Dr S geeft t lijstje wel volgens mij en dr C alleen als je er om vraagt. Hij gelooft niet overal in vertelde hij mij. Maar toen was er ook nog geen reden toe aangezien alles goed lijkt bij mij. (Niet geprikt op vitamine waardes). Ik heb net echo gehad, endometrium 8.4. Wacht op antwoord van Dusseldorf. Goed gegroeit dus neem aan over 6 a 7 dagen tp😊
@Juffie: dr. C is wat socialer, communicatiever. Dr. S zal geen woord teveel spreken als hij 't niet nodig vindt. Hij is een snelle denker en handelt ook snel; voor je het weet, sta je weer buiten. Dus moet je zelf mondig zijn, vragen stellen en doorgewinterd zijn in het MMM-gebeuren. Toch is dr. S mijn held. Hij durft gewoon meer out of the box te denken dan dr. C. Ik vind dr. C meer 'Nederlands', als je begrijpt wat ik bedoel. Dus ik ben blij dat ik op 2 feb een afspraak bij dr. S heb. Hoewel dr. C ook echt een prima dokter is.
Mensen die briljant zijn, zijn ook een beetje koekoek 😉. Ik denk dat Dr S ver bovengemiddeld begaafd is waardoor hij zo ontzettend goed en dedicated in zijn werk is. Hij heeft deze kliniek opgebouwd, dat is een hele prestatie. Stiertje, dr C is inmiddels wel wat wilder geworden hoor haha. Hij is ook van de dubbele terugplaatsingen, goede dosis hormonen. M'n zus is ook in behandeling bij hem. Maar qua communicatie stijl is het een compleet andere man. Wellicht dat de kliniek na alle jaren van bouwen nu juist het beste voortgezet kan worden onder dit bewind. En uiteraard ben ik dr S heel dankbaar! Maar ook mijn NL gyn heeft een plekje in mijn hart. Van recepten uitschrijven, pipelle's, echo's, zwangerschaps begeleiding tot ks uitvoeren, hij heeft altijd alles voor me gedaan. Vorige week kwam ik hem tegen in de stad met zijn vrouw, toen heeft hij me zelfs voorgesteld en maakte hij een praatje. Dat vind ik echt bijzonder, die man heeft nl ook zijn privacy.
Dr S was ook mijn held maar dr. C heeft ook zeker goede beslissingen genomen bij mij.. Zelf heb ik meer het idee dat dr C nu hij meer 'vrijheid' heeft en de behandelingen hij voornamelijk doet meer zekerder geworden is.. kan het mis hebben hoor, maar dit is wel mijn ervaring met behandeling 1 en 2 ☺️
Jullie hebben beide artsen goed omschreven vind ik, al heb ik dr S alleen bij de intake gehad. Maar ik mocht m meteen! Had m graag nog eens gezien maar helaas doet ie alleen de intakes. De zus van dr C zal binnenkort ook weer beginnen volgens mij..?! Iemand haar al eens gezien?
Ik ben benieuwd! Zal dr. C ook vast nog wel tegenkomen, mochten we echt voor een behandeling gaan. Hij heeft bij mijn tweede behandeling ook de punctie en de tp's gedaan. Ik heb de vrouwelijke dr. C nog niet ontmoet.
Dat had ik nog mee gelezen van je miskraam babs, vreselijk Wel fijn dat je zo snel als door mag met een cryo. Ik ga voor je duimen! Wat lees ik stiertje, gaan jullie weer naar dusseldorf? Wat spannend! Hier geen verstand van de vitamines, ik heb daar in dusseldorf ook nooit iets over gehoord. Vraagje aan de dames die borstvoeding hebben gegeven; slikten jullie daar eigenlijk ook nog vitamines bij?
@Appeltje: ja, zeker spannend! In DD hebben ze een lijstje met vitamines en supplementen die ze aanraden in te nemen (voor zowel M als V). Tijdens de bv heb ik nooit extra's geslikt. Had ik misschien best wel kunnen/moeten doen hoor. Maar na zo'n behandeling ben ik echt zo 'slik-moe' dat ik echt per direct stop met alles wat niet strikt noodzakelijk is.
Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie Appeltje! Ik slik idd vitamines tijdens bv, Prenafem van Ortica. Die kun je ook slikken in voorbereiding naar zwangerschap en als je zwanger bent. Met m'n zus gaat het heel goed gelukkig, bijna klaar! M'n zus doet social freezing ivm vervroegde overgang en gebrek aan een man.
Dames wij zijn weer terug. Dokter C is echt een hele fijne rustige man, voor ons fijner dan dokter S. Veel rustiger en duidelijker daar hou ik van. Alles zag er prima uit baarmoederslijmvlies was nu op dag 18 al 9.7 mm perfect zei hij. Verder zag alles er ook heel mooi uit. Vit d advies om 2000ie per dag te nemen. Voor een cryo tp is te laag vit d niet erg voor een evt nieuwe icsi is dat wel belangrijk. Ergens rond einde van de maand/begin februari zal dan de tp zijn. Kans op goed ontdooien is 95% zei hij bij een dag 5 blasto.
