Ik heb ook altijd met kruidvat getest. Lees ook de meeste positieve verhalen over de kruitvat testen. Heel veel succes! Ik heb vanmiddag echo bij de verloskundige gehad. Meting precies volgens duur zwangerschap. En hartje gezien. Enorm opgelucht. Vorige echo zat me nog niet heel lekker.
Dinsdag na kerst staat de intake gepland bij de verloskundige. Dan zou ik officieel de echo hebben. Maar omdat ik onzeker was mocht ik nu al tussendoor voor echo. Maar ze zei dat ze de dinsdag na kerst weer gewoon een echo doet. Dus dan zit ik op 9 wk. Daar heb ik natuurlijk geen nee op gezegd
Pfff wat een opluchting of niet Mariska, nogmaals gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap😘
@Mariska: wat een opluchting, meid! En een extra echo, nee, zou ik ook geen nee tegen zeggen! . Nog steeds zo misselijk 's morgens? @Babs: al thuis van de kv? Gelukkig ben ik helemaal niet nieuwsgierig... @Elocina: fijn dat jullie volgende cyclus kunnen starten. Is die hoge waarde die jullie eerst hadden nu weer helemaal normaal? Hopelijk heeft je man betere zwemmers nu dat alles helemaal goed is om van start te kunnen gaan.
Kv2v5. Nog 2 glazen gedronken vanmiddag, en net getest..... nog moeilijk te zien op foto dus hoop dat t morgenvroeg donkerder is..... maar wij zien de 2e streep wel en hoop gewoon dat t snel donkerder wordt...
Dd zegt als jullie een streepje zien zal er wat gaande zijn. Gewoon doortesten en ook een keer s middags. En als t dan oploopt zal t hopen wij goed gaan, bel maandag maar weer... dit weekend zijn ze telefonisch of per email niet te bereiken ivm wisselen provider of iets dergelijks. Maandag ochtend zijn ze weer bereikbaar.
Nou, ik ben het met DD eens dat er iets gaande lijkt te zijn. Voor een middagtest met twee glazen water en foto bij avondlicht, is dit geen enorme tuurtest meer. Nou duimen dattie mooi oploopt Babs! Fijn Mariska, zo'n extra echo! Hoera
Ik zie hem ook. Ben (nu al) benieuwd naar de test van morgen vroeg. . Ik ben het ermee eens dat er hoe dan ook iets gaande lijkt te zijn.
Hey babs ik was ook zo begonnen met testen en uiteindelijk was het positief hoop dat het netjes oploopt
Ja, ik zie ook een streepje babs! Mariska, wat fijn dat je nu al een echo kon krijgen. En wat zul je je opgelucht voelen!
Mariska wat fijn dat je gerustgesteld bent zeg! Super! Elocina, fijn dat jullie volgende cyclus kunnen beginnen. Nieuw jaar nieuwe kansen! Heel veel succes!
Test is t zelfde als gistermiddag... ga dus vanmiddag nog een keer testen, zal ik dan zo'n middag/avond tester zijn!?
Als ik eerlijk mag zijn denk ik dat je rekening moet houden met het ergste.. K hoop serieus dat ik het mis heb maar de testen zijn te licht voor de dagen ma tp en punctie. Er lijkt idd iets gebeurd te zijn maar dat het niet heeft mogen lukken.. Ik hoop toch dat testen op lopen maar vrees het ergste, sorry!
Hoi Babs! Ik weet het niet hoor Meis. Ik zou denken dat er wel iets gaande is. Maar je testen hadden nu wel duidelijker moeten zijn en oplopen. Zelf zou ik er rekening mee houden dat dit niet goed gaat. Sorry! Hoop dat ik ongelijk krijg natuurlijk. Maar zelf zou ik niet blij worden van deze testen.