Ja dit is zeker killing. Manlief ziet t alleen maar negatief, ziet het juist als bevestiging dat we nooit kinderen zullen krijgen. Terwijl ik alleen maar kan denken dat t positief is dat ik een innesteling heb gehad, nog nooit eerder gehad.... zo lastig, altijd op 1 lijn gezeten🤔
@Babs: ik snap dat je man teleurgesteld is en hij kan er blijkbaar slechter mee omgaan als jij. Ik zou ook zo denken als jij. Het is natuurlijk heel verdrietig als het nu niet zo had mogen zijn, maar je had twee streepjes, dus het is mogelijk zwanger te worden. Nu nog blijven. Het is hoe dan ook een stapje dichterbij. Dichterbij dan je ooit bent geweest. Ik denk dat je man het even een plekje moet geven (als bij de tweede keer bloedprikken mocht blijken dat het echt niet zo had mogen zijn).
Zowelkom dit is uberhaupt de eerste keer dat ik positief heb getest dus iets van een innesteling heb gehad. Daarom nog geen scratching/ Nk cellen na laten kijken... !? Heb ook weinig zin om er weer een maand tussen te hebben om dat te doen, nu nog niet denk ik.... Wacht de volgende test af en anders zal ik wel van dr C horen wat zn plan is!? De hoop is wel weg, dus wat denken jullie waar t misgaat? En wanneer zal de vroege miskraam dan loskomen? Pas als ik stop met de medicatie?
@Babs: ik denk dat als je moet stoppen met de utrogestan, dat het dan inderdaad op gang gaat komen. Je zal hiervoor nog even woensdag af moeten wachten tot je voor de tweede keer bloed geprikt hebt. Ik denk als je dan DD belt, dat ze dan ook zullen zeggen dat je kunt stoppen met de utro. Gezien de termijn, zal het waarschijnlijk een iets zwaardere menstruatie worden. Ik denk persoonlijk dat er nu ook nog geen aanleiding is onderzoek te doen. Wellicht dat je wat extra ondersteuning kunt krijgen na de tp, bijv. 3 x pregnyl naspuiten, suprefact of iets dergelijks voor een betere innesteling. En misschien goed om volgende maand gelijk een cryo tp te doen. Je lichaam heeft nu het trucje door, dus misschien goed om daar nu even van te profiteren nu je lichaam 'er klaar voor is'.
Nou idd dat is wat ik net tegen manlief zei. Mn lichaam moet ook maar weten wat ie met die embryo's moet en t is ook nog eens bijna in 1 keer gelukt ( om maar van t slechtste uit te gaan). Hoeveel vrouwen worden wel niet weer direct zwanger na een miskraam!? Ik heb nu utro en suprefact. Nu geen pregnyl ivm grote kans op overstimulatie. Pregnyl betere kans dan utro?
@Babs: ik weet niet wat beter zou zijn. Ken de verschillen ook niet en snap ook nooit zo goed waarom ze in DD bij vrouwen verschillende dingen voorschrijven (en waar dat verschil dan in zit). Ik wilde alleen even aangeven dat er ook vaak na de tp nog 'gespeeld' kan worden met wat extra ondersteuning, maar wist niet dat je al suprefact kreeg. Ik werd altijd dwars door de utro heen ongesteld (op dag 8 en dag 9). Bij de 3e poging heb ik in DD pregnyl gevraagd en toen werd ik op dag 13 ongesteld. Niet zwanger helaas, maar die pregnyl werkte voor mij dus wel om de kans op innesteling te verlengen. Ik neem aan dat je voor een evt. cryo nog contact hebt met dr. C. Dus lijkt me een goed bespreekpunt voor op je lijstje wat de mogelijkheden zijn. . Hopelijk ziet je man het over een paar dagen ook weer positief in.
Och Babs. Wat jammer dat je hcg zo laag is. Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen. Sterkte.... En een dikke knuffel
Tussen een verse tp en een cryo zit altijd een rust maand. Dat heb je nodig om de cyclus weer te stabiliseren na fsh stimulatie. Cryo op cryo kan wel achter elkaar door. Zo'n rustmaand zou je kunnen gebruiken voor een pipelle eventueel. Geeft een extra boost aan het bm klimaat. Ik snap niet zo goed dat ze je nog een keer laten prikken, einde week moet je al in de duizend tallen hcg zitten. Restweefsel kan ook hcg positief geven, dat is waarschijnlijk wat je nu meet.
Oke heb hier wel eens gelezen dat ze gelijk na een verse door mochten met een cryo...!? Nou ja zie het wel..krijg ineens flinke krampen, nog geen bloed... pff..
Ik dacht veel goedkoper? Iets van 160 voor alleen tp en dan evt kosten embryoscope en kosten voor medicatie. Nouja samen kan dat dan ook rond die 450 zijn.
Dusseldorf heeft gemaild 500 - 800. Ligt aan de hoeveelheid embryoscoop dagen... Oh ja en als de uitgangsecho goed is kunnen we direct door met cryo... afwachten dus even
Maar Babs, jij hebt toch nog cryos die al in de embryoscoop zijn geweest? Ga je die niet eerst gebruiken? En volgens mij vergoed de verzekering ook nog wat in de tp. Embryoscoop niet geloof ik.
Oh Babs wat een rotnieuws meid. Maar wat ga je er dapper mee om! Het is niet makkelijk om het positieve te zien maar jij doet dat nu wel en dat vind ik ontzettend knap. Zelf heb ik ervaring met 3 keer hcg tussen 20-60, die dan niet steeg. Bloeding is iedere keer vanzelf op gang gekomen en mijn cyclus was de maand erna weer normaal, dus hoop dat dat ook voor jou gaat gelden. Sterkte meis!