@Appeltje: ik slikte gewoon die zwangerschapsvitamines door en nam (samen met mijn zoontje) nog vitamine d druppels extra erbij. Had net als bij Stiertje dat ik wat medicijnmoe was, na die enorme hoeveelheid vitamines uit DD en ook nog chinese kruiden die ik slikte. Dus toen ik zwanger was (en daarna) vond ik zo'n combi zwangerschapsvitaminepil per dag wel even genoeg. @Babs: fijn dat het bms nu dik genoeg is. Hopelijk heb je snel reactie vanuit DD. Spannend weer!! @Juffie: fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad in DD. Dr. C. ken ik niet, maar hoor altijd wel goede verhalen hier op het forum over hem. Spannend dat het over een paar weken al weer gaat gebeuren. @Klaasje: is het nog gelukt met stoppen met bv? Dacht dat je een paar dagen geleden de laatste voeding zou geven. Ik worstel zelf met een zeer onregelmatige cyclus. Eigenlijk sinds de miskraam in juni, varieert het van 5 weken, tot 11 weken en zelfs 2 keer met 3 weken ertussen. Nu zit ik alweer op de 7 wkn. Heb de huisarts gevraagd of ze bloed wil prikken of ik misschien in de overgang zit. Maar ze zegt dat dat bloedprikken niet zoveel zegt. Maar hoe kan ik er anders achter komen of mijn cyclus van de zwangerschap in de war is of dat toch de overgang eraan zit te komen?
Ja dat verstand/gevoel is altijd zo'n 'leuke' interne discussie.. Herkenbaar. Als het kriebelt, zeker voor gaan! 4 tp's met 2 kinderen is echt heel goed en een mooie basis voor vertrouwen voor een 3e! Fijn dat jullie bij dr. S terecht kunnen. Dr S is een geniale man en ik ben hem dankbaar dat hij buiten alle hokjes wil denken. Wij zijn door 5 verschillende ziekenhuizen afgewezen en hij was de eerste die tegen ons zei 'ik geloof er wèl in dus dit gaan we doen..' hij is wel snel inderdaad, en hield voor mij te weinig rekening met mijn pijn /adenomyose. Dr C is heel voorzichtig en houdt veel meer rekening met mijn pijn. Ben het met Zowelkom eens, dr C was in het begin voorzichtig in z'n benadering en hield nog een beetje vast aan protocollen. Inmiddels is hij aardig zeker van z'n zaak geworden en durft hij ook veel meer buiten de kaders te denken. Soms denk ik, is hij flexibeler dan dr S. De zus heb ik 2 keer mee mogen maken, super lieve en fijne vrouw. Heel sociaal ook en rustig, vond haar erg prettig. Ik hoop dat het goed blijft gaan met haar en ze snel weer terugkomt. Ik zag dat ze de kamers nu definitief geruild hebben.. Betekent dit dat dr C het volledig overneemt? Sneeuwmees, heb geen idee.. Kan dd dat niet via een bloedtest oid checken voor je?
O, hebben ze van kamer geruild? Ja, dan zal het op termijn wel de bedoeling zijn dat dr. C de boel overneemt. Dr. S is inderdaad niet de meest zachtzinnige met inwendige onderzoeken en/of terugplaatsingen. Gelukkig gaan de puncties onder narcose! @sneeuwmees: wat vervelend dat zo'n huisarts niet gewoon even een bloedtestje wil doen. Heb er helaas in het verleden zelf ook vervelende ervaringen mee gehad (huisarts die geen schildklierwaarden wilde prikken).
Niet eerder van social freezing gehoord. Maar lijkt me ook heftig een sterke kinderwens te hebben zonder man. Heel knap en sterk van dr!! Ik heb maandag tp!!💪😎🤗
Zus van dr C zou (volgens dr C zelf) januari weer langzaam beginnen met opbouwen.. begreep van dr C dat ze destijds toen ze erachter kwam ze dacht, o ben zo weer aan het werk, maar dit pakte helaas anders uit voor haar. Het gaat gelukkig nu wat beter met haar ☺️ Serieus kamers geruild? Dr s blijft tot eind dit jaar dacht 50% werken dan hopen ze dat zijn zus volledig terug is zodat ze weer met zijn tweeen staan.. Succes Babs!!
Spannend Juffie! Goed gevoel is heel belangrijk, fijn dat t goed is gegaan. En ze beschouwen dus de vit D3 belangrijk voor de eicelkwaliteit!? Ik slik t ook maar gewoon door. Heb 1500ie capsule en 400ie in de multi zitten. Hierbij slik ik ook krillolie en ubiquinol en een (bijna)zwanger van orthica. Las ook nog iets over vit E? Iemand daar ervaring mee met meer slikken in bepaalde situatiea? Het zit wel in de multivitamine. Sneeuwmees, ik zou een doorverwijzing vragen naar de gynaecologie en die het uit laten zoeken? Ik heb maandag de terugplaatsing 🤗 Unicorn ik heb de kamerruil nog niet gezien! Misschien per 1 januari besloten? Volgens mij wou dr S al eerder stoppen maar helaas kon dat voor hem nog niet in deze situatie.
Ja dat klopt vitamine D is belangrijk voor de eicel kwaliteit. Vandaar dat het bij cryo tp niet uitmaakt maar voor een icsi wel.
He dames! De afgelopen periode niet veel meegeschreven. Maandag intake pas, eindelijk!!!!! Dus wellicht daarna meer vragen. Wel een goede tip voor sommige misschien. Ik ben laatst bij de DM geweest (zitten in dusseldorf en ook onderweg naar dusseldorf). Dat is een drogisterij waar veel producten een stuk goedkoper zijn dan bij ons én ze hebben vitamines hoog gedoseerd, ook een stuk goedkoper. Inmiddels heb ik in 2 jaar al een vermogen uitgegeven aan vitamines en andere bevorderende middelen, dus wilde dit graag met jullie delen! Dus voor wie nog vitamine D hoog gedoseerd wil... goede optie!