ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vannacht bedacht ik me opeens of het toch niet belangrijk is om utrogestan te gebruiken na de terugplaatsing....ik vind het aab de ene kant fijn in mijn natuurlijke cyclus aan de andere kant eng. Hoe merk ik een progesteron tekort op.....Daar kun je een miskraam door krijgen toch? Vraag me af of ik dat nu dan niet gewoon moet gebruiken of hoeft dat niet in natuurlijke regelmatige cyclus?

En nog iets....ik vroeg me af wat gebeurd er met het ei dat springt in mijn eigen eisprong als ik de terugplaatsing krijg van de cryo? Wat doet je lijf dan met dat onbevruchte eigen ei?

2. Linn13

Linn13 Lid

6 jan 2017
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn begonnen met iui naar aanleiding ondezoeken. De gyno drong eigenlijk gelijk aan op ivf ivm verminderde vruchtbaarheid van mijn man. Maar omdat wij de stap groot vonden hebben we eerst een iui poging gedaan om te kijken wat er nog over zou zijn naar opwerking. De definitieve uitslag hiervan hebben we nog niet maar de voorlopige uitslag was niet heel positief. De gyno bereidde ons al voor o een doorverwijzing maar we zijn redelijk positief. De iui is nu twee dagen geleden en het wachten duurt nu al lang. Na ruim 2,5 jaar proberen durf ik al niet meer te snel blij te zijn maar ergens zit toch dat stemmetje.
    Nu zijn we ons langzaam voor aan het bereiden op ivf/icsi vandaar dat ik meelees in deze groep.

3. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    @ Juffie: ik ben vorig jaar zwanger geworden van een cryo in natuurlijke cyclus. Ik heb toen alleen Pregnyl gespoten om de eisprong op te wekken. Geen idee wat er met die eicel gebeurd is, ik denk gewoon opgenomen door het lichaam. Ik heb vlak voor mijn NOD toen 2 dagen wat licht bruinverlies gehad (of innestelingsbloeding of mogelijk toch afvoeren onbevruchte eicel?). Uiteindelijk is deze zwangerschap helaas geëindigd in een miskraam (missed abortion bij 9 weken, na een goed kloppend hartje bij 7 weken), maar dat komt mijn inziens niet door geen hormoonondersteuning...
    En qua verzekering ben ik overgestapt naar UMC voor vergoeding van de 4e en 5e poging. Bij hen moet je wel toestemming vragen...

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat er ook nog bij mij opkwam....sorry voor mijn vragen. Ik ken iemand die HG heeft gehad bij de zwangerschap dat lijkt me echt een hel....!!!
    Weet iemand of je bij 2e HG kunt krijgen als je het bij de eerste niet gehad hebt...?
    Ik ben van week 6 tot week 9 ongeveer licht misselijk geweest nooit hoeven overgeven wel kokhalzen zeg maar. HG lijkt me zo afschuwelijk.
    Niemand bij ons in de familie van de meiden heeft het gehad.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Juffie: volgens mij heeft utro alleen zin als je een korte lf hebt. Dat eitje zal inderdaad opgenomen worden door het lichaam. Volgens mij heet het het gele lichaam wat dan achterblijft en zorgt ook weer voor progesteron en opbouw bms.
    @Jolanda: fijn dat je je dossier al hebt, want dat gebruikt dr. S. als leidraad tijdens de intake en ook al suggesties voor hotels hebt. Wij vonden het ook altijd wel fijn om er, ondanks de reden, toch ook wat 'leuks' van te maken en onszelf een beetje te laten 'verwennen' met een hotelletje.

6. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Juffie zou het even navragen, want ik kreeg wel utro bij tp cryo in eigen cyclus (ook al jaren op de klok voorspelbare cyclus). Maar dat was in NL en ik heb een iets kortere LF dan normaal (of late natuurlijke eisprong, zo kun je het ook noemen- eisprong op dag 16 en dan toch gewoon 28 daagse cyclus, is dus niet te korte LF maar wel iets korter dan normaal)

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb het gevraagd en ze zegt dat het bij mij echt niet nodig is bij mij. Dus ik vertrouw er maar op.
    Ik heb heel sporadisch een eisprong op dag 16 mijn lf is dan verder niet te kort mijn menstruatie komt pas altijd zeker 14 dagen na mijn eisprong ongeacht of dat dag 14 of 16 is altijd vanaf dab 14 dagen daarna menstruatie

8. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Welk Mercure hotel, er zitten er meerdere en die om de hoek zit (750 meter) is niet boekbaar?

