ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Je klinkt helemaal voorbereid, super! Heel veel succes, het is iedere keer een slopend traject maar houd je vast aan je kansen. Ik ga met je mee duimen!

Knor, ik heb al eens gereageerd in je topic destijds en was met dezelfde stomheid geslagen als je arts. Ik hoop dat je in DD geholpen kunt worden. Veel succes en goed dat je deze keuze gemaakt heb.

Elcocina, jij de punctie he maandag? Good luck!

Ik ben even een weekje offline en in de sneeuw. Tot volgende week allemaal!

2. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alle nieuwe dames, welkom hier.
    Ik hoop dat Düsseldorf voor jullie een groot succes gaat worden.

Ik zit de dagen af te tellen voor ik op gesprek mag bij dokter C.
    Ik ben heel benieuwd wat er uit komt, en hoe snel ik mag starten.
    Klopt het dat je de medicatie nu zelf kunt bestellen en dat het thuis bezorgd wordt?ik zit nu ziek op de bank. Mijn kleine meid is dinsdag ziek geweest. En nu ben ik aan de beurt.

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Welkom voor alle nieuwe meiden hier.

Hey knorretje. Kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent. Wat duurt het dan lang he. Bij mij werden de medicatie door dd , bij nij neertgen besteld. Ik kreeg een link op mijn mail. Zodra ik betaald had werd de medicatie verzonden. Kreeg het keurig in een gekoelde doos. Echt super!

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Lees nu pas dat je ook nog schreef dat je ziek bent. Gaat echt rond. Ik ben een week voor kerst begonnen met een flinke verkoudheid. De hoest is er nog steeds die kwam van de week pas beetje los. Ik durf ook niets er voor in te nemen. Zit steeds wat op drop te sabbelen. Mijn dochter was voor oud en nieuw niet fit. Ook snotteren en hoesten op nieuwjaarsdag ook nog alle maal blazen. Bleek dat ze waterpokken had. Gelukkig heb ik ze doorgemaakt.

Beters hap met jou en je dochtertje!

5. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Thanks allemaal, wat lief dat jullie zo meeleven!

Happy nee in DD doen ze ontwikkeling in de embryoscope tot 5 dagen, dus als er dan nog iets over is krijg je tp op dag 5.

Femke wat shit dat de hematoom nog niet weg is, kan me voorstellen dat je met smacht zit te wachten op de 20 w echo. Ik ga heel hard voor je duimen dat het er beter uit ziet want je verdient het om nu eindelijk te genieten van de zwangerschap!
    Wat je zegt over onderzoeken wist ik niet, nu ga ik het zeker indienen. Kan zomaar weer een paar honderd euro opleveren, katching!

Welkom Knor, wat een verhaal zeg. Enige wat ik kan zeggen is dat ik echt ontzettend veel vertrouwen heb in de artsen in DD, dus hoop dat ze jou ook kunnen helpen!

Klaasje veel plezier op vakantie!

Knorretje nog minder dan een week, spannend!

Mariska, wanneer heb je 12 weken echo? Ben je zenuwachtig?

Ik alleen morgen nog spuiten en dan kan ik de container al weer sluiten voorlopig. Vandaag bij de laatste echo 18 follikels, verliet DD echt happy. Ook al levert het traject misschien niet het gewenste resultaat dan nog ben ik zo blij met de overstap naar DD.

6. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wauw 18 eicellen elocina! En nu op naar de goeie punctie en de mooie bevruchtingen! Krijg je nog picsi? Ca-activator? Of iets dergelijks? En welke medicatie na de tp?

7. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Wow 18 eicellen elocina, is dat een normaal aantal voor voor de punctie?

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hoe gaat het met je?
    Wanneer is je t3stdatum?

9. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Het gaat hier wel goed eigenlijk, lekker werken en dan gaat de tijd best snel haha. Eerste 2 dagen echt steekjes krampjes te voelen in de baarmoeder, daarna niet meer. T is allemaal wat rustig en minder tot geen steken zoals vorige keer. Soms wel beetje zaligmakend gevoel in de onderbuik. Ook wel herkenbaar van vorige keer. Ben eigenlijk weer erg rustig en positief dat t goed zit, al wordt t wel wat spannender hoe dichter je bij dir testdatum komt. Vanaf vanochtend ineens zachtere grotere borsten, vorige keer ook.....? Naja t is en blijft afwachten he... testdatum is donderdag 19e.... 10 dagen na tp.

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Super spannend ik duim voor je.

Ik zou donderdag of vrijdag iets horen van dusseldorf of onze cryo daar inmiddels is aangekomen vanuit Leiderdorp. Niets gehoord van ze? Heb ze donderdag gemaild geen reactie, gisteren gemaild geen reactie. Gisterenavond nog eens gemaild nog steeds geen reactie mijn man probeert net te bellen niemand neemt op.....ik begin mij nu toch wel zorgen te maken en het irriteert me ook dat ze niet reageren terwijl ze dat donderdag of vrijdag al zouden doen....

11. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Snap ik!! Heel irritant! Vandaag telefonisch dacht ik ook niet bereikbaar. Maandagochtend direct bellen om 8 uur!

12. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Shit juffie daar zou ik ook echt van balen! Hoop dat je maandagochtend gelijk antwoord krijgt!
    Oh Babs die symptomen killing he? Goed dat je lekker veel afleiding hebt!

Nee 18 is zeker niet normaal voor mij! Ik had de laatste keer 7 follikels en daaruit 5 eicellen, de eerste keer 14 follikels met daaruit 7 eicellen. Dus ben heel benieuwd hoe het nu uitpakt. Als het zaad goed genoeg is voor IMSI of pisci krijgen we dat, en ook eicelactivator heb ik op aangedrongen (hoewel ik daar maandag wel nog even achteraan moet want staat niet op het formulier zie ik nu).

13. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wat goed👍 ca activator en dan spannend wat t wordt icsi/picsi/imsi! Voel je je goed?

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik denk dat ik 4 jaar achter loop wat is ca activator?

Ps: mijn man kreeg ze uiteindelijk aan ds lijn.
    Transport staat gepland voor maandag en dan zou de cryo er de 19e moeten zijn....ik vind alleen het transport al spannend haha.
    Verder nu wachten op mijn menstruatie....zou vandaag moeten maar ik merk nog niets zul je altijd zien he...

15. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Fijn dat er contact is geweest.
    Ca activator is een calcium badje waar de eicellen in gaan na de punctie en voor de icsi om sterker te worden. En calcium werkt ook mee aan de bevruchting. Google maar....

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedankt ga ik doen.
    4 jaar geleden niets over gehoord nog is dat pas nieuw?

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik kan er niets van vinden op Google....
    Wellicht zoek ik verkeerd? Zie alleen maar sprays...

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Calcium activator icsi ofzo zoeken!?

19. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Pfff wat een termen allemaal. Het klinkt allemaal zo ingewikkeld.

Vertellen de artsen gewoon wat de bestw behandeling is of is het belangrijk om jezelf er in te verdiepen en echt mee te denken en te vragen voor nog allemaal extra's zoals bijv de calcium bad

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Elocina, wauw mooi aantal zeg! Daar moet toch wel wat van overblijven. Spannend zeg!

Babs, hou je het nog beetje vol op het bankje... nog even doorbijten meis. Duimen draaien.

Ik mag maandag voor de 12 weken echo. Weer super spannend. Mijn kwaaltjes zijn behoorlijk afgezakt. Mijn dochter vroeg vanmiddag waarom mijn buik zo dik is.....Ben ook al 2 kilo gegroeid..maandag na de echo kunnen we het haar eindelijk vertellen ben zo benieuwd naar haar reactie.

Deel Deze Pagina