ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik woon 5 min van de DM af ga daar altijd kopen voor al mijn drogisterij spullen. Inderdaad veel goedkoper

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Volgens dokter c had dat dus niets met vit d te maken....wel voor de eicel kwaliteit daar was het wel belangrijk voor maar niet voor een cryo tp.
    En ook voor de deling van het embryo bij een cryo tp maakt vit d waarde niet uit.

3. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Klopt idd vit D maar ook krillolie veel goedkoper bij de DM! Als je er dan toch bent, make up en shampoo etc ook veeeeeel goedkoper dan in NL. Ik heb een DM op een paar minuten rijden van mij af 👏

4. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oke Juffie. Dankje dat je t gevraagd hebt🤗

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Jij hebt al bijna de cryo tp zie ik dat goed?
    Super spannend zeg. Welke ervaring heb jij met de ontdooi kansen? Dr C zei dat 95% van de cryo blasto goed ontdooit. En dat het niets afdoet aan de kwaliteit van de embryo deze heeft nog steeds dezelfde kwaliteit als op het moment dat hij vers werd ingevroren. Het gaat niet in kwaliteit achteruit ook de ingevroren zaadcellen van mijn man gaan nooit achteruit door het invriezen zei hij.

6. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Invriestechnieken moeten wel erg goed zijn inderdaad
    Hij zei mij ook 95% kans op goede ontdooiing. Dit wordt mn 1e cryo! Dus spannend! Verpleegkundige zei me vandaag me niet te druk te maken of ze blasto's t redden ofniet. Gaf me veel vertrouwen. Ze zullen dus echt maar 5% zien wat t niet haalt denk ik..

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja inderdaad dat zei ze tegen ons ook. Maar toch zoek je dan nog naar bevestiging ergens...ik hoop dat mijn cyclus ook een beetje goed uitpakt. Met een beetje pech is mijn test positief op een zondag en dan kan de tp deze maand niet. Dan moeten we nog een ronde wachten. Dat doen we dan ook maar braaf. Dr C zei dat mijn cyclus en alles zo mooi was dat het zonde zou zijn daar iets aan te doen met medicijnen.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: dacht dat vitamine D3 ook het schilletje van het eitje wat toegankelijker maakte. Dat verklaart waarom het wel bij een poging belangrijk is, maar niet meer bij een cryo. Maar goed dat je het even hebt nagevraagd, dan weten we het nu ook allemaal hoe het echt zit. Hoop dat je cyclus een beetje meewerkt. Mijn altijd zeer regelmatige cyclus ging altijd ineens in de vertragingsstand zodra ik maar met een poging begon. Hopelijk valt je positieve test op maandag zodat het toch geen verloren maand is.
    @Babs: 95% klinkt inderdaad heel hoopvol en fijn dat de verpleegkundig je ook nog even hebt kunnen geruststellen. Voel hier altijd veel spanning en onzekerheid rondom het ontdooien van het embryo. Dus deze cijfers moeten meer meiden hoop geven. Laat je er nu 1 of 2 terugplaatsen. Jij twijfelde er toch over?

9. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja ik twijfelde sneeuwmees. Maar we hebben toch voor 2 gekozen. Ten eerste weet je niet of ze beide goed ontdooien en ten tweede heb je gewoon net ietsje meer kans op slagen.
    Spannend lijkt mij het ook wel aangezien ze pas maandagochtend uit de vriezer worden gehaald, zijn al blasto's.
    Wat fijn juffie dat je in je eigen cyclus kunt. Ik had altijd een heel regelmatige cyclus. Maar na de eerste icsi poging was t toch wat ontregeld. Toen poging 2 erachteraan en nu direct door voor cryo, denk nu ik dit lees dat t een goede keuze is geweest kunstamtige cyclus de cryo tp te doen.
    Ik had met de iui ook vaak op zaterdag positieve test waardoor de iui niet door kon gaan, vond t toen erg vervelend. Nu zou ik ook denken idd een maand over te slaan. Je wil toch alles zo optimaal mogelijk hebben rond de terugplaatsing.

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja precies en mijn cyclus is echt perfect gewoon volgens het boekje al jaren. Dus liefste doe ik het zonder hormonen en met zo min mogelijk gedoe zeg maar....
    Ik hoop dat alles beetje goed uitkomt allemaal.

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Weet iemand toevallig of er verschil zit kwa slagingskanse bij een cryo in een natuurlijke of gestimuleerde cyclus? Een of ander beter voor de cryo?

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Volgens mij maakt het geen verschil. Ik heb er tenminste nog nooit over gehoord.

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ok bedankt.
    Ik bedacht het me opeens.
    Vanmiddag ga ik weer naar acupunctuur. Bij mijn dochtertje ook gedaan,

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ga ik straks ook weer doen, mochten we er echt voor gaan.

15. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Ik durf het ook niet te zeggen of daar een verschil tussen zit. Acupunctuur ben ik mee gestopt, vond het erg onprettig. Ga wel shiatsu massage doen voor de ontspanning.
    Hier vandaag cd1 dus morgen beginnen met onze cyclus. Gisteren alles in huis gekregen en vanavond eens even kijken of ik me alles nog goed kan herinneren 😊. 150 Meriofert in de ochtend en dan 100 Gonal in de avond.
    As maandag eerste echo, al op cd5 op advies van C. omdat de ervaring leert dat het in het begin bij mij heel hard gaat.
    Toch weer spannend, hoewel ik probeer niet teveel hoop te hebben.
    Maar die hoop komt toch wel weer straks bij de eerste echo weet ik.

16. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Spannend Elocina!

Ik duim voor je en hoop dat alles nu eens goedkomt ☺️🍀

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Elocina wat spannend! Had je nu ook scratching gehad ivm vroege miskramen? Ben t even kwijt van je...
    En wat is meriofert? Straks na punctie gewoon utro en suprefact?

18. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Thanks ZoWelkom, dat is lief van je!
    Babs ja ik heb scratching gehad afgelopen cyclus. Meriofert is een soort menopur zei dokter C. Ik heb bij mijn eerste poging in NL menopur gehad en bij de tweede Gonal, maar beiden een vrij lage dosering. Dokter C durfde wel wat hoger te gaan zitten met hopelijk een hogere opbrengst. Fingers crossed!!
    Hoe laat moet jij de 9e in DD zijn voor de tp? Of hoor je dat pas als ze goed ontdooit zijn?

19. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    10.30 uur tp. 😊 Jij ook?
    Figo ook volgens mij?
    Oke ik had nog niet van meriofert gehoord. Nou ik hoop ook op een mooie opbrengst voor jullie!
    Is er nog wat uit de scratching gekomen? Zo ja krijg je er wat voor?

20. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    #2980 Figo, 5 jan 2017
    Laatst bewerkt: 5 jan 2017
    Ik heb maandag 9 januari 9 uur afspraak voor een echo. Hoop dat dan de slijmwand dik genoeg is door estrifam die ik nu gebruik voor de terugplaatsing. Zal dan wel horen van dokter Cuypers wanneer de terugplaatsing is. Pffff spannend🤗

Deel Deze Pagina