ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elocina: inderdaad proberen los te laten (weet van mezelf hoe moeilijk dat is :)). Denk dat als je lekker in je vel zit en ontspannen bent dat dat belangrijker is voor een goede innesteling, dan dat de therapeut mogelijk een bepaalde plek gemasseerd heeft. Je embryootje moest op dat moment nog innestelen, en die plekken zijn vooral belangrijk om niet aan te raken als je al zwanger bent. En mochten er afvalstoffen vrijgekomen zijn, dan neem ik aan dat die goed afgevoerd worden doordat je al meer drinkt vanwege je punctie. Je embryootje zit lekker in je buik en is nu waarschijnlijk helemaal zen door de lekkere massage. Nu lekker verdergaan met ontspannen zijn en lekker je buik en voeten warm houden (met glaasje pom). En dan gaat het helemaal goedkomen.
    @Stiertje: ben er ook altijd voorstander van om bloedwaardes door DD te laten bepalen. In NL was mijn amh 0,1 en dr. S. was erg kritisch hierdoor bij de intake. Gelukkig had ik in DD ook nogmaals mijn amh laten prikken en was het 0,34. Nog niet optimaal, maar was voor dr. S. wel reden om toch nog optimistisch te zijn.

2. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Julllie hebben helemaal gelijk sneeuwmees en stiertje, ik probeer het los te laten en inderdaad maar gewoon lekker te ontspannen.
    Wie heeft er deze week nog spannende afspraken (in DD)?

3. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja klopt stiertje. Verstandig dat je AMH daar laat meten. En waarom D3? Heb je lage waarde gehad?
    Bij mij nooit naar gekeken?!

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Weet niet waarom. Schijnt standaard te zijn? Nou ja, ik hoor het wel. AMH is in mijn beleving het belangrijkst, ivm mijn leeftijd.

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik ben er weer! Heerlijke week gehad op de ski's en morgen mag ik voor een bms meeting... Volgens mij eigen berekeningen is een tp dan op zondag. Ik ga vragen of ze de cryo's een dag later ontdooien, zou met progynova geen probleem moeten zijn en dan een tp op maandag.

Spannend dat je weer gaat starten Stiertje, de bloeduitslagen volgen vast super snel!

Figo wat vaag dat de scratching zolang duurt bij je, niet zo netjes.

Elcocina, geen stress, ontspanning is goed en volgende keer voor je eigen gemoedsrust even aangeven bij een masseur of behandelaar.

Babs wat een diepe teleurstelling bij je. Heel herkenbaar, bij mij ging het precies zo: 2x2 blasto's mislukt. Ook de lage hcg waardes ( biochemische zwangerschap noemde men dat). Ik heb toen ook de scratching laten doen. Nog wel de ouderwetse variant zonder biopt en daarna was het bij ons raak. Houd de moed erin, ook al snap ik dat je nu erg verdrietig en teleurgesteld bent.

6. Rikus

Rikus Lid

9 jan 2017
    74
    8
    8
    NULL
    NULL
    @Elicona, probeer er niet teveel over na te denken, net wat er al gezegd is, de embryo is zich nog niet aan het innestelen, hoop op een dikke vette streep over 9 dagen?

Wij hebben aankomende dinsdag weer een afspraak staan, behandelplan wordt dan besproken, hoop dat we dan kunnen beginnen, spannend weer!
    Hoop ook dat we dan de uitslag van de NK cellen onderzoek horen en stiekem hoop ik dat daar wat uitkomt, dan is er een oorzaak waarom onze 6 terugplaatsingen al tot niets hebben geleid, afwachten allemaal

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Een bms-meeting, wat gezellig, Klaasje :D:D:D
    Meid, ik hoop dat ze meteen een tp voor je kunnen inplannen. Met progynova zou een dagje verschuiven idd geen probleem moeten zijn.

@ego: pff, vanochtend mijn auto in de prak gereden. Iemand verleende mij geen voorrang, ik kon niet meer remmen en zat er met een rotklap bovenop. Waarschijnlijk total loss. Beide auto's moesten worden weggesleept. Mijn oudste zat naast mij voorin, in een autostoeltje in de gordel. Hevig geschrokken en huilen, maar verder lijkt ze oké. Ik schoot onmiddellijk in de overleefstand: rustig blijven en mijn dochter kalmeren (plus de dame die mij aanreed, die was ook behoorlijk van 't padje). Pas nadien merkte ik spierpijn in mijn nek en rug. Zal morgen wel zo stijf als een plank zijn.

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Oh wat een nare ervaring Stiertje. Gelukkig zelf er heel afgekomen, voor de auto helaas een andere afloop. Houd je klachten wel in de gaten.

Bms meeting eh ja 😂. Ik zit een meeting voor te bereiden haha.

9. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Jeetje stiertje wat heftig! Maar fijn om te horen dat het voor nu lijkt dat jullie ok zijn. Ga je morgen niet toch even voor de zekerheid naar de huisarts, wat checks doen?
    Hoop dat je bloeduitslagen ook goed zijn en je amh meevalt. Kom je uit '73 of is dat random gekozen?

