Stiertje schrikken zeg. Hoe gaat het met je dochter? Ik zou idd ook wel de huisarts bellen. Ik heb ook een keer een ongeluk gehad week lang last gehad van spierpijn en stijfheid. Gelukkig verder niets aan overgehouden. Doe rustig aan en Let goed op jezelf en je dochtertje
Ok nou we wachten het maar af. Ik tussen 12 en 15. Bij dag 15 deze ronde zouden we "pech" hebben deze ronde.
Hier ook geen ervaring, ik gebruik altijd alleen die dure dingen van CB omdat hij daarop een smiley geeft en verder niet van mij vraagt dat ik de dikte van de streep ga analyseren Nog nooit zo'n vroege eisprong gehad ook, ik zit ook altijd tussen CD14 en CD 17. Als je twijfelt zou ik er toch gewoon een CB'tje tegen aan gooien.
Morgen mag ik eindelijk testen... Lig al 2 dagen met koorts in bed. Ontzettend pijn in de onderrug, rillingen van de kou en zweet me daarna kapot. Neus helemaal verstopt en voel me heel zwak. Hoop dat dit allemaal een goed teken is.
Juffie ik heb er geen ervaring mee. Hoop voor je dat je lichaam en moeder natuur goed werk doet voor je en op het juiste moment de eisprong plant. Klaasje idd toevallig. Ik zou woensdag of donderdag idd weer echo plannen. Ik zou de tp ook niet zonder partner doen, met iui ook nooit gedaan.
Ik hoop het ook Figo! Ik mag donderdag voor een nieuwe meting, precies als mijn favoriete gyn en fertiliteitsarts er niet zijn. TP op maandag lijkt me dus ook van de baan, even geduld nog.
Spannend Figo, hoop ook dat het allemaal goede tekenen zijn. Hier alle utrogestan bijwerkingen maar verder geen gevoel dat er iets aan het gebeuren is. Afwachten maar. Wat niet helemaal helpt in het positief zijn is dat ze net belden dat de overige blasto's niet goed genoeg waren om in te vriezen. Dus naast de twee 2-cellige moeten we het doen met wat er nu in zit. Even slikken na 19 aangeprikte eiblaasjes... Maar we hebben er maar 1 nodig! Dus ik broed lekker door
Elocina, kan me voorstellen dat dat een teleurstelling is. Maar ze hebben vast de beste teruggeplaatst. Die deden het zaterdag al het best. Dat zijn gewonde sterkste!
Elocina kan mij de teleurstwlling voorstellen. Balen zeg maar idd je hebt nu de toppers bij je! Hadden jullie nou ook een spermfittest gehad?? En hoe was de zaadkwaliteit trouwens? Stuk beter dan voor de tijd toch aangezien er picsi gedaan is?
Babs ik hoop dat het snel op gang komt! Klaasje, ohh nog even geduld dus! Waar zijn jullie gaan skiën? Doe jij deze echo's ook in Düsseldorf? Figo, spannend!!! Stiertje jee wat een schrik! Ik zou het inderdaad ook bij de huisarts melden! Hoe gaat het nu met jullie? Elocina, ik snap je teleurstelling... Ik heb ook altijd veel eiblaasjes maar uiteindelijk 2 of 3 embryo's. Echt ff slikken elke keer. Maar... Je hebt er inderdaad maar 1 nodig en je hebt 2 toppers bij je! Gein, hoe gaat het met jou en je gezin?
Figo...... ik ben benieuwd!!! Spermfittest ken ik ook nog niet maar heeft te maken met een sperma en dna onderzoek hiervan. Denk dat het bij mij vandaag wel loskomt.....
Dank jullie wel meiden, ik houd hoop dat dit de goeie zijn! Babs we hebben twee keer de spermfit test geprobeerd te laten doen maar twee keer was het zaad niet goed genoeg voor de test. Dokter C gaf aan dat als het niet goed genoeg is voor de test het ook niet goed genoeg is voor IMSI. Als ik het goed begrepen heb is de spermfit test een soort van IMSI selectie in onderzoeksvorm. Ze kijken onder een microscoop die 6000x vergroot ipv 200x (wat bij ICSI het geval is) naar de kwaliteit van de zaadcellen- een zaadcel kan wel rijp zijn maar misschien heeft ie een misvormde kop of iets dergelijks, en dan zou het nooit goed kunnen ontwikkelen als embryo. Ik heb zelf altijd het gevoel gehad dat daar nog wel dingen gevonden kunnen worden bij ons omdat ik denk dat er iets in het DNA zit (mijn zwager en zijn vriendin hebben ook 4 mislukte ivf pogingen achter de rug).
Bedankt voor je uitleg. Bij ons was t zaad zeker niet zo slecht als bij jullie... maar denk vaak aan een dna probleem. Nu met de picsi gelukkig betere bevruchtingen! Eerst de onderzoeken maar afwachten.. Ik zit nu op mn werk en heb hevige krampen met kippenvel en bijna zweetaanvallen... hoop t weefsel straks kwijt te raken en dan ook er klaar mee te zijn.....
Babs klinkt raar maar ik hoop het ook voor je. En dat je daarna duidelijkheid krijgt over hoe nu verder. Pas goed op jezelf! Heb je lieve collega's ?
Ja hoor komt goed. Heb heel veel collegas maar wel fijn dat deze het even niet weten.... anders zit ik alleen maar te huilen volgens mij🙈
@Unicorn: ja, was zeker schrikken. Mijn dochter lijkt er niets aan overgehouden te hebben. Ze doet niet anders dan anders. Ze praat er wel regelmatig over, dus dat zal haar vorm van verwerking wel zijn. Ikzelf heb nog steeds spierpijn in rug en nek. Maar volgens mij is het ietsje beter dan gisteren. Dus ik hoop dat het hierbij blijft. Babs: sterkte vandaag. Hoop dat je het snel achter je kunt laten.