ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja erg onzeker allemaal... heb er geen foto van.. maar lijkt nu allemaal zelfde beetje laatste dagen. Weinig verschil...

2. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babs, wat spannend zeg. Ik duim heel hard voor je.

3. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Babs wat spannend! Je komt zo nuchter over, ik zou kapot gaan van de zenuwen... Succes!

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Babs: toen ik pril zwanger was, had ik ook veel waterige afscheiding ...
    Hopelijk morgen meer duidelijkheid!

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ben ook erg nuchter moet ik zeggen en voel me rustig. Net of mn lichaam zegt t komt wel goed!? Hoop ik gewoon.. en blijf gewoon echt positief denken mocht het mis gaan (heb geen erge krampen of bloedverlies) dan was t niet goed en hebben we nog wat moois in de vriezer. T idee voorlopig hopelijk geen punctie weer te hoeven maakt me al rustig. En daarbij kunnen we niets anders dan positief blijven want het tegendeel is nog niet bewezen. Het is nog steeds een streep is een streep principe vinden wij😊
    Wel lastig als ik denk wat houdt die utro allemaal tegen en wat zijn daar de verschijnselen van!?

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babs: heel goed hoe je erin staat. Een streepje komt niet voor niets tevoorschijn. Dus hoe dan ook, welke kant het op mocht gaan, er is iets gaande en voor nu ben je zwanger. En mocht het niet zo zijn, dan weet je nu dat het mogelijk is zwanger te raken en was dit een goede generale. Maar we blijven duimen en hopen op mooi nieuws morgen en de komende dagen!

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Idd zo zie ik het ook sneeuwmees!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Utro hield bij mij geen menstruatie tegen. Progynova (+ utro) wel.

9. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Utro hield bij mij ook geen ongi tegen, dus wat dat betreft... Maar goed dat verschilt per vrouw natuurlijk.
    Lichte testen met kleine nuance verschillen, waren bij mij elke keer geen goed teken. Ik ben blij voor je dat je morgen een bloedtest hebt. Ik duim als een gek voor je ;)

10. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Pfff wordt gek van de zenuwen ineens.. heb hele tijd beetje krampen... menstruatie? Darmen?
    Hoop dat de uitslag snel bekend is🤔

11. Cassie21

Cassie21 Actief lid

1 okt 2016
    264
    55
    28
    kan me voorstellen Babs. Wanneer weet je het? vanmorgen nog getest?

12. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hcg is 6. Niet onder 1 dus wel wat gaande??? Woensdag of donderdag weer bloedprikken.... grote kans dat t dus niet goed is... maar moest t nog niet opgeven van düsseldorf 🤔 lastig. Manlief is overal helemaal klaar mee!

13. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    He bah, nog geen duidelijkheid dus. Hoe voel je je erbij?

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Nee heel vervelend. Aan ene kant heb ik hoop aan andere kant ben ik er klaar mee en wil ik gewoon een goed of slecht bericht! Maar er is dus een sprankeltje hoop....

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hcg 6 is niet zwanger. Ik heb ook eens hcg 15 gehad na een verse tp. Men houdt een minimale waarde van 50 aan op de nod dag, daarna moet het hcg elke 48 uur verdubbelen. Op cd 18 zoals vandaag moet je dan op minimaal 800 zitten.

Ik vind het ook niet zo netjes op met een hcg 6 op cd 18 hoop te geven. Als je nl een digitale Clear blue doet net zwanger/ niet zwanger zal deze ook niet zwanger aangeven, deze reageert vanaf 50.

Sterkte, dit is niet leuk na zoveel spanning.

16. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ik ben het helemaal met Klaasje eens. Dat mensen je toch nog hoop durven te geven vind ik ook niet netjes, denk dat je meer hebt aan eerlijkheid dan dat mensen valse hoop gaan geven.

Voor cd 18 is dit veel te laag, er is wel iets gebeurd en daar kan je wel hoop uithalen dat Eem dag 5 embryo het wel kan.
    Je had er twee laten terugplaatsen toch? Zijn jou NK cellen al eens nagekeken? Dat zou ik anders vragen voordat je voor de volgende tp gaat.

Sterkte!! 🍀

Ps ik hoop niet dat ik je veel pijn doe maar zelf heb ik altijd liever dat mensen eerlijk zijn, dan dat nog een keer de grond onder mijn voeten zakt.

17. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Excuus, ik wilde je met mijn vorige bericht geen hoop geven. Ik ging af op wat het secretariaat in dd zegt vandaar.....

18. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ah wat balen! Ben het met Klaasje en Zowelkom eens.. Dit is te laag en je had geen hoop mogen krijgen van dd! Er is wel degelijk iets geweest en hopelijk kun je daar hoop uit putten!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babs: oeps, 6 is inderdaad niet hoog.:( Er is duidelijk iets gaande, of gaande geweest. Maar vrees ook dat deze waarde te laag is. :( Hoop met je mee op een wonder en snap dat je hoop wilt houden, zeker als DD het zegt. Moet je deze week nog een keer bloedprikken?

20. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Jullie moeten ook eerlijk zijn. Kans is zeer klein idd...
    Woensdag of donderdag nog een keer bloedtest🖒

Deel Deze Pagina