ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lekker afleiding zoeken is fijn en gaat de tijd sneller.

Mijn cyclus begon na 6 maanden weer, ik heb altijd een heel korte van 24-26 dagen. Echte pof cyclus. Dit zou m'n 4e menstruatie worden na de bevalling. Tp'en in natuurlijke cyclus is kansloos bij mij, de progynova ligt al klaar maarja, moet het wel een keertje gaan beginnen nu...

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oh zo klaasje, hoop ik ook voor je dat het snel begint!!

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wauw babs ik duim.
    Wat is dat 3bc en 3cc nog nooit over gehoord.
    Doe jij nog iets extra's nu voor de innesteling?
    Wat zei dokter c of zegt hij nikd over de kansen?
    Dokter s zei toen bij mijn dochtertje ben er maar zuinig op want dit is een hele mooie....en ik bleek zwanger idd.

4. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Succes Babs, ik duim voor je😘😉 Je hebt genoeg afleiding, heel fijn in deze spannende wachtdagen.

Dankje Klaasje82😉

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Cyclus....Ja ik ben benieuwd hier....dat wil ook nog weleens in de spreekwoordelijke soep lopen als ik er "teveel mee bezig ben" toch heb ik gekozen voor tp in natuurlijke cyclus....het klopt als een bus normaal en mijn bloedwaarde zijn perfect dus daar zou het niet aan liggen bms ook perfect dus ik dacht ik ga ervoor. Mocht het echt niet uitkomen (op een zondag ) dan wacht ik wel tot volgende maand dat lukt ook nog wel.
    Lijkt me zo fijn om zo "makkelijk" zwanger re kunnen worden zonder hormonen of toestanden in natuurlijke cyclus.....Goh wat een droom...
    Het zou toch erg fijn zijn wanneer er voor ons nu wel eens een keer iets goed Gaat zonder problemen....
    We zullen zien

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, en dan te bedenken dat er mensen zijn die zomaar spontaan zwanger worden door seks ... :$

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dat is kwaliteitsbenaming. Niet erg dat je t niet weet want t zegt niet heel veel. Vorige keer met verse tp waren ze van betere kwaliteit maar goed ook niet gelukt.
    Hij zei nog over de vorige keer dat t niet is gelukt dat het zeer waarschijnlijk is dat t aan de embryo's heeft gelegen, nou en dat waren 2 top embryo's.....
    Hij vind t weer een goede kans!
    Zus van dr c was er vandaag ook weer en loopt met hem mee om er weer in te komen!

8. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Haha ondenkbaar voor ons!
    Kan dat dan??🤔😂🙈

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    :d:d:d

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babs: fijn dat je weer twee mooie embryootjes teruggeplaatst hebt gekregen. En ook fijn dat je ook al de nodige afleiding hebt de komende dagen! De overige dagen slepen wij je er wel doorheen. Ik ga weer voor je duimen!
    @Figo: bij jou gaat het ook al weer snel! Hopelijk kun je Babs snel gezelschap houden op de wachtbank!
    @Unicorn: wat heftig te lezen dat de reflux weer erger is. Heb zo met jullie en je kleine meisje te doen. Wat zal het zwaar zijn, maar jullie slepen je er als een waar top-team steeds maar doorheen. Hopelijk kan de mdl-arts jullie verder helpen.
    @Juffie: dromen mag altijd! ;) Hopelijk werkt jouw cyclus mee zodat het toch deze maand nog kan.

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zijn er mensen die verstand hebben hoe een goede embryo eruit hoort te zien? Heb net een nieuw topic hier geopend met foto van de cryo ik ben benieuwd wat jullie van de cryo vinden. Foto van 2012 daarna ingevroren

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lieve meid, doe het jezelf niet aan. Embryo kwaliteit is tot vandaag de dag alleen van de buitenkant te bekijken, niet van binnen oftewel op DNA.
    Over 5 jaar kunnen we dat wel, er wordt nu volop geëxperimenteerd met PGS zoals dat heet.

Statistisch worden de meesten zwanger van een 5 en 4 A, maar dat is statistiek. Er zijn er ook die niet zwanger worden van een 5 en 4 A, waarvan ondergetekende. Ik ben zelf zwanger geworden van dag 3 embryo's met achterstand, niet eens blasto's.

Jezelf gek maken door alles te willen weten maakt je helaas ook niet zwanger. Heb vertrouwen in de arts, kliniek en jezelf wil je het psychisch een beetje draaglijk maken voor jezelf. Dit bedoel ik echt als lieve raad en lotgenoot.

Zwanger van sex, het is me gelukt! Op 70 cyclussen 1 hele keer. Heel blij mee, en diep dankbaar. Maar ik hoor toch echt nog steeds bij de niet- fertielen. Helaas geen promotie kunnen maken 😉.

