ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heel lief dankjewel!!😘 jullie ook fijne dagen samen🌲

2. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Iedereen fijne feestdagen

3. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Fijne dagen lieve meiden en op een vruchtbaar 2017!

4. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Fijne dagen! Dat in 2017 onze wens uit mag komen!

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Heel herkenbaar klaasje! Voor ons dit jaar met deze dagen nog een grote wens uitgekomen. Hopelijk dat komend jaar jullie mogen aansluiten. Heel veel sterkte iedereen en natuurlijk heel veel succes.

6. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dames hebben jullie ook zoveel last van progynova? Bedenk me nu echt dat ik nog liever 2 weken spuit en een punctie doe... gadver, vandaag alleen maar emotioneel, kan niks hebben. Hele gezellige 2e kerstdag hier dus, NOT! En kan er gewoon niks aan veranderen.. Heb ontzettend last van een opgeblazen buik en niet naar de wc kunnen. Misselijk soms ervan.. goh wat balen, dacht we doen "even" een cryo er achter aan🤔😣

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik heb zelf wisselende ervaringen Babs. Drie maal een cryo tp gehad, 2x viel de progynova heel ok, 1x zo labiel als een krant. Vreselijk!

Hoor het vaker van andere meiden. Nu blijft de MM ook geestelijk een heel zwaar proces, het zal ongetwijfeld een combinatie van lichaam en geest zijn waardoor het soms beter te doen is dan andere keren.

8. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja dat kan ook nog een combinatie zijn idd. Maar vind t vreemde dingen.. niet leuk!

9. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Babs; oh ik was ook zo labiel als een deur de eerste keer van de progynova. De eerste twee weken was een drama daarna herstellende het zich weer tot ik mocht stoppen met de medicijnen. Heb echt moeten afkicken. Dat duurde ook twee weken. Vond het iedere keer een drama die progynova. Sterkte meis!

Alle meiden alvast een goed uiteinde en op naar een heel vruchtbaar 2017! Dat er maar mooie baby's bij mogen komen.

10. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Pff ben allang blij jullie er ook over te horen.. pff dit is echt verschrikkelijke😏

11. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ik heb er idd ook weleens vaker meiden over horen klagen...
    Wat naar Babs, zoiets maakt het nog wel even 3 x zo zwaar.
    Sterkte... xx

12. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Nou idd. Het maakt het er niet makkelijker op. En had t ook niet verwacht er zoveel last van te krijgen. Dacht even de pil slikken en geen gestress van de ovulatietesten.... had ik misschien toch de testen moeten doen!? Maar lees ook nog wel juist positieve ervaringen over progynova, meer kans op innesteling.
    Hebben jullie nog andere dingen gedaan na tp?
    Of na een vroege miskraam? Innestelen gaat dus wel goed bij mij toch, ook al is t een vroege miskraam..?!

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Vervelend, Babs, dat je er zoveel last van heb. Ik heb 2x een cyclus met progynova gedaan, en beide geen last gehad. De 2e keer was ik zwanger.

Na tp heb ik granaatappelsap gedronken en sokken aangedaan in bed (maar dat doe ik altijd al, koukleum die ik ben). En ik heb acupunctuur + chinese kruiden gedaan. Allemaal van die dingen waarvan je niet zeker kunt zeggen of ze helpen. Maar het gaf mij een goed gevoel om toch íets te kunnen doen in een situatie waarin je toch redelijk afhankelijk bent van externe factoren.
    Sterkte meis!
    Heb je al een echo gehad van het baarmoederslijmvlies?

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik heb ook sokken aangedaan in bed en granaatappelsap. 2x gedaan. Met iui 1keer, en toen had ik iets van een innestelingsbloeding gehad dacht de arts toen, maar geen positieve test. En nu ook weer gedaan. Dus dat betreft lijkt t te helpen haha. Maar je moet er vooral ook zelf in geloven natuurlijk. 😊

15. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oh ja las ook nog iets voor kinder aspirine? Iemand dat voorgeschreven gekregen?

16. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Babs ik heb 3 keer een innesteling gehad waarna het snel fout ging. De eerste twee keer helemaal niks gedaan (was voor ICSI, dus natuurlijk). De eerste keer ICSI alleen voeten warm gehouden en niet gesport. De laatste keer ICSI heb ik daarnaast ananas gegeten (en nog andere dingen die acupucturist aanraadde - volgens mij verse bouillon oa), acupunctuur behandelingen gedaan, dubbele sokken in bed en voetenbadje met magnesium in de avond en toen had ik niet eens een innesteling. Wat de artsen bij mij zeiden is dat het zeer waarschijnlijk is dat het niet ligt aan de omstandigheden in mijn lijf maar aan de kwaliteit van de embryo's.
    Nu had jij goeie blastos dus misschien zit het bij jou anders. Maar wat ik wil zeggen is dat je alles kunt doen wat mensen aanraden en dan kan het nog niks opleveren. Want het belangrijkst is het dat het embryo geen foutjes bevat.

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Elocina bedankt. Idd zo is t denk ik ook wel, wat goed voelt gewoon doen. En verder moet je ook geluk hebben. Spontane zwangerschap gaat ook niet altijd goed door bijv. Foutje in t embryo.
    Het is denk ik wel al goed dat t wel innesteld bij mij?!
    Wel jammer dat beide embryo's het dan niet gered hebben... We bedenken ons ook nog of we er weer 2 doen of toch 1. Heb vandaag Dd gemailt met wat vragen hierover, dus ben benieuwd naar hun antwoord.

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oh ja had je ook al scratching gedaan eigenlijk? Nu eerste keer DD toch?

19. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Moeten we Dd ook vragen of t daar ook mis kan gaan??🤔 wij hebben t er wel eens over gehad samen, of dat allemaal altijd maar goed gaat. Pff niet eens meer in Amerika, maar gewoon in ons Nederland...

Deel Deze Pagina