Welcome back klaasje! Hoop voor je dat de cryo goed ontdooit en dat de tp op maandag na kan plaatsvinden. In ieder geval lekker ontspannen na de vakantie!

Rikus alvast succes voor dinsdag!

Babs hoe gaat het nu met je?

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kaasje met progynova kun je dat inderdaad zo plannen dat is geen probleem.
    Ik heb geen progynova dus ik zou pech kunnen hebben deze ronde. Ik hoop dit weekend mijn ei te verwelkomen....

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Elocina, ik kom idd uit 73 :)
    Ik heb spierpijn in m'n nek en rug. Tsja, moet je daarmee naar de huisarts?

12. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Stiertje uit eigen ervaring zou ik het wel melden bij de huisarts. Wanneer je later meer klachten krijgt heb je voor de verzekering/ evt. Vergoeding, bewijs dat je nu de klachten ook al had. Gelukkig maar alleen wat spierpijn nu!
    Klaasje, heerlijk zo'n vakantie en bedankt voor je positieve verhaal. Daar worden we rustig van 😊
    Merk dat ik er wel meer over ga opzoeken en er idd veel miskramen voorkomen. En er idd even wat onderzoeken gedaan moeten worden nu.... ga eind van de maand ook skiën dus kan dat ook gewoon doorgaan nu...
    Elocina, het gaat eigenlijk best goed. Af en toe even verdrietig bij het besef wanneer je weer aan alles denkt.
    Net weer berichtje van iemand die zwanger is helpt er niet aan mee. Maar goed... krijg langzaam wat meer krampen dus zal een dezer dagen wel loskomen. Vorige maand was ook pas op week 4.6. Vandaag is 4.4...

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Babs, bedankt voor het meedenken. Ik ga vanmiddag toch even naar de huisarts. Inderdaad ook voor de dossiervorming, mocht er toch nog een letselschadeprocedure van komen. Ik begreep van de site van de hersenstichting namelijk dat een whiplash zich ook nog na dagen/weken kan manifesteren.
    Heb jij ervaring met dit soort dingen?
    Meid, ik wens jou veel sterkte. Het lijkt me niet makkelijk om eerst positief te testen en het daarna weer uit handen te moeten geven. Hopelijk snel blijvende positiviteit!

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Het idee dat het nog bij me is vind raar dus wil t gewoon kwijt zijn maar dat komt wel op gang.
    Gelukkig worden mijn vriend en ik telkens nog weer closer en liever voor elkaar en zijn we zo goed in evenwicht. Daar kan ik eerlijk gezegd wel van genieten naast de ellende.
    Ik heb ooit een whiplash gehad idd door een ongeluk. Geen grote procedure geworden maar inderdaad voor als dat wel komt is het beter gemeld te hebben. Whiplash klachten kunnen inderdaad later tot uiting komen of verergeren in vergelijking met je klachten nu. Ik heb enkele maanden fysio gehad weet ik nog. 15 jaar geleden alweer volgens mij...

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    6mm op cd 12, dat is naar mijn mening te weinig voor een tp op maandag. Zal zo wel horen hoe en wat en een nieuwe echo in moeten plannen. Ach, het is bij mij nog nooit precies volgens het boekje verlopen...

16. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik had op dag 12 op maandag 7.3mm en dag 14 op woensdag 8.4mm. En toen ingepland op maandag...
    Dus denk als t volgende echo niet veel is gegroeid niet op maandag tp is!?

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik dacht ik zal eens een dipstick test proberen ik heb altijd cd smiley gedaan en nu deze erbij gedaan is niet zo duur.
    Tot mijn verbazing al best een duidelijke 2e lijn nog negatief dat weet ik. Maar ik verwachtte die pas in het weekend. Ik heb ergens mijn ei rond dag 12-14 maar ook weleens op dag 15 gehad....alles tot dag 14 is ok op dag 15 is maandag en dan kan de tp deze ronde niet plaatsvinden... Dus hopelijk kan ik mijn ei nu eerder verwelkomen.
    Jullie ervaring met dipsticks van zwanger en kids?

Bijgevoegde bestanden:

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Klaasje tis ook wat die cyclussen he geen pijl op te trekken.... jij gebruikt wel meds toch?

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Toevalligheid dat de dagen precies synchroon lopen bij ons Babs. Ik dacht er al over om voor woe alvast een echo vast te leggen hier voor het geval ik er niet meer tussen pas. Ga zo gelijk bellen.

Voor de tp heb ik net ook maar op de dinsdag beslag gelegd in de gezamenlijke agenda van mijn lover en ik. Daar gaat hij een beste uitdaging aan krijgen zie ik wel. Ik ben wel eens alleen op en neer gegaan voor een tp maar dat doe ik niet meer. Dan word het echt zo plastisch en eenzaam. Hij moet mee dus.

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat fijn dat jij en je vriend zo close zijn dat is heel belangrijk om zoiets te dragen.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en nog belangrijker een blijvende zwangerschap zult hebben.

Deel Deze Pagina