ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Düsseldorf aan de telefoon gehad. Scratching kost €295,-. Ga met progynova beginnen (ovulatietesten lijkt me stressvoller) , als de echo 1 dezer dagen goed is mag ik gewoon door... ze gaan er weer 2 ontdooien omdat we dat nu ook hebben gehad!?

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mooi Babs, dat je in 1x door kunt. Ik vond progynova ook veel relaxter dan het getuur op ovulatietestjes.

3. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Super Babs! Progynova vind ik ook relaxt! Fijn dat je meteen door kunt en woohoo.. Straks weer 2 mooie blasto's aan boord! 😍

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Fijn dat je door mag Babs. Mocht je overigens niet willen om 2 terug te plaatsen kun je dat altijd aangeven.

5. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Wat is jou leeftijd eigenlijk Babs? Vanwege de dubbele tp.

6. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    29, volgende maand 30. We hadden eigenlijk afgesproken om 1 terug te plaatsen. Op de dag van de terugplaatsing had de embryoloog alles in de vriezer gedaan en 2 uitgelaten. Overleg met dr.C kwam er op neer gewoon 2 terug te plaatsen. Meer kans???
    En omdat we dat dus hebben gedaan gaan ze er nu ook weer 2 uit halen, ook omdat als er 1 het niet redt je er nog 1 hebt..... we denken er nog wel over na of we t ook echt weer gaan doen 2. Maar eens over nadenken. Ze zeggen ook wel eens dat ze elkaar kunnen helpen ofzo?

7. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Tja, lijkt me idd lastige afweging Babs... Ze gaan er ook twee keer zo snel doorheen nu..., maar ja, àls het meer kans geeft. Lastig!

Wat betreft scratching/Pipelle, dank voor alle reacties. Dat doe je dus 7 dagen na je eisprong (moet je met testjes bijhouden of Progynova dus?) dan ongesteld worden en dan kan IVF beginnen?
    Die €300,- wordt niet vergoed door de verzekering, of wel?

8. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Volgens mij blijft een scratch wel drie maanden werkzaam toch? Dus het hoeft biet elke maand opnieuw.

9. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Denk niet dat t vergoed wordt? Wie weet als je mazzel hebt wel een deel. Wij hebben afgesproken met dr.C. nu eerst een cryo te doen. Als dit niet lukt evt scratching.
    Idd lastig 1 of 2. Het gaat sneller en hoeveel meer kans heeft t? We gaan er even over nadenken en anders eens mailen wat de afwegingen zijn.

10. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Babs: oh meid ik hoop zo voor je dat de volgende poging een mooie zwangerschap opleverd. Er was iets gaande dus je weet nu dat het kan. Succes meid!

Meiden; ik weet dat hier ieder jaar weer over geschreven word maar kan het niet terug vinden. Ik wil van zorgverzekeraar wisselen en omdat wij graag nog een keer naar Düsseldorf willen zit ik te twijfelen tussen pno en umc. Wat is jullie ervaring?

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik zit niet meer goed in die vergoedingen (voor mij gelden ze toch niet meer, ben te oud). Maar let iig op bij PNO, die is aan het sleutelen met die 2x NL vergoeding.

12. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Ik dacht dat PNO een medische selectie heeft en UMC niet. Maar ik moet het zelf ook nog effe nakijken.

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    PNO heeft alleen bij de hogere aanvullende verzekeringen selectie.
    Ik ben nu zelf overgestapt van PNO naar VGZ, via United Consumers (een consumentencollectief).

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Echo was goed. Eierstokken rustig, geen cysten. Baarmoeder mooi leeg en dun slijmvlies.
    Poging 2.2 gaat verder met progynova en later utrogestan. Ik had voor en na de verse tp ook suprefact. Nu nieta over gehoord. Hadden jullie dit ook niet bij een cryo?? Of zal ik er volgende week toch naar vragen?

15. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Ben je al ongesteld dan Babs? Omdat alles al schoon was? Had je echo in dd? Als je twijfelt zou ik gewoon naar vragen. Geloof alleen dat ze dicht zitten volgende week.

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Volgens mij is suprefact een platlegger, en dat is nu niet nodig omdat progynova je cyclus helemaal overneemt. Ik heb het iig nooit gehad bij een cryo (maar ook nooit bij een verse tp).

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Suprefact kan idd net als synrel de cyclus plat leggen maar daarnaast is suprefact ook een LF verlenger. Echter met een cryo tp met progynova/ utrogestan word de werkzaamheid van suprefact al door progynova verzorgd en is overbodig in deze.

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oke ik had suprefact na punctie... zal t volgende week eens vragen. Ze zijn er dinsdag weer. Ik had woensdag bruin verlies, gister embryo weefsel verloren. Bloedverlies niet veel maar wel ongesteld. Nee echo in NL.

19. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Klaasje ik heb helemaal over jou reactie heen gelezen... bedankt voor de uitleg!
    Fijne dagen allemaal dames!🌲

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lieve meisjes met lege armen, wat is kerst en oud & nieuw ( eigenlijk heel december) toch een keiharde confrontatie met kinderloosheid. Ik wens jullie kracht en zachtheid om deze dagen door te komen. En daarna heel veel geluk en kracht om in 2017 weer de schouders eronder te zetten in jullie veel bewogen weg naar het moederschap.

Deel Deze Pagina