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jolanda: ken het hotel zelf niet, maar heb even op google maps gekeken en de dichtsbijzijnde (inderdaad 750 meter) is Mercure DD Hafen. Volgens mij kun je ook op wijk selecteren en dat is Oberbilk. Al die hotels zijn op niet al te grote afstand van de kliniek. De andere Mercure is 9 min. rijden (2,6 km) van de kliniek. Ook nog goed te doen. Succes!

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wij zaten in mercure in neuss. Ongeveer 10 min vanaf Düsseldorf.

11. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Horelspecials wel.. idd die Sneeuwmees zegt mercure hotel hafen 750m auto kan in parkeergarage

12. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Mooie banner Zowelkom! Staat je heel goed! Wat grappig dat je al over de 3e praat! Fijn dat je zoveel vertrouwen hebt, dat kan alleen maar goed gaan!

Wat een hoop januari activiteiten, super zeg. Hopelijk komen hier snel een heleboel DD zwangerschappen en baby's bij!

Babs, succes met de tp, spannend, weer 2 mooie blasto's! Hoeveel cryos hadden jullie ook alweer?

Elocina te gek dat jullie ook weer van start gaan. Ik duim zo voor mooi resultaat meis!

Wij rijden ook voor iedere echo of ander wissewasje op en neer. Ik vertrouw geen ziekenhuis of kliniek meer hier in Nederland. Ik ben zwanger geworden in een ronde waarbij we steeds bij radisson hafen verbleven. Mercure hebben we ook gehad, evenals holiday inn in neuss. De hafen vinden wij heerlijk om te vertoeven. Lekker eten, terrasjes, echt gezellig. We maken er altijd wat van haha.

Ik lees wel mee maar kan het niet helemaal bijhouden, sorry. Mijn dochter haar reflux is verergerd en dossier is overgedragen aan mdl arts. Ze heeft zoveel pijn en onze tijd gaat eigenlijk vooral zitten in haar troosten, afleiden, dragen, enz. Komt vast weer goed. Ik probeer wel bij te blijven lezen zodat ik snel weer kan inspringen.

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Babs vandaag de tp toch.
    Heel veel succes! Op naar 2 hele mooie plakkers voor jullie ♡

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heel veel beterschap en sterkte met jullie kleine meisje. Hopelijk is er snel een blijvende oplossing.

15. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Zo de echo is weer achter de rug. Het zag er prima uit, dus de slijmwand was dik genoeg voor terugplaatsing. Morgen wordt de embryo ontdooit en zaterdag gaan we er weer heen om de embryo terug te laten plaatsen.
    Hoop zo dat ze in deze 5 dagen niet bellen om door te geven dat het niet goed is ontdooit of dat het niet is doorgedeeld. Positief blijven denken en er in geloven dat deze terugplaatsing positief beëindigd.

16. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Unicorn; Ah wat zielig voor je dochtertje. Heel veel beterschap. Wilde jullie ook niet weer beginnen of heb ik dat verkeerd? Hopelijk knapt je dochtertje snel op!

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Yes t is hier weer goed gegaan🍀. 2 mooie blasto's ontdooid. Goede kwaliteit 3bc en 3cc dacht ik al zegt dat niet zoveel aldus dr.C.
    We hebben nu nog 1 blasto en 4 2cellige in de vriezer.
    Fijn figo!! Duimen deze week voor ons samen🍀

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ach Unicorn, ik word er naar van als ik het lees. Wat zielig voor je meisje en intensief voor jullie. Maar ook, wat ben jij een held! Ik hoor sommige al klagen dat ze te beroerd zijn om in de nacht voor de baby uit bed te moeten en niet dénken aan een tweede. Ik loop ook altijd weg hoor bij van die klagers, en moet je jou eens zien. Baby troosten, mdl arts, MM, dat is even wat. Zorg wel goed voor jezelf he?

Fijn Babs! 9 lááánge dagen te gaan.
    G
    Hier niks, had gisteren ongesteld moeten worden. Maar als ik DD plannen heb doet mijn cyclus altijd raar. Maf he, wat de geest doet aan het lichaam? Maar goed, het zal wel komen, paar dagen geduld dan maar.

Figo, ik ga voor je duimen! Je staat er voor nu prima op!

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mijn cyclus doet ook raar, Klaasje. Stom is dat he! Had jij al wel weer cyclus tijdens de bv? Ik de tweede keer pas na 9 maanden.

Unicorn: wat Klaasje zegt. Jij bent wel heel dapper. Veel sterkte met alles en pas idd goed op jezelf.

20. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heb ik ook altijd , cyclus in de war. Daarom nu voor cryo tp maar gekozen voor kunstmatige cyclus .
    Komt idd vanzelf, geduld. 10 dagen na tp testen, lange dagen ja haha. Morgen nog vrij daarna werken incl weekend 💪 en petekindje wordt nog gedoopt dus genoeg afleiding hoop ik😊

Deel Deze Pagina