Jaa gaat nu best goed maar leef ook nog wel dat het een beetje onwerkelijk is zo snel.. kan dit echt?? Hoe is het met jou en je jongens?
Babs ik vind het er goed uit zien hoor. Tussen gistermiddag en vanmorgen zit nauwelijks tijd dus het is niet raar dat hij niet veel donkerder is. Ik zou er morhen op je officiële testdag nog 1 doen en er dan gewoon van gaan genieten. Fijn hoor zowelkom. Weer iets om af te strepen en ook de magische 12 weken alweer voorbij! Het tweede kindje is verdwenen, met 14 weken zat de vruchtzak er nog wel met onder beide vruchtzakken dus de hematoom. Hier maak ik me dan ook zorgen om en de buikpijn die gedurende de dag aanwezig is helpt niet mee. Al kan dat ook van het groeien komen denk ik. We gaan het zien vrijdag. Bij onze dochter had ik helemaal geen zenuwen en voelde het gewoon goed. Dat is nu toch wel anders.
@gein omdat morgen mn testdag pas is. En als ik dit streepje zie ben ik nog te onzeker en denk ik dat clear blue negatief zal zijn. @Femke, dankjewel. Idd ik hoop dat morgen de test gewoon stuk donkerder is en clear blue positief en dan is t ook goed... maar nu nog even spannend! 😊
@Babs: ik zie hem weer staan! En zonder turen. Hij lijkt inderdaad nog hetzelfde als de middagtest van gisteren, maar zoals gezegd, zit daar weinig tijd tussen. Ik was overigens ook een middagtester. Dus wil je niet opjagen, maar denk dat je vanmiddag er misschien nog eentje moet doen. Als je de twee ochtendtesten bekijkt zit er duidelijk verschil in. Er is hoe dan ook iets gaande. @Zowelkom: gefeliciteerd met de mooie uitslag! Zal inderdaad onwerkelijk zijn, zo snel en ook voor jou wat onverwacht, omdat je er in het begin ook geen vertrouwen in had. Maar kleine uk doet het goed!! Dus nu op naar de volgende mijlpaal (de 20 wkn echo). @Gein: hoe gaat het met jullie? Nog steeds lekker aan het genieten met elkaar?
Jaa idd wd 7 en wd 9 zit zeker duidelijk verschil... Weet niet of het me vanmiddag lukt, anders morgenvroeg en morgenmiddag en dan hoop ik dat t duidelijk is..
Spannend Babs... voor 13 dpo issie niet heel donker, maar zolang het in 48 uur donkerder wordt, ben ik ook positief! Wat spannend toch steeds bij jou!!
Manlief heeft m ook gezien en zei meteen maar deze is direct goed te zien, dat hadden we vorige maand niet zo duidelijk!😊 dus hopen op morgen nog een mooiere test👊
Babs je houdt de spanning er weer goed in haha. Ik duim mee voor een goede test morgen. De streep is duidelijk te zien dus er is wat gaande!! Ohhhh zowelkom wat fijn zeg! Deze emmy doet je echt versteld staan he! Zo tof! Op naar de 20 weken! Of eerst nog een geslacht echo? Xx
Spannend hè Babs, ik zou als ik jou was ook een cleatblue test doen. Deed ik wel altijd ... heb je geen getuur om een streepje te zoeken. Morgen de grote dag...... Weet iemand nu hoe het zit met de vergoeding bij PNO? Ik heb de module buitenland erbij genomen. Klopt het dat het Nederlandse tarief dan ui de basis word vergoedt , en de rest uit de buitenland module ? Ik weet het niet zo goed meer . Bij de vorige poging kreeg ik alles terug, en hoop nu natuurlijk ook . Ik geef liever mij geld uit aan baby spullen.
Succes morgen, knorretje! Ik weet niet meer hoe het zit bij PNO. Het is een stuk minder overzichtelijk geworden iig.
Tja, PNO vergoedt het denk ik niet meer volledig 100%... Wel heel veel wel hoor, maar volledig...??? Ik denk het niet. Enige zekerheid die je kan krijgen is door je behandelplan + kostenplaatje op te sturen... Maar ja, die heb je meestal nog niet (ik tenminste niet). Twijfel zelf nog tussen PNO en Interpolis ZonderMeer. Die laatste vergoed buitenland wel 100%!
Spannend Babs, maar dan weet je tenminste wel gelijk waar je aan toe bent toch? Ik ben duimen voor je aan t draaien! Bellen ze je twee uur later? Knorretje veel succes vandaag!! Even egomomentje hier: heb een heel naar voorgevoel dat ze vandaag gaan bellen dat alles gestopt is met delen. Het is dag 3 en van alle bevruchtingen die we hebben gehad hebben was 3 dagen al een enorme afvalrace. Zo bang dat een geen 1 is die de 5 dagen haalt 😔
Ja idd. Daarom doe ik het ook maar... Ja wat balen, snap je gevoel! Had ik ook bij de 2e keer nadat de 1e mislukt was. Anders gewoon bellen, zou morgenvroeg doen dan heb je nog meer zekerheid en als je je echt rot voelt gewoon vandaag heen bellen.
Pff urinetest was lichter😞 geen vertrouwen meer... Krijg vanochtend ergens bloeduitslag.... Bloedtest regel ik zelf, connecties binnen ziekenhuis. Maar denk dat t ook wel via de huisarts kan?!