ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hi Elocina, ik ziek n je onderschrift dat de prolactine van je man vals alarm was? Hadden ze hem nog een keer geprikt erop?

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hebben ze daar nog iets aan gedaan bij jou? Of domme pech?

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Volgens mij waren onze blasto-tp's 180 euro.

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik heb trouwens wel eens in DD doorgedramd dat ik meteen door mocht met een cryo, de ronde na een verse tp. Maar ik kan dan ook heul goed drammen :D:D:D

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hihi ik heb niet gedramd en kreeg gelijk als antwoord op mijn vraag dat t kan als de uitgangsecho goed is...
    Als het moet kan ik ook wel drammen haha bedankt voor de tip😜 maar goed als dr.C zegt beter van niet neem ik wel aan dat we daar naar moeten luisteren!?
    Nou ja vanmiddag de uitslag eerst maar eens zwart op wit zien en dan maar weer verder kijken...

6. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Heb altijd het idee dat ik de enige ben die regelmatig mailt/ belt met dd. Maar dat doen jullie dus ook, fijn te weten Haha.

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oh ja hoor Loolaa, ik mail wanneer ik wil. Als ze er zat van zijn zullen we er vast wel van horen toch!?😎

8. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Ja nog twee keer en toen was het beiden keren binnen de marge. Dus waarschijnlijk door verhoogde stress 1 keer te hoog geweest, maar er was sowieso geen verband met vruchtbaarheid zei de endicrinoloog omdat zijn testosteron ed ook altijd in orde is geweest. Natuurlijk hartstikke fijn nieuws, maar ook een beetje jammer dat dit niet die gouden knop blijkt te zijn waar we aan kunnen draaien.

Hoe voel jij je?

9. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Ze hebben mijn NK cellen nagekeken en wat bloedonderzoek, maar volgens mij allemaal dingen die in DD al standaard zijn. En dat bleek allemaal in orde dus ze gooiden het op domme pech en hoogstwaarschijnlijk DNA foutjes waardoor het embryo niet sterk genoeg is om door te groeien. Dan nestelt het dus wel in maar daar blijft het dan bij.
    Ik hoopte dat dat anders zou zijn als we een keertje misschien blastos hebben (tot nu toe alleen 3 daagse embryo's teruggeplaatst) maar als ik jouw verhaal lees heb je dan dus ook geen garantie.
    Sterkte met het verwerken meis, hoop dat je snel door mag.

10. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hoor morgenvroeg van dusseldorf, die hebben mn mail nog niet gezien... hcg is vandaag 7... maandag was t 6..

11. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Mm lijkt me niet zwanger. Maar wel vreemd dat je hcg nu 7 is. Kan je hcg altijd iets verhoogd zijn? Wat denk je zelf van?

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babs: wat jammer dat de stijging niet doorgezet heeft. Hcg had zich op z'n minst verdubbeld moeten hebben. :( Neem aan dat DD nu wel aan zal geven toch maar te stoppen met de utro. Een troost is dat je wel gelijk door mag. Hopelijk mag de menstruatie dan ook maar snel doorbreken (als het dan helaas toch niet zo had mogen zijn). Dikke knuffel! Had je het zo gegund.
    @Elocina: dat zal ook apart zijn geweest om eerst enorm te schrikken van de verhoogde waarde en dat je dan later hoort dat het vals alarm was. Soms is het inderdaad fijner dat er tenminste iets gevonden is, zodat je er wat mee kon, dan termen als domme pech of onverklaarbaar onvruchtbaar. Fijn dat jullie nu wel weer vooruit kunnen kijken (en starten).

13. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heb gynaecoloog gesproken en die zegt idd vroege miskraam. Stop al met medicatie. Hoor morgen de rest..
    Heb al wel bruin verlies..

14. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Volgens mij in een HCG-waarde tussen de 0 en de 10 normaal. Die normaalwaardes vind je op de site van Freya.
    Teleurstellend hoor Babs na zulke mooie blasto's. Ben heel benieuwd wat DD hiervan zegt en wat ze nu gaan doen als vervolg...

Ik zit te denken dat ik missch wel een Pipelle wil. Ik ben al drie keer zwanger geweest, maar elke keer zeer vroege miskraam (binnen een week). Het embryootje nestelt dus wel in lijtl het, maar daarna gaat het mis. Denken jullie dat een Pipelle en eventueel biopt hierbij kan helpen? Of is Pipelle alleen als je helemaal geen innesteling hebt? En Pipelle is toch altijd cyclus voorafgaand aan de IVF-poging? Wordt het vergoed door de verzekering?

15. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Mieksel, het is inderdaad de cyclus voorafgaand aan die wanneer je een poging of tp doet. Bij een biopt bekijken ze ook het aantal nk cellen. Volgens mij is dit ook zinvol als het wel nestelt maar niet blijft plakken. Ik weet dat je bijvoorbeeld wanneer je nk cellen te laag zijn, je tot en met de tiende week van de zwangerschap iets extras moet spuiten. Bij mij werd het niet vergoed door de verzekering maar het was ook niet extreem duur, volgens mij ongeveer 120 euro ofzo.

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey babs, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Helaas geen positief eind. Hoop voor je dat je meer succes hebt met de cryo's.

Mieksel. Ik kreeg mijn scratching bij de uitgangsecho voor start laatste behandeling. Na onze dochter heb ik 9 tp s. Gehad van goede kwaliteit. Ons vermoeden was dan ook dat het misging bij de innesteling. Uit de biopt kwam een te lage waarde nk cellen. Moest voor de tp granocyte spuiten. En zie het resultaat:D ik ben er van overtuigd dat dit hetgene is geweest wat we nodig hadden

17. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wat ik in mijn factuur zie zat ik met de scratching op 113 euro ongeveer incl uitgangsecho. De granocyte injectie was 108 euro. Ik heb de factuur gewoon ingediend dacht zie wel. Maar is nog steeds in behandeling.

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Blasto's geven zeker geen garantie maar ik heb nog nooit geen pipelle gehad. Dit was voor t eerst dat ik zwanger was/ postieve test heb gehad. Hoop vandaag dr.C te spreken of even telefonische afspraak over wat te doen.... denk niet na keer dat ie de pipelle nodig vindt!? En we willen eigenlijk gewoon een keertje door met cryo voordat we een rustmaand moeten nemen voor de pipelle.... als de uitgangsecho niet goed is en niet gelijk doormogen misschien toch maar een pipelle doen?

19. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Lijkt mij niet. Heb nog nooit een positieve test gehad... alleen van de pregnyl om te kijken of t uit mn lichaam was.

20. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oke een kleine 200 euro dus.... maar pipelle bij uitgangsecho... dacht hier gelezen te hebben dat t rond dag 21 moest?? Weet je waarom hij het nu gewoon bij de uitgangsecho heeft gedaan?

Deel Deze Pagina