Tjonge, weer veel gebeurd hier de afgelopen dagen. Mikka wat weer een teleurstelling om te verwerken. En voor jou ook Willeke, ik hoop dat jouw 6 binnenkort komt. Toen mijn stiefbroer en zijn vrouw zwanger waren van hun eerste was ik ook helemaal van slag. En het was echt niet de eerste die zwanger werd terwijl ik in de mmm zat maar deze kwam gewoon hard aan ofzo. Vond mezelf vreselijk onredelijk maar kon gewoon niet blij doen.Wat een idioot lange wachttijd in Gent trouwens. De 'goedbedoelde' adviezen herken ik ook wel. Probeer altijd maar te denken dat ze niet wijzer zijn.... Tassle, hoe ging het? Als alles goed gaat lopen we gelijk op. Ik heb morgen de tp van een dag vijf cryo.
@Elsje; heel veel succes vandaag! Gisteren heb ik de tp van een dag 4 embryo gehad. Deze had zich mooi gedeeld. Helaas geen dr. C., maar een voor mij onbekende Duitse dokter. Ik had haar nog niet eerder gezien. Niets mis mee natuurlijk. Maar ik had toch liever dr. C. gehad. Voelt vertrouwd. Nu 14 dagen wachten, omdat ik 3x Pregnyl 1500 IE gebruik na de tp.
Spannend Tassie! jammer dat hij er niet was! Hij heeft tegenwoordig regelmatig een dagje vrij was mij ook al opgevallen (Ik denk dat dat wel nodig is!) Elsje, jij succes vandaag!! Dat er maar mooie plakkertjes tussen zitten!!
Mikka; on nee meis. Ik had zo gehoopt dat het anders was voor je! Dikke knuffel. Willeke; ik hoop zo dat de cryo het gaat worden voor je. Ik ben ook twee keer zwanger geworden van een cryo dus geef de hoop niet op!
@Tassie: spannende tijd weer, meid! Laat dit hem dan worden!! Snap dat het even schakelen was als je vertrouwde arts er niet was. Heb je dr. H. gehad? Die heb ik ook een keer bij een tp gehad (wist ik ook niet, maar toen was dr. S. er niet). Vond haar toen ook heel erg aardig! Wie weet wat verandering van spijs doet.... Ja, goedbedoelde adviezen. Denk dat het mens-eigen is. Ben je vrijgezel, dan is dat blijkbaar ook een probleem waar mensen iets mee moeten. Zo ook met zwanger worden. Er niet mee bezig zijn, op vakantie gaan, of moet ik een keer langskomen, want als ik mijn vrouw maar een keer aankijk dan is ze al zwanger enz. Ja, daar kunnen er een boek mee vullen... En zwangerschapsaankondigingen. Ik had het geluk dat ik door mijn leeftijd weinig vrienden had die nog 'bezig' waren. Maar goed, ik kon ook wel eens dagen van slag zijn door een aankondiging van iemand op fb. Bij sommigen kon ik dat beter handlen, dan bij anderen. Waar dat dan aan lag.
Gelukkig was de cryo goed ontdooid. Nu maar weer broeden en hopen dat hij blijft plakken. Dokter C was er vandaag wel, geen lang weekend vrij dus
@Elsje: succes weer! Je loopt vrijwel gelijk op met Tassie! Hopelijk straks weer een begin van een roze golf hier!
Elsje jij ook succes!! Ook mijn duimen draaien voor jou als ik dit allemaal weer lees kan ik niet wachten tot het oktober is voor onze intake gesprek... Willeke hoop niet dat ik jou daarmee voor het hoofd stoot aangezien jij nog zo hard aan het knokken ben voor jullie eerste wonder..
Succes met broeden, Elsje! Hopelijk over 2 weken een roze golf hier! Ik krijg er ook bijna weer de kriebels van ...
Elsje en Tassie succes! Duimen draaien! Ik heb woensdag een uitgangsecho, moet nog aan de pil beginnen maar met de pil kun je geen cystes krijgen.. Ik denk toch dat we in de vakantie gaan beginnen, die drie dagen ongesteld moet ik er maar bij nemen dan Helaas wilde mijn eigen ziekenhuis geen uitgangsecho doen, was ik wel erg teleurgesteld over want dat had ik niet van ze verwacht. Dus maar weer dat hele stuk rijden voor een simpele echo..achja.. Nog een tip voor de dames die nog vitamientjes moeten kopen, bij de dm in duitsland (drogist daar) hebben ze ook veel vitamines en veel goedkoper..!
Oh echt waar? Is dat ook online te bestellen? Moet je daar nu helemaal voor naar DD? Wij reden altijd naar DD omdat ik echt wilde dat zij meten ivm meet verschillen maar als je liever naar plaatselijke gaat dan is dat wel balen zeg..
Nee ze bezorgen alleen in duitsland, maar de dm is ook gewoon in dusseldorf, eentje redelijk dichtbij de kliniek en als je over venlo rijdt, de eerste duitse afslag na venlo daar zit er ook eentje! Ik wil in principe alle echo's in dusseldorf doen ivm meetverschillen en vertrouwen maar een simpele uitgangsecho had ik hier wel graag willen doen... T is dat ik niet zo'n apparaat heb geloof dat ik t nog bijna zelf zou kunnen!!
Wat jammer dat het ziekenhuis niet wil meewerken Lets. Je woont niet in het noorden van het land zeker? Ik heb een paar echo's in Wolvega laten doen bij het Nij Barrahus. In ieder geval succes weer.
Elsje en Tassie succes! @mikka, Vind het onwijs verdrietig voor jullie! Hoe gaat het nu met je? Komt het al op gang. Ik herken het niet dat ik het een ander niet gun, het romantische idee van samen een kindje maken is geweldig. Dit hele traject is al erg genoeg, gun ik ook geen mens neemt niet weg dat ik het mezelf het meeste gun. Het zou fijn zijn wanneer ze het niet zo rond schreeuwen alsof ze een wereldprestatie hebben geleverd, want dat kan me wel echt kwetsen. En die domme opmerkingen van mensen... als je daar een pittige opmerking achteraan gooit ben je zelf de trut terwijl zij degene zijn die kwetsen. Snap dat mensen het soms goed bedoelen maar jeetje, wat een hoop 'huis tuin en keuken wijsheden' krijg je om de oren. Denk dat het vanuit een behoefte komt om te troosten/opbeuren maar slaat vaak kant nog wal. De mensen die van onze situatie op de hoogte zijn (traject weten ze niet) heb ik gevraagd om zwangerschappen op de sms/app/mail te zetten, dat had ik ergens op een forum gelezen en leek mij niet onverstandig. Dan kunnen wij het even incasseren en herstellen en op een later moment een gepaste reactie geven. Voor hen misschien iets minder leuk maar de lol halen ze maar even bij iemand anders.
Stiertje, jij had ook de cryo tp in kunstmatige cyclus (met progynova) toch? Ik heb echt enorm last van mn buik, echt zo'n scherpe pijn. Kan echt niet zonder pijnstilling herken jij dit? Gister zelfs even op en neer gereden naar DD want we maakten ons echt zorgen. Dr C zei dat het goed kan komen dat de oestrogeen vd progynova de endo prikkelt..