ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik denk dat het hier morgenvroeg heel druk is, Babs ... Ik hoop dat we dan een vreugdedansje kunnen doen voor jou! Sterkte met de allerlaatste loodjes.

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Zo fijn jullie steun!!

3. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Duimen duimen duimen voor je Babs, hoop echt dat je test morgen nog duidelijker is.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Succes Babs. Ook ik zit morgen vroeg klaar met een kop koffie erbij!! 😉

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    20161216_060107.jpg
    Hoop toch dat jullie van vandaag de Plus zien staan!?
    Helaas zegt de digitale testnog: niet zwanger. Maar zie toch echt een beter plusje dan gister!

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ik lijk op de test van vandaag nu idd een vaag streepje te zien. Ik zou zeggen als de streepjes elke dag wat duidelijker worden dan zou het hcg wel stijgen. Maar vind het lastig hoor!

7. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik vind hem ook iets vaag te zien echt spannend

8. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Phoe, ik vind 'm wel erg licht voor 15 dpo Babs...
    Ik hoop dattie verder gaat oplopen, maar heb zo m'n twijfels. Sorry!!
    Ik hoop heeeeel erg dat ik het mis heb!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Op die vandaag lijkt er een plusje in de verte zichtbaar te worden. Was die van vandaag al helemaal opgedroogd? Ik ben persoonlijk zelf geen fan van die plus testen. Heb je nog een ander soort test misschien? Welke digitale had je? Die met weekindicator is best gevoelig en had, denk ik, wel wat aan moeten kunnen geven. Die met alleen zwanger/niet zwanger hebben inderdaad meer hcg nodig. Ik hoop voor je dat het nog beter zichtbaar wordt. Ik testte overigens in de middag duidelijker. Misschien dat je er vanmiddag nog een kunt doen. Ik duim voor je.

10. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja heel lastig he... manlief zag t streepje ook..

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hoe ziet hij er nu uit? Kun je nog een foto proberen te maken? Ik vond die van vandaag nl erg blauwig.

12. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Mikka en Knorretje wat 'leuk' jullie hier weer aan te treffen! Leuk is het nooit natuurlijk maar het voelt voor mij ook als een warm bad met al die 'oude bekenden' haha..

Ik ben heel benieuwd naar Scratching verhalen, wij denken erover dit in januari te gaan laten doen maar ik hou er wel mijn hart voor vast. Onze cryo tp is wederom op niks uitgelopen, dus we gaan een heftige week tegemoet (lang leve de adeno maar niet heus). Ik merk, nu ik weet hoe een embryo kan ontwikkelen tot iets echt heel moois, dat ik het verlies van onze embryo's heftiger vind dan voor mijn zwangerschap. Ben al dagen zo emotioneel ervan, echt raar. Ben altijd zo nuchter.

Gein, hoe gaat het met je meis?
    Appeltje, hoe gaat het met jou?

Oh is een dr. C is zo lief en meewerkend! Fantastische man en persoonlijk echt mijn held.

13. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Babs, ik kan het niet zien, sorry. Maar wat ontzettend spannend! Doe gauw een kv test joh, die zijn de beste imo! Ik duim dat ie oploopt!

Met mijn zwangerschap heb ik ook clearblue en action gehad.. Daar waar kv knalde moest ik turen bij de cb en action. Werd er super onzeker van maar kv bleef knallen dus ik geloof heilig in de kv nu haha. Spannend!

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heb afgesproken vanmiddag ( ben helaas aan t werk) of morgen testen. En maandag bloedtest... spannend!!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: wat erg dat de cryo niet is blijven plakken. Extra zwaar als je naast die klap weet dat je het straks ook lichamelijk nog behoorlijk zwaar krijgt met je menstruatie. Wie weet dat een scratching bij jullie ook net dat verschil kan maken. Denk aan je!
    @Mikka: zag jouw naam ook weer voorbij komen. Wat vervelend dat je man weer twijfelt. Ik weet dat dat toen ook al speelde en was blij dat hij toen eindelijk 'om' was. Nu dus toch weer opnieuw twijfels. Lastig, inderdaad als je zelf graag door wil. Hopelijk dat hij in het nieuwe jaar realiseert hoe belangrijk het voor jou is, dat hij toch van gedachten veranderd. Wel fijn te horen dat jullie zo lekker genieten van jullie kleine doelrak!

16. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Spannend Babs! Ik ben superslecht met foto's lezen maar blijf ze posten want hopelijk is het volgende dag weer wat duidelijker.
    Wij hebben gisteren in DD het behandelplan besproken. Eerstvolgende cyclus gaan we beginnen. Cuypers heeft gisteren gelijk de scratching gedaan, en we hebben met de assistente gelijk alle medicatie doorgenomen. Manlief had ook een afspraak om nog een keer te kijken of ze de spermfit test konden doen, om te kijken of IMSI überhaupt een optie is voor ons (voor pisci is vrijwel zeker het zaad te slecht). Duimen dat die uitslag beter is dan de vorige keer, en verder voorbereiden op januari!

17. Anoniempje66

Anoniempje66 Actief lid

15 jul 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben altijd voorstander van kruidvat een op ander manier werkt die beter vind ik

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    De pipet testjes 2 voor 5,- verkopen ze ook bij Etos trouwens. Ik heb hier een Etos dichterbij als een Kruidvat.

Haal het er nog niet uit Babs maar ik ken die testen ook niet. Ik hoop voor je dat deze dag snel voorbij is. Dapper dat je aan het werk bent want qua spanningen en emoties is in je eentje op de bank vast lekkerder.

Ik krijg vanavond bezoek van een ex- collegaatje die ook zwanger is geraakt via DD.

19. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oke ik zal straks langs de kruidvat gaan... hihi

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ja, snel een KV testen en hopen dattie wel een duidleijk(er) streepje geeft. Ik zweer ook bij die testen en kan meer en beter inschatten hoe licht/donker het streepje is.
    Spannend zeg!!!!

Deel Deze Pagina