Ik zou een hcg meting aangaan Babs, dan kun je pas echt iets zeggen. Van de tweeling testte ik ook heel licht, van mijn eenling mega duidelijk. Hcg opbouw is altijd anders en wat zegt een streepje nu helemaal? Prikken dus in mijn advies.
Iedereen mag eerlijk zijn. Fijn juist.. mn gevoel is nog steeds zo goed en krijg alleen maar kwaatjes erbij, tepels veranderen ineens, s avonds misselijk, meer dorst. Hcg verdubbelt toch elke 48-72 uur? Wie weet is y bij mij wel 72 uur. Streepje is nu zichtbaar en donderdag was t nog bijna niet te zien.... dus lijkt allemaal duidelijker te worden toch? Naja maandag bloedprikken dan zal t wel duidelijk zijn wat er gaande is...
Dankje Klaasje, maandag ga ik ook prikken. Had ik al afgesproken met gynaecoloog in NL. Werk zelf op t zh. Lees idd ook veel verschillende verhalen. Lichte tests wat verkeerd maar ook genoeg wat goed gaat!? We wachten af.. 1 ding is zeker voor mezelf: er is iets gaande en zo ver zijn we nog nooit geweest!
Wat beleef je het mooi Babs. Zo ver ben je nog nooit geweest, dus dat is al een overwinning op zich. Ik hoop van harte dat dit positief uit gaat pakken meid, ondanks de (te) lichte test voor 16 dpo.
@Babs: inderdaad heel fijn hoe je ermee omgaat. En zo is het in feite ook, dat je nog nooit zover geweest bent, dus een prestatie op zich waar je je ook aan vast kan houden. Ik zou het, als je zou blijven testen, in ieder geval vanaf nu wel bij een soort test (de kv-test) houden zodat je makkelijker kan vergelijken. En dan een keer een foto met de testen onder elkaar maken. Bij mijn zoontje's zwangerschap testte ik ook licht en het liep naar mijn mening maar heel langzaam op (vergeleken met andere testen die hier op zp voorbij kwamen). Toch ging het goed en ondanks de vrij lichte testen gaf mijn clearblue 2-3 wkn aan (kijk maar eens in mijn album). De zwangerschap dit jaar had ik een knaller zoals ik nog nooit gezien had en toch ging het niet goed. Het kan dus alle kanten op gaan. Ben benieuwd naar je test van vanmiddag. Kun je dan een keer een foto met een rijtje onder elkaar maken (die van gisteren, vanochtend en vanmiddag). Dan kijken we graag even mee.
Ja ik heb ze gezien. Idd ook licht. Maar wel al op 12 dpo. En ik zit vandaag op 16 dpo!? T blijft even afwachten denk ik. Hoop gewoon dat de bloedtest maandag duidelijkheid geeft. Ik ben nog positief en kan t ook positief zien als t alsnog mis gaat. Al zal ik verdrietig zijn. Manlief heeft t er zwaar mee en had gewoon een knaltest verwacht en niet deze onzekerheid.... Ik had 13 dpo een action test die je niet op toto zag en met blote oog zeeer lastig te zien. 14 dpo clear bleu ook heeel iets zichtbaar bijna niet op foto te zien. 15 dpo iets beter te zien maar nog zeer licht. En nu over gegaan op kruidvat en blijf daarbij.
We waren even heerlijk met ons 2en op pad vanmiddag. Voor de tijd getest, na 5 minuten gekeken, even licht als vanochtend. Komen we net terug... is dit het resultaat....
@Babs: heerlijk even met zijn tweetjes op pad geweest! De test van vanmiddag is duidelijk te zien en zeker een stijging met die van gisteren. Hopelijk zet de goede stijgende lijn zo door. Krijg je maandag gelijk de uitslag van het bloedprikken?
Ja ik week op zh dus kan via de arts in mn dossier kijken wat de uitslag is. Ligt er dus aan hoe snel t lab werkt.😊
@Babs: zal een spannende dag voor je worden. Wel lastig dat ze dan gelijk weten dat je zwanger bent, of weten ze op je werk dat jullie in de mmm zaten? Nou, meid, als dat je geruststelt, morgen maar weer testen. Garanties heb je niet, niet met lichte en niet met knaltesten. Ik duim door voor goed nieuws maandag en hoop dat je morgen nog even je nieuwe test komt spammen! Ik zit er weer klaar voor!
Hihi leuk sneeuwmees. Ja op t werk weten best wat mensen dat we bezig zijn. Maar kan dat allemaal wel beetje via via en sneaky regelen haha..
Kijk Babs, het wordt iig niet lichter, de duidelijkste streep tot nu toe, zonder turen. Spannend, tjongejonge... Fijn dat je een lijntje met het ziekenhuis hebt. En eigenlijk weet je dan nog pas wat als je na 2, 3 dagen weer een bloedtest hebt gedaan om te zien of het voldoende stijgt. Geduld is een schone zaak, killing hoor.
Jemig babs wat maak jij het spannend! Ik zou helemaal gek worden van die onzekerheid. Duimen blijven draaien. Hoop dat de hcg blijft stijgen.
Vanochtend weer stuk lichter als vrijdag midddag en vanmiddag (na een kop koffie) weer als gisterochtend en middag maar dan er tussen in. Morgen bloed afwachten. Gynaecoloog gevraagd (persoonlijk contact mee) en zegt morgen gewoon bloed afwachten. Komt best vaak voor dat de urine testen niet betrouwbaar zijn of de intensiteit niet klopt. Kan 2 kanten op gaan, maar er zit wat dus dat is wel goed.. en het wordt niet extreem lichter of wit.. morgen moet je afwachten. En zal er duidelijkheid komen.. maar dat t niet veel lichter wordt betekent dus nog niet dat t misgaat?! De situatie wordt er niet duidelijker op zeg maar...
En heb vandaag ook nog menstruatie achtige krampen gehad, waterige afscheiding maar ook beetje eiwitachtig als rond ovulatie, tussen die witte bollen door. En weer wat steken thv eierstokken. Hoofdpijn neemt wat toe. T kan volgens mij echt alle kanten op....!?
@Babs: je maakt het dus nog even spannend. Kun je die twee misschien nog even onder de andere zetten en een foto maken? Hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt met bloedprikken. Lijkt me allemaal erg verwarrend voor je.