ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ben niet meer thuis nu maar zal morgen ff proberen.
    Weet iemand of cryo later kan nestelen ik hoorde dat maar kan dat echt?

Bij mijn dochter zat ik onder de hormonen dus ik Heb geen idee hoe mijn lijf zelf hcg opbouwt.....

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Knuffel voor jou

3. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ah Klaasje, wat ontzettend jammer. Je klinkt aardig nuchter, klopt dat?
    Ik had er wel een positief gevoel over op de een of andere manier, maar helaas dus...

Juffie, jij plakt er dus toch nog even een staartje aan. Nou, het moet gewoon hoor! We hebben een positieve ter nodig hier. Ik DUIM!

Rikus; hoe is het gegaan vandaag?

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ja zo voelt het ook echt. Heb er alle rust en tijd voor momenteel, dat er meer nodig is dan in 1x geluk hebben kan ik accepteren. Ik blijf gewoon dromen dat het me nog een keer gegeven is meer kan ik nu niet doen.

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb dat ook mocht het niet lukken.
    Ze nemen mij niet zomaar mijn droom af hoor!

6. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Oh Klaasje, wat ontzettend jammer zeg! Knuffel

7. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Klaasje; Ah balen! Op naar de volgende goede tp!

Juffie; spannend. Hoop voor je een mooie test. Heb jij deze cyclus progynova gebruikt?

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nee is volledig in eigen cyclus gebeurd heb helemaal niets gebruikt
    En dat voelt eigenlijk heel raar.....om niets te hoeven doen nu.....stom hè

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaasje: inderdaad balen. Hopelijk kun je snel door en was dit een goede generale. Het gekke is dat ik er toch wel een goed gevoel bij jou had, maar zoals blijkt is dat geen betrouwbare graadmeter, want als ik bij mezelf een goed gevoel erover had, was het ook nooit raak.:)
    @Juffie: jij maakt het dus nog even spannend...?? Ik zit morgen weer klaar met een kop koffie!;)

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb me morgen een rust dag opgelegd zondag test ik weer ;) zondag moet die dan echt donkerder zijn...

11. Rikus

Rikus Lid

9 jan 2017
    74
    8
    8
    NULL
    NULL
    Ach Klaasje, wat jammer, had het zooooo gehoopt voor je! Goed dat je positief blijft voor een volgende cryo.

Juffie, ik blijf voor je hopen!

Hier is het vandaag goed gegaan met de punctie, ze hebben 8 eicellen kunnen aanprikken, waarvan er 6 bruikbaar zijn. We zijn uitgegaan van 2, dus zijn voor nu erg blij! Morgen worden we tussen 10 en 12 gebeld over hoeveel bevruchtingen, blijft spannend.
    Wij doen de eicel activatie en Picsi erbij.
    Wouden eigenlijk ook Imsi doen, maar dat was niet nodig ivm het zaad.
    Klopt het dat wanneer het zaad goed is, dat ze dan alleen Picsi doen en geen Imsi? Doen ze Imsi alleen bij zeer slecht zaad, iemand een idee?

Wat ik wel een nare ervaring vond tijdens de punctie, dat ik niet goed te prikken was voor het infuus, ze hebben op 4 plekken geprobeerd, de 4de lukte gelukkig en dat je wordt vastgelegd om het moment dat je nog bij bent. Ik snap het wel, maar doe dat dan als ik onder zeil ben, ach ja, we hebben het weer gehad.

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wauw Rikus, wat een top resultaat! Ja, dat in de gordels is even een ding he? Snel vergeten en op naar de bevruchtingen, terugplaatsing en dan.....

13. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.644
    262
    83
    @juffie ik ga voor je duimen
    @Klaasje jammer zeg.

Ik zit nog met het probleem dat ik die app op telefoon en tablet heb geïnstalleerd voor onze video intake, ik moet een code invullen maar die heb ik dus niet. Heb gister gemaild naar dd maar niks terug gehad, vandaag zo'n drukke dag gehad dat ik ben vergeten te bellen. In het weekend mag je alleen bellen voor spoed, dit is geen echte spoed maar maandagmorgen om half acht heb ik de intake dus zal ik morgen toch maar gewoon bellen?

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Gewoon bellen hoor zeker doen.

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nou mijn kv 2 v5 van vanmorgen...kon het niet laten.
    Heel vaag nog steeds. Dit is ook slechte foto net telefoon in bed en waardeloos licht. Na uplaoden niet eens meer te zien Denk ik....snap er niks meer van. Had die niet duidelijker moeten zijn? Of kan dat nog komen? Vandaag 8 dagen na tp

Bijgevoegde bestanden:

16. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Rikus, wauw!!! Fijn joh! Nu hopen op goede bevruchtingen. Ik denk aan je.

Phoei, dat in die gordels wist ik niet èn wil ik niet. Ben zwaar claustrofobisch nl. Prima als ik vast moet, maar niet bij kennis! Even achteraan dus...

Juffie, ik vrees het ergste meid... Jammer!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Rikus: wow, wat een geweldige score. Daar mag je zeker blij mee zijn! Hopelijk zodadelijk ook een mooi telefoontje met veel bevruchtingen!!
    @Juffie: ik zie hem ook heel vaag. Was dit gelijk na het testen? Hoe is hij na het opdrogen? En als je de kv's onder elkaar legt? Ik vind hem persoonlijk ook nog erg licht, maar je zit nog steeds voor je officiële testdatum en er lijkt hoe dan ook iets gaande (welke afloop het ook hebben mag). Hij moet in ieder geval wel gaan oplopen. Misschien ook 's middags een keer testen? Ik testte 's middags duidelijker.
    @Mieksel: het is soms maar goed dat je niet alles weet ;). Maar je hebt een dag voor de punctie altijd nog een telefonische afspraak met de anesthesist. Dan zou ik het zeker even benomen dat jij claustrofobisch bent en het niet fijn vindt bij bewustzijn vastgelegd te worden. Ze kunnen het maar beter weten, toch?

18. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.644
    262
    83
    Welk nummer moet ik hebben om ze op zaterdag te bereiken?

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dit nummer.

Bijgevoegde bestanden:

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat klopt idd.
    Ik heb die van eergisteren bekeken en die is echt wit en die van vandaag dus zeeeeeer lichte streep in het echt zie je het beter. Maar hoe of wat dit gaat worden geen idee......dadelijk weer ff rondje kruidvat voor nieuwe

Deel Deze Pagina