Als ik op maandag een positieve ovulatietest heb dan betekend dat, dat mijn terugplaatsing op zondag is en dan zijn ze gesloten in dusseldorf dus dan gaat de terugplaatsing niet door.
Dat klopt inderdaad. Als op maandag mijn ovulatietest positief is is dat dag 1, dinsdag is de dag van de eisprong dat is dag 2, en dan 5 dagen later is het dus helaas zondag.....en zijn ze dicht dat zou giga balen zijn natuurlijk maar is niet anders dan moeten we wachten op de volgende ronde. Het zou zo kunnen zijn dat we net deze maand al gelijk pech hebben als ik zo een beetje tel...
Probeer rustig te blijven Juffie. Niet stressen en afwachten hoe t loopt. Stress is niet goed! 🍀😘
Stress is nu missch juist wel goed, hihi. Als je cyclus beetje van slag is, red je het missch wel op de juiste dag Ik duim voor je dat de timing een beetje gunstig is, zou wel enorm balen zijn als je anders een ronde moet wachten... Ik wist niet dat ze ik zondag gesloten waren...
Haha ja idd. Ja helaas zijn ze gesloten op zondag....Alle dagen kunnen behalve op zondag en dan zul je net zien dat ik meteen prijs heb en op maandag test.... Nou ja ik wacht maar af heb wel ongi gevoel dus zal morgen wel komen denk ik en dan is het afwachten wanneer mijn eisprong is...
Als stress niet goed was dan had ik allang er iets van gehad je wilt niet weten hoeveel stress ik had tijdens de icsi van mijn dochtertje en de terugplaatsing van mijn dochtertje. En de hoeveelheid stress de afgelopen 1.5 jaar en ik sta nog rechtop.... Dus wat stress betreft kan ik heeeeeeeeeeel veel hebben tegenwoordig... Onbewust werk je geest toch je lichaam tegen nu....en groot gelijk heeft ie ook haha. Als ik nog beetje meer stress dan komt de planning wat beter uit haha
Plaatsen ze dan niet gewoon die maandag terug? Dat ze de embryo er al wel uithalen of maandag eruit halen? Dat heb ik ook vaak zat gehoord. Is het al een blasto? Als het een dag 1 Emmy is plaatsen ze hem op zaterdag terug
Nee dat doen ze niet. Ze zei nadrukkelijk als het op zondag valt dan kan het niet en maandag zou dan te laat zijn dat ging ook niet Het is een Blasto van 5 dagen oud.
Nou mijn ongi is er, nu maar hopen dat alles een beetje goed uitkomt.... Ik heb ze nog even gemaild of het niet dan op zaterdag jan of de maandag erna? Ik denk het niet omdat ze dat zo uitdrukkelijk zei toen. Ik wil ook geen medicijnen maar in natuurlijke cyclus doen dus dan is dit het risico....Helaas
Jullie zullen m denk ik nog niet zien🙃😊 Maar 1 week geleden tp gehad.. heeeeeeel licht 2e streepje hihi .. hopen dat ie nu wel op gaat lopen🍀
Oh wauw spannend zeg!! Ik zie heeeeeeeeeeel in de verte iets staan. Hopelijk einde van de week een streep waarbij je de zonnebril op moet zetten! Heel bijzonder je zei al dat je gevoel goed zat he. Ik duim nog even verder voor je.
Jaa ik ben gewoon zo rustig en zeker van mn zaak. Had ik vorige keer ook hoor toen ik nog nooit iets van een positieve test had gezien.. hopen dat ie nu gaat oplopen idd...
Ik heb dusseldorf nog ff gesproken en de terugplaatsing jan echt niet op zondag en ook geen dag eerder of later als ik op maandag een positieve ovulatietest heb. Dat gaat niet met een cryo van 5 dagen oud en in natuurlijke cyclus.
Jammer, Juffie. Dus het wordt 'm nu definitief niet deze maand? Da's inderdaad het lastige met een compleet natuurlijke cyclus. Babs: ik duim voor je, voor een mooie oplopende test!
Nee hoor dat is nog gelukkig niet definitief dat ligt eraan wanneer mijn ovulatietest is dat blijft nog even afwachten....
@Stiertje: ik dacht dat jij ook een keer een dag zes embryo terug had gekregen? Of ben ik in de war? @Babs: ik zie hem zelf nog niet, maar belangrijkste is dat jij hem ziet. Want begrijp dat het met uploaden er niet beter van wordt. Ik blijf graag mee turen de komende dagen! @Juffie: fijn dat je ongesteld geworden bent, dan kun je door. Nu je ei maar even streng toespreken dat die precies op het juiste moment springt.