij zo of er een wachtlijst is qua afspraken?
    Ik wil heel graag weer opnieuw beginnen maar manlief twijfel nu:(. In juli dit jaar een positieve test in handen gehad na de tp van een blastocryo maar dat is helaas uiteindelijk een miskraam geweest. Anders was ik nu al ruim 30 weken zwanger geweest:x. Merk nu dat het toch wat meer leeft, nu die datum in zicht komt denk ik iedere keer: Wat als het wel goed was gegaan.... Maar dat is helaas niet zo. Spijtig ook dat manlief nu twijfelt om opnieuw het traject in te gaan, ik wil het nog graag een keer proberen.

#sneeuwmees, bij jullie ook alles goed? Knap inderdaad dat jij hier nog zo mee blijft schrijven!

Mocht het bij ons weer zover zijn dat ga ik dat ook zeker weer doen, maar moet zeggen dat het ook wel "fijn" is om er niet continu mee bezig te zijn. We mogen ons echt zo gelukkig prijzen met een gezonde (ondeugende) zoon!

Deel Deze Pagina