Ik heb toch dokter Cuypers gemaild en gevraagd of hij me morgen aub even kan bellen. Ik ben toch bang dat mijn eisprong wellicht al is geweest voor of op maandag.... Mijn ei was vanmorgen 15mm (ruim gemeten zei hij erbij) stel dat die vandaag ook nog 2mm groeit, morhen nog 2mm zondag nog 2mm en maandag nog 2 mm dan zou hij maandag 23 mm zijn dan is die toch allang gesprongen voordat ik de ovitrelle zet om 20uur maandagavond..... Dat zit me toch niet helemaal lekker.
Ik had ze al doorgemaild samen met mijn medisch dossier en intake papieren, toen zeiden ze dat ik ze maar mee moest nemen naar de eerste afspraak
Nee hoor dat hoeft zeker niet. Maar bij twijfel gewoon bellen idd! K hoop dat hij je gerust stelt ☺
Juffie ik heb tot twee keer toe bij een cryo tp gehad dat op ze op cd8 al zeiden 'hij is al 16 mm, gaat dit weekend springen' en dat het toen toch nog tot cd16 duurde. In theorie was mijn eiblaasje dan al over de 30 mm. Het kan dat ze aan t begin hard groeit en daarna heel langzaam rijpt, die 2 mm per dag is een gemiddelde. Probeer jezelf niet te gek te maken, het komt echt goed!
@Klaasje, jaaaaaa het was vanmiddag echt rood gelukkig, vanmiddag begonnen. Met het 1ste pufje synarel, vanaf zondag spuiten, hopen dat de weinige follikels die ik heb gaan groeien. Super van je bms!
Oh gelukkig Rikus kun je ook starten. Ik duim voor je dat je folikel goed gaan meewerken. .heel veel succes
Bedankt voor je reactie. Ik ben gewoon "bang" dat mijn ei al foetsie is voor maandag....hoop dat ik morgen nog ff cuypers te pakken kan krijgen. Voor jou komt het testen ook dichterbij....super spannend zeg. Ik duim volle toeren
@Juffie, thanx! Ik zou morgen gewoon bellen, als dat je een fijner gevoel geeft. Heb je ook wat meer rust, jij voelt je lichaam zelf het beste!
Ga ik doen inderdaad. Waarom bedenk ik dit soort vragen ook niet als ik daar zit.... Ik heb alvast een mail gestuurd kunnen ze dat meteen morgenochtend al lezen en dan bel ik er nog achteraan.
Spannend Rikus, dan is t dus echt werr begonnen🍀 Ben benieuwd Juffie! Elocina nog niet getest, ik deed vanaf wd 7, 12 dagen na punctie 1e keer. Dacht dan moet ie iets een streepje geven maar als t wit is kan t nog veranderen 😆
Weet iemand van jullie toevallig waarom je na een verse tp suprefact en utro krijgt. En na een cryo tp niet? Vorige maand ook eens aangedacht maar schiet me nu ineens weer te binnen....😊
Geen idee ik heb het nooit gehad na de verse terugplaatsing suprefact. Wel utrogestan na de verse tp.
Nou ik heb ff gebeld. Test ik morgen op zondag voor 18.00 uur toch positief dan hoef ik maandag geen ovitrelle te spuiten en wordt de tp vervroegd op zaterdag. Test ik morgen na 18uur pas positief dan maandag gewoon op dezelfde tijd als de positieve ovulatietest de ovitrelle spuiten op maandag. Gelukkig alles duidelijk nu....
Nou goed gedaan Juffie. Ik hoop dat je nu weer wat rust hebt! Pff ik snap je heel goed hoor.. Maar hierom heb ik dus gekozen om maar aan de hormonen te gaan vorige cyclus zonder gestress en helaas wel met wat lichamelijke klachtjes...
Wat fijn juffie! Babs, ik zou het niet weten! Klaasje yesssssss daar ga je, wat spannend meis! Zowelkom, goed dat je gebeld hebt! Liever een keer teveel... Gaan jullie ook een geslachtsbepaling doen of laten jullie =e verrassen? Ben zo blij voor je, 14 weken!! 😍 Ik heb eindelijk het resultaat terug van de scratching. Te lage nk cellen. Nou heb ik de scratching alleen gedaan voor een verhoogde kans op een zwangerschap dus dit had ik niet echt zien aankomen. Weet iemand meer over nk cellen? Ik kan er bitter weinig over vinden op internet behalve dat het iets met je immuunsysteem is? Best bijzonder dat ik mijn dochter dan heb, met mijn adenomyose, te lage nk cellen en 20% kans op het halen van week 26 bij een zwangerschap... (en toch ga ik er weer voor)
Bij een cryo tp in eigen cyclus maakt je lichaam zelf de stofjes aan die je bij een verse cyclus niet in je lijf hebt omdat je die hebt platgelegd met cetrotide of decapeptyl. Dus je hebt het niet nodig.
Nee ik heb een beetje een fobie van zwangerschapstesten doen 😝. Ik wacht gewoon en ga dan gelijk hcg prikken dan weet ik tenminste gelijk waar ik aan toe ben.
Jeetje unicorn dat is even schrikken! En je dochter is sowieso een groot wondertje ❤! Maar hebben ze er meer over gezegd? Kunnen ze je iets voorschrijven? Volgens mij wel namelijk waardoor je misschien je kansen juist weer verhoogd tov vorige pogingen? Maar ik weet er ook te weinig van... Sterkte meis!
Ja snap ik dat je kiest voor hormonen. Maar ik wilde zo graag zonder hormonen proberen....op misschien een spuit Ovitrelle na is het natuurlijk. Rest was alles ok. Stressen doe ik toch wel met of zonder hormonen....je wilt zo graag....