ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja echt wel.
    Ik heb (helaas) al teveel meegemaakt om mijn lijf te negeren hierin. Ik weet precies wanneer iets klopt of niet en ook hiermee zat ik weer goed dus.
    Ben benieuwd wanneer de tp is (moet onze blasto wel goed ontdooien nog pffff nu dar weer zenuwslopend)
    Nu ff relax met kopje thee op de bank.

2. Figo

Figo Lid

5 sep 2016
    77
    6
    8
    NULL
    NULL
    Het gaat Babs. Probeer weer positief te denken en vooruit te kijken, omdat we nu ook gelijk doorgaan. Maandag begin ik weer met Gonal en Menogon en dan gaan we 4 februari weer die kant op voor een echo.
    Het voelt en lijkt netalsof iedereen die ik zie zwanger is, behalve ik😔 maar gelukkig weet ik dat ik in DD in goede handen ben en dat zij er ook alles aan doen en ooit komt het met mij ook goed!

3. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Nee, het was niet schrikken ☺️ ik zag het alleen niet aankomen, dacht dat alles wel goed zou zijn haha. Dr. C heeft vorige keer tegen ons gezegd dat het ook 'toeval' kon zijn, mijn zwangerschap. We waren al 14 jaar bezig en nu ook alweer flink aantal tps gehad zonder resultaat. Mijn lichaam weet nooit hoe het moet haha... Ik reageer elke keer weer anders op medicatie /hormonen. 😅

4. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Dank je wel! Bijzonder dat dit geldt voor zowel teveel als te weinig nk cellen.. Erg interessante theorie.
    Ja de uitslag duurt lang ivm verhuizing van het lab is mij verteld. Ik hoop dat jij m snel krijgt!
    Geen voorstel nog, hoor ik maandag.

5. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Dank je wel Figo! Bij mij zijn ze ook te laag! Fijn om dit vast te weten, dank je!

6. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Dank je wel!! Misschien hoefde je niet door te gaan omdat je op de grens zat? Iig heeft het gewerkt bij je! Super!

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Bij mij op t werk is echt een babyboom. Iedereen week komt er weer 1 met een nieuwtje... het houdt niet op.... wanneer mag ik eens een keer diegene zijn die zo'n nieuwtje mag brengen 🙄
    Daar gaan we voor, dat het bij ons ook een keer goed komt. Hoe last het soms ook is om dat nog voor ogen te hebben🍀

8. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Vanochtend een test gedaan, hartstikke negatief.
    Ik had zo'n goede hoop dit keer al durfde ik dat niet hardop uit te spreken. Hoe kan het toch dat het ons steeds niet gegund is...? Tja dat denken jullie allemaal natuurlijk.
    Deze maand de 2 dag 1-cryos maar gelijk in de embryoscope doen en hopen dat er eentje het overleeft. Hoe dan ook weten we dan volgende maand hoe poging 3 is geëindigd en kunnen we een evt plan maken voor poging 4.

9. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oh nee Elocina wat balen!!! Morgen op je testdag nog wel keer testen hoor voordat je met alles stopt. Al is de kans klein denk ik...... Jaa hoe kan dit nu weer he? Wanneer zijn wij een keer aan de beurt....? Vragen die bij ons allemaal heel vaak door het hoofd gaan.
    Je hebt al scratching gedaan... en de verdere stollings onderzoeken etc?? En had je ook al eicelactivator?

10. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Alles hebben we gedaan. Alle onderzoeken bij mij naar de herhaalde miskramen (schildklier, NK cellen etc) kwamen negatief terug, scratching gedaan, eicelactivator, pisci...en dan heb je 2 dag 5 embryo's en die zijn dus nu al weer verspeeld. Ik ben zo boos nu, verdrietig en vol ongeloof..

11. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik snap je heel goed! Dit is zooo ontzettend @$%&€# 😳...... afwachten wat dr C morgen te zeggen heeft hierop😢😘

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Oh nee Hoe kan dat nou?
    Wat verdrietig zeg.
    Dokter Willem Jan Cuypers is vandaag niet aanwezig.
    Zijn zus is er wel vandaag.

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik zit te wachten op een mail of telefoontje van dusseldorf wanneer mijn terugplaatsing is.
    Zijn zus mailde me vanmorgen al dat dokter Cuypers zelf vandaag niet aanwezig is. Maar zij zei dat de terugplaatsing vrijdag is en dat ze contact met mij opnemen.....ik hoop snel....

14. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Elocina, wat onwijs shit zeg. Een dikke knuffel voor jou.

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Elocina: dikke knuf!!

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Vrijdag 11.30 uur de terugplaatsing.
    Zo spannend nu de zenuwen dat de blasto niet goed ontdooit....Pff ga er dan maar vanuit dat het meestal goed gaat....4bb kwaliteit

17. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Aaaah neee!!! Ga je nog een arts spreken hierover?? Hoeveel in de vriezer?
    Wat ontzettend ...!!! Snap dat je boos, verdrietig en alles tegelijk bent. Het is ook zo oneerlijk meid!
    Heel veel sterkte! Dikke digi knuffel

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Spannend Juffie!!
    Jaaaa Elocina moet hele tijd aan je denken, het is inderdaad zoooo oneerlijk!!!

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Sterke Elocina, wat voel je je dan teneergeslagen. Uithuilen, boos zijn, verstoppen onder je dekbed en uiteindelijk weer op krabbelen. De MM is gewoon ontzettend zwaar!

Onze embryo's zijn gisteren ontdooid. Elke dag tot donderdag is er weer eentje om af te strepen. Heb flinke bijwerkingen van de utro: misselijk, moe, buikpijn, hoofdpijn. Wat een stom spul is het ook.

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Klaasje: laat je er dan meer dan 1 terugplaatsen? (Maar dat kon toch niet ivm keizersnede-verleden?) Of waren het dag 1 embryo's en zitten ze nu gezellig in de scope?

Deel Deze Pagina