ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik mail over alles wat ik me nog bedenk. En vraag gewoon om uitleg. Heb zelf geen zin dat ik er mee moet zitten.

2. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Waarom schrijf je je vragen niet op en neem je ze mee? Bij de eventuele tp ga je toch nog zitten met dr. C en dan hoor je het uit zijn mond, lijkt mij dat dit best een vraag kan zijn wat kan wachten tot de tp.

Persoonlijk mail ik alleen voor dringende vragen die niet kunnen wachten tot ik hem weer zie of als ik mij zorgen maak om een of andere reden.

Dit is mijn mening hoor

3. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik snap je zowelkom. Het is niet dat ik om de haverklap mail hoor. Zo staat het er nu wel misschien. Maar vragen wat ik me bedenk als ik er weg kom of van de week over uitleg van 1 of 2 embryo's mail ik wel. Een asisstente zei me een keer dat ik altijd kan mailen, en als t belangrijk is of ze weten het niet bellen ze wel of vragen ze dr.Cuypers. Prima lijkt me.

4. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Uitleg van 1 of 2 embryo's vind ik een hele goede vraag, zeker gezien kansen, risico's ed en dat is ook iets wat je voor de tp moet beslissen (iig samen al) dus de nodige info is dan wel handig..
    Ik zelf vond vragen die nog konden wachten persoonlijk te stellen want van uitleg komen er ook nog vragen..

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Helemaal mee eens zowelkom!
    Hoe gaat t met jou? Hoe ver ben je nu?

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babs: bij mij kwamen de vragen ook altijd op de weg naar huis. Zou soms handig zijn als ze bijv. een half uurtje per dag een telefonisch spreekuur zouden hebben met de arts (al snap ik ook dat dat niet haalbaar is in hun vreselijk drukke agenda's). Denk dat dr. C. wel makkelijker toegankelijk is (ook qua mail) dan dr. S. Als ik een vraag had (kwam niet vaak voor), belde ik meestal de assistentes maar, dan schoten ze dr. S. vanzelf aan als het nodig was. Hoe voel je je nu?
    @Zowelkom: ben ook erg benieuwd hoe het met jou is. Zie nog steeds geen banner onder je naam? Toch nog een beetje voorzichtig?

7. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Met mij gaat het wel goed.. durf het idd nog niet.. afgelopen vrijdag echo gehad en toen liep het kindje ineens twee dagen achter, weet dat het meten in dit stadium lastig is maar twee keer gedaan en kwam
    Op hetzelfde uit.. dus merk dat ik mij toch zorgen maak..
    Bij mijn zoontje zag ik met 9 weken al echt beentjes (staat zelfs duidelijk op echofoto) en bij deze zag ik dat echt nog niet..
    Vandaar nog even geen banner.. gister precies 10w (volgens berekening icsi) maar volgens de meting vrijdag morgen pas 10w..

8. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik doe alles via info.nl@, niet rechtstreeks. Anders geef ik wel aan dat ik van hem antwoord wil of telefonisch wil spreken. Heb vorige week ook alleen assistente gesproken over hoe nu verder. Later heb ik gemailt dat ik wel graag had dat ook dr. C nog naar mijn casus wil kijken, dat t toch fijner voelt. Kreeg s middags idd mail met uitleg,via de asisstente. Prima lijkt me.
    Jeetje spannend zowelkom, snap dat je angstig bent. Wanneer heb je weer echo? En schrok de verloskundige er ook van?

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babs: inderdaad fijn dat het zo kan. Dat miste ik wel eens in mijn eigen NL zkh dat je de gyn tussendoor eigenlijk niet rechtstreeks te pakken kreeg. En in DD is dat lijntje gelukkig veel korter. Mede ook dankzij de zeer betrokken assistentes.
    @Zowelkom: snap dat het spannend is en dat dit soort dingen je onzeker maken. Bij mijn oudste werd ik zelfs 6 dagen vooruit gezet, terwijl dat qua berekening nooit zou kunnen. De jongste werd ik eerst twee dagen achteruit gezet en bij een latere echo ineens 4 dagen vooruit. Ik denk dat als de vk het zorgelijk vond ze het wel gezegd had. Dus heb vertrouwen. Het kan maar zo dat de volgende echo het kindje ineens wel precies op de termijn loopt, of zelfs nog voor. Was ook benieuwd wanneer je de volgende echo had?

10. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    5 januari heb ik volgende echo, dus nog een weekje door bikkelen ☺️

11. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oke dat is wel fijn lijkt me zo snel. Sterkte nog even met wachten dan maar....

12. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Babs, welke dag zit je nu in de cyclus?
    En zowelkom, spannend nog ff, maar komt vast goed!
    Klaasje, is het gelukt met afbouwen van de bv?

Weten jullie of dd maandag geopend is en of dr. C aanwezig is?

13. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Zaterdag, zondag en maandag zitten ze dicht. Dinsdag beantwoorden ze de mail ook pas weer.
    Ik zit op dag 8. Heb maandag of dinsdag echo (dag 12, 13).

14. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Zowelkom: 10 weken al! Spannend meis. Laat ff weten hoe de echo was!!

Meiden succes allemaal! Hoop dat 2017 een heel vruchtbaar jaar mag worden met hele mooie zwangerschappen en kindjes.

15. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Zal ik doen Gein :) ik ga je binnenkort ook ff pb'en :)

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij gaan 4 januari voor de intake voor onze cryo naar dokter cypers. Ik weet niet welke van de 2 cypers we hebben? Iemand al ervaring Hoe deze dokter is? Ben nog alleen maar scholtes gewend daar

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij gaan in januari voor onze blasto cryo tp.
    Mag ik vragen wat is progynova?

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dr cuypers is een jonge gedreven, zeer toegankelijk en fijne arts vind ik.
    Progynova is een pil dat normaal wordt voorgeschreven voor vrouwen in de overgang. Het is een oestrogeen. Hierdoor krijg je geen eisprong maar wordt je baarmoederslijmvlies opgebouwd. Totdat dit dik genoeg en dan krijg je progesteron (utrogestan) erbij.
    2012 een kindje gekregen zie ik? En nog cryo's van die poging?

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113

Bedankt voor de uitleg.
    Klopt in 2012 december onze dochter mogen krijgen na de eerste icsi en eerste tp zij was een blasto. We hadden er 2. Daarvan is er 1 onze dochter en de andere blasto cryo is ingevroren. Ik vind het doodeng allemaal maar we gaan ervoor. Hoop pecg gehad de vorige keer, veel complicaties en na de bevalling ook nog heftige tijd gehad maar goed hopelijk gaat nu alles anders

20. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heftig hoor. Ik zou alles bespreken met dr. C. En dan komt t vast goed. De eerste stap is gezet, spannend!

Deel Deze Pagina