ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
    En iedereen zal vast volkomen snappen waarom je zou moeten huilen en niet lekker in je vel zit eventjes.

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    @Babs, he meid het valt ook niet mee steeds die hoop en onzekerheid en dan toch weer die enorme teleurstelling. Sterkte meid.

@Figo, spannend zeg! hoop op een positieve test voor je vandaag!!!

@Stiertje, jeetje wat schrikken zeg! en dan ook nog met je dochtertje er bij in. Goed dat je toch maar even naar de huisarts bent geweest. Hoop dat het snel beter met je gaat!

@Elocina, wat ontzettend jammer dat er nog wat embryos gesneuveld zijn. Hoop dat je ze nu eerst niet nodig bent.

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    En Figo? Heb je getest? Hoop zo op 2 streepjes!

Ik had gisteren nog een DD mailtje waarin de bms echo zelfs naar vrijdag moet én ik moet 3x2 progynova per dag. Een stevige inzet.

4. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Weer een negatieve test in handen, WAAROM??? Hoe lang houd ik dit nog vol???😔 Je snapt het gewoon niet. Scratching gehad in december, voorlopige uitslag gekregen 54 uNK cellen, net binnen de normaalwaarden, maar als ik nu zwanger zou zijn, kreeg ik voor de zekerheid om de twee weken Granocyte injectie. Of is er een andere reden waardoor de embryo niet blijft plakken??? Je wordt zo moe van al die spanning en vragen in je hoofd!
    Dat je weer alles vanaf het begin af aan moet meemaken geeft zo veel verdriet en de angst dat het weer niet gaat lukken, kan ik niet omschrijven.

Vandaag poging 2 afgesloten. De komende dagen maar weer de moed, vertrouwen en positieve energie opladen voor poging 3, hoe moeilijk het ook is!

5. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    O, Figo, wat ontzettend shit zeg. Een hele dikke knuffel voor jou. Tis inderdaad zon pittig en zwaar traject. En dan met name de onzekerheid en de angst he. Hou vol! Hopelijk haalt de granocyst de volgende keer wat uit. Veel sterkte.

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Figo, dikke knuf voor jou! Neem je tijd.

7. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Figo; geef de moed niet op hoe zwaar ook! Dikke knuffel meis

8. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ach Figo..., wat een verdriet, vragen en teleurstellingen.
    Het is altijd zo'n climax waar je naar toe werkt al die maanden/weken en een Omo-witte-test is dan een keiharde klap in je gezicht...
    Dikke knuffel voor jou! Zorg goed voor jezelf...

Juffie, ik heb ook altijd die dipsticks, maar ze knallen bij mij alleen als ik duidelijke LH-piek heb... zal zo even foto maken.

Wanneer heb je test gedaan? Vandaag ook weer getest?

9. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Onderste is (bijna) positief getest.
    Elke dag 1 x getest, zie testen erboven.
    Ik test altijd door totdat ie weer lichter wordt.
    Vaak 1 of 2 dagen positieve test, daarna neemt ie weer af.

Bijgevoegde bestanden:

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vandaag cd 9 en ook weer getest naar nog niets te zien. Ik heb mijn ei op z'n vroegst op cd 12 gehad dat is vrijdag. Ik hoop ergens vrijdag, zaterdag, zondag....zul je net zien dat die maandag positief is....:(

11. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oh nee Figo!!! Verschrikkelijk🙁 sterkte meid!
    Had je het idee al van de week dat t niet goed zat?
    Hadden jullie al wat besproken voor als deze niet zou lukken? Of nu even rust..
    Hoop dat jullie het samen weer kunnen verwerken...

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Heel erg verdrietig Figo. De MM is niet te doen als je maar niet weet of het überhaupt mag gaan lukken. Dat gevoel, het is een paar jaar geleden, kan ik nog zo naar boven halen. Sterkte, neem de tijd en laad je weer op.

13. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Ja we moeten door, hoe moeilijk het ook is. We hebben een nieuw behandelschema meegekregen met de terugplaatsing voor stel als het niet lukt... Nu wachten op mijn cyclus en de 3e dag weer starten met spuiten, pffff😣!!!

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oke heftig.... helemaal om direct weer door te gaan. Ik ben zelf ook zo om direct weer verder te gaan. Ben altijd rustiger als ik bezig ben dan wanneer we in een rust periode zitten. Ben nu toch langzaam wel beetje blij even rust te hebben, al ben ik dat denk ik na een paar weken wel zat.... gaan jullie nog wat anders doen dan de vorige keer?

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Het is allebei niks. Als je pauze hebt word je gek van het denken en als je bezig bent voel je je beperkt door de afspraken, dingen afzeggen en wachten op fm's, punctie enzovoorts.

Ik had het erg gisteren over met een paar oud-DD meisjes van heel veel delen geleden. We zijn bevriend geraakt en zien elkaar af en toe. Voor mij is het nu zo anders, ik heb de kinderwens nog steeds maar de angst ben ik kwijt. Dat is met lege armen niet te vergelijken. Ook al ben ik geen hele lotgenoot meer, ik kan hopelijk wel steunen.

16. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dat is idd leuk Klaasje. Ik kan snappen dat het verschillend is of je nog kinderloos bent of dat je al 1 of meerdere kinderen hebt. Al snap ik de kinderwens van een 2e, 3e, 4e of meer ook wel als dat gevoel nu eenmaal zo is, dan ga je ervoor.
    Je steunt ons zeker en je ervaring die je met ons deelt is erg fijn vind ik!😙

17. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Aaaah nee Figo! Wat ontzettend klote zeg!
    Die MMM is zo onvoorspelbaar en breekt gewoon.

Wat betreft granocyten, ik zat op 60 en ook gekregen en mijn zoontje is eruit gekomen en nu weer kleine oo komst. Ik geloof heilig in granocyten!
    Ik hoop dat het jou hetzelfde brengt als wat het mij gebracht heeft!
    Dikke digi knuffel! Je kan het!! 🍀🍀🍀

18. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    +1!

19. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Dankjewel dames voor al jullie steun en lieve woorden, geeft me weer veel hoop.
    Nee Babs de medicatie is hetzelfde gebleven, ik heb ook voldoende eitjes. Hij wilde nog wel wat doen om meer te laten bevruchten en het grootste probleem is dat het niet plakt en daarom Granocyte. Hopen dat dat helpt!

20. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oke. Want had je nu ook picsi en ca-activator gehad?
    T is "gewoon" weer "even" verwerken en weer door......
    Waren er ook zaadkwaliteit problemen?
    En dat t niet blijft plakken... het blijft allemaal zo'n groot wonder....

Deel Deze Pagina