Jeetje Mikka, wat verdrietig! Weet je ook wat het is dat je man tegenhoudt? Is zijn kinderwens vervuld of ziet hij heel erg op tegen het traject? Mijn man wil ook absoluut geen nieuw spuit en bevruchtings avontuur meer. Dus we proberen zeker om het te laten slagen met deze cryo's en anders is het klaar en meer dan mooi zo. Knorretje klopt! Mijn tweeling is 2 weken ouder als je dochter. En als klap op de vuurpijl hebben we begin dit jaar nog een dochter gekregen. Dr Cuyper is een super fijne man, no worries. Mikka, als bekende patiënt is er geen wachtlijst. Voor nieuwe patienten wel, ongeveer 6 weken tot 2 maanden nu.
Mikka, ik heb vanmorgen gebeld en heb een afspraak op 19 januari. Best snel dus. Bij ons was ik de gene die twijfels had. Mijn man steunt mijn beslissing 100% Dus toen ik vertelde dat ik het wel zag zitten was hij erg blij.
Ik doe de scratching in Dusseldorf waar we altijd zijn geweest. Ik vind het best spannend. De ene zegt 'het was een hel' en de ander zegt 'ik voelde helemaal niks!' Ben de narcose lekker gewend bij pijnlijke dingen. Ik laat het gewoon op me afkomen. Heel fijn dat de scratching 3 tot 4 maanden effect heeft, zo hebben we meer kans op innesteling bij de cryo en anders bij poging 3. Succes Klaasje!
welkom Anoniempje en heel veel succes gewenst! Babs, hou je het nog een beetje uit, zag dat je al getest had. Mijn ervaring is met Utro dat het bij mij de menstruatie tegenhoudt, zodra ik een negatieve test had en ik stopte met de bollen dan brak mijn menstruatie door. Duimen draaien voor je. Hoi Knorretje, oude bekende van het umcg forum. Ik lees dat je inmiddels ook moeder hebt mogen worden. Wat fijn om te horen dat alles nu goed gaat. Je hebt het niet makkelijk gehad zo te lezen. Nu weer verder voor een brusje, ontzettend dapper. Heel veel succes! wat betreft scratching ben ik zo blij dat we dat gedaan hebben. Of het nu door de opruwing komt of door de uitkomst van de biopt met de extra injectie daarvoor. Ik ben er van overtuigd dat dat voor ons positief heeft uitgepakt. Figo en KLaasje heel veel succes komende ronde hoop dat de scratching bij jullie ook mooi resultaat tot gevolg heeft. Mikka welkom, ook jou ken ik nog volgens mij van het umcg forum of van het brusje forum ik weet het even niet meer. Kan me voorstellen dat het weer kriebelt om weer te beginnen maar snap ook de twijfel van je man, tis ook allemaal niet niks.
Hoi knorretje Ik heb ook 19 dec afspraak bij dr cuypers lieve leuke man heb eerder ook de ivf bij hem gedaan spannend zeg allemaal boor jou
Dames heb echt heeeeeeel licht positief getest vanochtend... met t blote oog bijna niet te zien en op de foto alleen te zien als je beetje met de ogen knijpt... Morgenvroeg officiele testdag dus hopen dat ie dan iets donkerder is.........
Had gister action, deze was echt bijna niet te zien, zelfs niet met t blote oog. Vandaag met clear bleu. Heb geen k2v5 thuis...
Oke naja jammer dan haha Op ander forum heb ik ze wel opgezet. Ivf/icsi okt/nov 2016. Heb ze alweer verwijderd van mn tel.
De clear bleu was een plusje.... maar zo licht dat t bijna niet zien is met t blote oog of foto. Maar zie wel iets. En op een ander forum zag iemand t ook met geknepem ogen, dus echt heeeel licht.... bah wat spannend. Durf t nog niet te geloven...
Oh ik dacht dat je zo'n digitale CB had met zwanger/ niet zwanger. Die zou ik volgensmij accuut gaan halen. Knap dat je je kunt inhouden en hopelijk kom je vannacht aan slapen toe.
Heb wel zo 1 gehaald... dus ben benieuwd morgenvroeg. Zal die ook al zwanger zeggen als die zo licht is als vanochtend?? Heel spannend idd. Gisternacht halve nacht wakker gelegen. Afgelopen nacht super goed geslapen. Vandaag drukke dag gehad dus hoop weer een goede nacht.