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Je hebt helemaal gelijk hoor echt waar.
    Ik dacht opeens hey volgens mij heb ik in 2012 die foto's al gekregen dus ik dacht ik ga eens kijken.
    Maat je hebt gelijk ik kap ermee. Misschien moet ik.wat beter naar mijn dochtertje luisteren die hele dag frozen zingt "laat het los laat het gaan" misschien wel een goed motto voor de komende periode ;)

14. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Oooo ik herken het zo!!! Heb mijn zoontje als embryo naast deze gelegd en die van mijn zoontje was net iets mooier (die was 4AA en deze 4AB) dus ik dacht wedden gaat niet lukken.. die B die deed het hem bij mij, vertrouwde er totaal niet in... tadaaa

Unicorn, je weet het he ik leef met je mee 😘 Je doet het echt super goed! Powervrouw ben je!
    Ja derde is mijn wens altijd geweest als überhaupt 1 ging lukken, toen twee en over twee jaar hopelijk dan drie... mijn man geloofde nooit dat wij veel embryo's in vriezer zouden krijgen dus die zei klaar hierna, tot hij hoorde van 8 cryos.. weggooien gaat mij aan mijn hart.. maar na drie is het wel goed, moet eerst maar lukken he en deze moet het ook nog maar halen.. we zijn er nog niet 😉

15. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Spanennd weer hier!! Ik duim mee voor jullie, dat er maar veel kindjes geboren mogen worden.

Unicorn; de tranen springen in m'n ogen bij jou verhaal. Zo herkenbaar allemaal en ik zie weer voor me hoe ongelooflijk ongelukkig mijn dochter was, hoeveel pijn ze heeft gehad. Ze heeft lang op een normale dosis medicatie gezeten voor de reflux maar bleef maar ontroostbaar. Later bleek ze ook koemelkallergie te hebben (is dat uitgesloten?). De bv was een ramp en later met de fles bleef ze maar weigeren tot ze op een gegeven moment bloed spuugde, haar slokdarm was helemaal stuk door het zuur. Vanaf toen de hoogste dosis ranitidine (en Neocate voor de kma) en toen ging het goed. Al heb je dan de nasleep nog natuurlijk. En een postnatale depressie bij mezelf. Hoop dat ze nu eindelijk een blijvende oplossing vinden voor je dochter en ook jullie een gelukkig meisje krijgen.

16. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Meiden wat een drukte hier vandaag!
    Unicorn heel veel sterkte meid, zo ontzettend verdrietig dat je kleine meid zo ziek is en wat jullie moeten doorstaan na alle ellende die jullie al gehad hebben :( .
    Babs, wat fijn dat alles goed is gegaan, lekker broeden nu! Hopelijk zijn de dagen snel om.
    Figo, ik ga voor je duimen dat jullie cryo goed ontdooit en je zaterdag een mooie tp hebt!
    Klaasje, hoop voor je dat je cyclus snel weer normaal gaat doen ;) en jullie verder kunnen.
    Bij mij echo vanmiddag ook goed, 14 eiblaasjes maar wel grote verschillen dus niet zal een deel niet mee kunnen. Maar ben er blij mee!
    Wat wel weer even slikken was was dat ik met C. nog even over de laatste 'opwerking' van manlief sprak (hij was er zelf niet bij ivm buitenland werk) en dat C toen zei dat hij nog nooit had meegemaakt dat het zaad te slecht was voor pisci en IMSI... - en bij ons dus nu al twee keer op rij..t is moeilijk vertrouwen te houden dat, hoeveel eitjes er straks ook gevangen worden, we een tp gaan krijgen op dag 5 :(

17. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Trouwens Femke, 18 weken al!!! Jeeee wat gaat dat snel!
    Kun je er al een beetje van genieten? En wachten jullie met smart pp de 20 weken echo of weten jullie al wat het wordt?

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Elocina wat spannend weer zeg! En wat balen van de zaadkwaliteit. Ik hoop dat je man ontspannen en zelfverzekerd is tijdens punctie. Geef hem vertrouwen dat t goed komt ( als dat lukt). Mijn manlief had sinds hij vertrouwen kreeg in dusseldorf ineens een veel betere uitslag!
    Juffie ik zou je niet druk gaan maken over de embryo kwaliteit. Ik heb juist gistermiddag uitgelegd dat ik met de verse tp 2 x een 4ab terug heb gekregen en dit mislukt is door waarschijnlijk verkeerde chromosomen/gen/dna. Als t zo vroeg misgaat ligt t vaak aan de embryo zei dr.C. dus de embryo kwaliteit zegt gewoon niet veel. Nu heb ik 3bc en 3cc teruggekregen, hierbij zei hij dat ze goed zijn en het maar een moment opname is wanneer de foto gemaakt is. Maak je druk om dingen waar je invloed op kan hebben. De rest heeft geen zin! (Makkelijk gezegd, i know, goed bedoeld!)

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lekker klagen, ben nóg niet ongesteld. Wel een lekkere dikke puist op m'n kin gespot vanmorgen dus het kan nu echt niet lang meer duren 😉.

20. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Nog steeds niet 😩
    Die puisten zijn altijd de beste hahaha ook lekker zichtbaar altijd, dat niemand er omheen kan zeg maar 😂

Deel Deze Pagina