ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Jeetje Mikka, wat verdrietig! Weet je ook wat het is dat je man tegenhoudt? Is zijn kinderwens vervuld of ziet hij heel erg op tegen het traject?

Mijn man wil ook absoluut geen nieuw spuit en bevruchtings avontuur meer. Dus we proberen zeker om het te laten slagen met deze cryo's en anders is het klaar en meer dan mooi zo.

Knorretje klopt! Mijn tweeling is 2 weken ouder als je dochter. En als klap op de vuurpijl hebben we begin dit jaar nog een dochter gekregen. Dr Cuyper is een super fijne man, no worries.

Mikka, als bekende patiënt is er geen wachtlijst. Voor nieuwe patienten wel, ongeveer 6 weken tot 2 maanden nu.

2. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mikka, ik heb vanmorgen gebeld en heb een afspraak op 19 januari. Best snel dus.
    Bij ons was ik de gene die twijfels had. Mijn man steunt mijn beslissing 100%
    Dus toen ik vertelde dat ik het wel zag zitten was hij erg blij.

3. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Ik doe de scratching in Dusseldorf waar we altijd zijn geweest. Ik vind het best spannend. De ene zegt 'het was een hel' en de ander zegt 'ik voelde helemaal niks!' Ben de narcose lekker gewend bij pijnlijke dingen. Ik laat het gewoon op me afkomen. Heel fijn dat de scratching 3 tot 4 maanden effect heeft, zo hebben we meer kans op innesteling bij de cryo en anders bij poging 3.

Succes Klaasje!

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    welkom Anoniempje en heel veel succes gewenst!

Babs, hou je het nog een beetje uit, zag dat je al getest had. Mijn ervaring is met Utro dat het bij mij de menstruatie tegenhoudt, zodra ik een negatieve test had en ik stopte met de bollen dan brak mijn menstruatie door. Duimen draaien voor je.

Hoi Knorretje, oude bekende van het umcg forum. Ik lees dat je inmiddels ook moeder hebt mogen worden. Wat fijn om te horen dat alles nu goed gaat. Je hebt het niet makkelijk gehad zo te lezen. Nu weer verder voor een brusje, ontzettend dapper. Heel veel succes!

wat betreft scratching ben ik zo blij dat we dat gedaan hebben. Of het nu door de opruwing komt of door de uitkomst van de biopt met de extra injectie daarvoor. Ik ben er van overtuigd dat dat voor ons positief heeft uitgepakt.

Figo en KLaasje heel veel succes komende ronde hoop dat de scratching bij jullie ook mooi resultaat tot gevolg heeft.

Mikka welkom, ook jou ken ik nog volgens mij van het umcg forum of van het brusje forum ik weet het even niet meer.
    Kan me voorstellen dat het weer kriebelt om weer te beginnen maar snap ook de twijfel van je man, tis ook allemaal niet niks.

5. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi knorretje

Ik heb ook 19 dec afspraak bij dr cuypers lieve leuke man heb eerder ook de ivf bij hem gedaan spannend zeg allemaal boor jou

6. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje mariska

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dames heb echt heeeeeeel licht positief getest vanochtend... met t blote oog bijna niet te zien en op de foto alleen te zien als je beetje met de ogen knijpt...
    Morgenvroeg officiele testdag dus hopen dat ie dan iets donkerder is.........

8. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo babss wat spannend zeg ik hoop dat die doorslaat morgen het beste is de kruidvat test

9. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Spannend inderdaad Babs, welke test heb je gebruikt? En heb je een foto?

10. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Had gister action, deze was echt bijna niet te zien, zelfs niet met t blote oog. Vandaag met clear bleu. Heb geen k2v5 thuis...

11. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo jammer want iedereen zegt dat kruidvat test het beste is

12. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oke naja jammer dan haha
    Op ander forum heb ik ze wel opgezet. Ivf/icsi okt/nov 2016. Heb ze alweer verwijderd van mn tel.

13. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    De Clear blue zei wel zwanger Babs? Morgen nog maar eens testen! Zet hem op!

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    De clear bleu was een plusje.... maar zo licht dat t bijna niet zien is met t blote oog of foto. Maar zie wel iets. En op een ander forum zag iemand t ook met geknepem ogen, dus echt heeeel licht.... bah wat spannend. Durf t nog niet te geloven...

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Oh ik dacht dat je zo'n digitale CB had met zwanger/ niet zwanger. Die zou ik volgensmij accuut gaan halen. Knap dat je je kunt inhouden en hopelijk kom je vannacht aan slapen toe.

16. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heb wel zo 1 gehaald... dus ben benieuwd morgenvroeg. Zal die ook al zwanger zeggen als die zo licht is als vanochtend?? Heel spannend idd. Gisternacht halve nacht wakker gelegen. Afgelopen nacht super goed geslapen. Vandaag drukke dag gehad dus hoop weer een goede nacht.

17. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Spannend Babs!!!
    M'n duimen draaien meid.
    Ik ga morgenvroeg meteen het topic checken..!

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dankje mieksel 😊

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oh spannend Babs. Ben benieuwd morgenvroeg. Hoop op een mooie duidelijke test.

20. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Tnx. Ik maak t wel erg spannend he dames...

Deel Deze Pagina