ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja de pas op de plaats is ook niet erg. Dat ik de keuze zelf niet hoef te maken om te "pauzeren" is al fijn. Tnx!

2. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Verdrietig hoor Babs. Ben benieuwd hoe nu verder.

Elocina heel veel succes met de tp!!

3. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Jaa elocina succes🍀 hoeveel cryo's?😊

4. Rikus

Rikus Lid

9 jan 2017
    74
    8
    8
    NULL
    NULL
    @Babs, wat een verdrietig nieuws, had het zo gehoopt voor je! Fijn dat ze nu eerst gaan kijken waar het dan aan kan liggen. Ooit gaat ook voor ons het zonnetje schijnen, ben ik van overtuigd! Sterkte voor nu.

@Elocina, hoe is het gegaan vandaag? Je zou toch vandaag de terugplaatsing hebben?

5. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    We zijn weer thuis! 2 blastos teruggeplaatst dus heel blij dat we weer een stapje verder zijn.
    2 waren er op dag 1 al ingevroren, 2 zijn er gestopt met delen op dag 3 en 2 worden er nog nader bekeken vandaag. Misschien worden die nog ingevroren. Maar voor nu in ieder geval heel dankbaar dat er twee goed genoeg waren om terug te plaatsen en ga lekker relaxen!
    Heeft iemand nog tips waar ik granaatappelsap kan kopen?

6. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Wauw, wat fijn Elocina. Nu lekker broeden inderdaad. Ik koop regelmatig gewoon pure granaatappels, gewoon bij de Ah. Wel ff gedoe met schillen, maar wel lekker en gezond. Ook los van een tp.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nu lekker relaxen inderdaad spannend zeg.
    Ik koop granaatappelsap bij een homeopathische winkel zo'n rozemarijn en tijm heet die hier. Dat is echt pure biologische granaatappelsap. In de supermarkt heb je wel zo'n pak van healty people maar daar zit als je op de verpakking kijkt maar daadwerkelijk heel weinig granaatappelsap in. Ik drink iedere morgen 1 glaasje liet vind ik het niet echt maar is besr te doen.
    Ik weet alleen niet meer waar dat nou ook alweer goed voor was.....

8. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wauw elocina wat fijn. Nu lekker broeden😘

9. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Pom! AH en Dirk weet ik zeker!!

Spannend ik ga duimen voor je!!! 🍀🍀🍀

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik kan die POM nergens meer vinden....heb die toen bij mijn dochtertje wel gebruikt maar ik kan m nu nergens meer vinden.

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Elocina heel veel succes op het wachtbankje. Spannend zeg. Betreft pom ik vond dat spul vreselijk. Ik mixte het met jus d Orange. Heb afgelopen poging ze vers gekocht en at dan vaak bakje yoghurt met muesli en verse granaatappel. Vers vind ik ze wel lekker.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elocina: wat een mooi nieuws! Misschien nog twee in de race en nog eentje ingevroren. Hopelijk heb je ze niet meer nodig (voorlopig dan). Ik dronk ook altijd de sap van pom. Ik vond het ook altijd moeilijk te vinden. Bij de AH stond het in de koeling bij de zuivel, waar ook die verse jus van coolbest stond. Nou, meid, veel succes de komende spannende dagen!!! 👍

13. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elocina, lekker broeden nu. Veel succes met wachten.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Elocina, goed nieuws! Nu lekker broeden (met of zonder Pom :D)
    Hoe laat was je in DD? Ik was er tussen ca. 8.30 en 8.45. Zag wel meer auto's met NL kenteken op de parkeerplaats.

Ik heb dus 'even' een ritje DD gedaan om bloed te laten prikken (5.15 in de auto, 12.00 weer thuis). Het was heerlijk rustig op de weg en het weer was prima. Was het altijd maar zaterdag als je naar DD moest ...

15. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Haha idd stiertje op zaterdag kun je prima maar DD!
    Wat moest je prikken nu dan? Iets wat niet via huisarts kan?

16. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Dank jullie wel allemaal!
    Stiertje ik was er pas 10.15 dus hebben elkaar gemist ;)

Oh ik ben vanavond al weer zo onzeker geworden...had besloten mezelf te trakteren op een voet reflexologie massage omdat ik geen acupunctuur meer doe en dacht dat het kon helpen. Was superfijn en relaxt, viel zelfs in slaap. Maar nu las ik dat reflexologie is om alle afvalstoffen uit je lichaam te drainen, en nu ben ik bang dat ze Emmy's mee wordt gedraint omdat mijn lichaam ze nog niet kent (?!)
    Ik spoor echt niet :D

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Elocina wat heerlijk lijkt me dat. Maar dan zal de therapeur dat toch gezegd hebben als dat niet zou kunnen na een terugplaatsing lijkt mij?
    Heerlijk ontspannen is ook belangrijk!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elocina: ik heb zelfs met vijf weken zwangerschap nog voetreflex gedaan. Het is belangrijk dat ze bepaalde punten niet behandelen, maar dat weet de voetreflex therapeut precies. Voor afvalstoffen hoef je niet bang te zijn. Misschien wel goed om je lichaam lekker te ontspannen en 'te reinigen', zodat het embryootje lekker in kan nestelen.
    @Stiertje: op zaterdag naar DD is inderdaad heerlijk ontspannen. Weinig vrachtverkeer of files. Heerlijk relaxed.

19. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    #3319 Elocina, 22 jan 2017
    Laatst bewerkt: 22 jan 2017
    @sneeuwmees dank je wel voor je lieve reactie. Probleem is dat ik helemaal niks heb gezegd tegen de reflex therapeut, hij wist dus niet dat ik een tp had gehad! Ik was er voor het eerst en de therapeut vroeg ook helemaal niks als in waar ik voor kwam. Zei gewoon ga maar liggen, en nu ben ik zo stom geweest om zelf niks te zeggen. Pas achteraf las ik dat het eerder kwaad kan doen wanneer je niet bepaalde delen met rust laat.
    Het was heerlijk ontspannend maar voel me nu zo stom!!
    Hoop maar dat het geen kwaad kan...

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Elocina, het is al gebeurd nu, probeer het los te laten (jaaa, ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan).
    @bloedprikken: in ieder geval wordt mijn AMH onderzocht. Daarnaast nog vitamine D3 en nog iets. Vooral wat betreft AMH wil ik graag dat ze het in DD zelf onderzoeken, anders krijg je daar weer discussie over. Al die artsen doen het liefst hun eigen metingen.

Deel Deze Pagina