ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rikus

Rikus Lid

9 jan 2017
    74
    8
    8
    NULL
    NULL
    Ach Juffie, wat jammer voor je, weet hoe je je voelt, dikke knuffel!

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi Allemaal,

flink wat activiteit hier. Ik probeer wel regelmatig mee te lezen hier.

Klaasje en juffie wat ontzettend jammer dat deze poging niet gelukt is. Sterkte en heel veel kracht en succes voor de nieuwe poging.

Stiertje ik heb idd ook nog Pregnyl in de koelkast. Voor die van mij moet je naar het noorden van Groningen. Kijk maar even wat voor jou dichter bij is. Ik hoor het wel!

De rest van de meiden ook heel veel succes. Zijn weer flink wat dames actief bij Dusseldorf. Hoop snel weer wat succesresultaten te horen.

3. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Knorretje, tegen mij zeiden ze, zodra het echt helderrood is, is het dag 1. Ook al is het 23u. in de avond.

4. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik wacht even hoe het vanavond verloopt, en dan mail ik morgen nog wel even.
    Ben in ieder geval wel blij dat ik binnen een paar dagen kan beginnen..

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nou dr cuypers belt mij morgen op.
    Ik heb vanavond nog eens goed zitten denken wat ik moet doen nu maar kom er niet uit. 2e kindje willen we heel erg graag maar ik weet toch niet zeker of ik nog een nieuwe spuitronde durf. Toen ik zwanger was van mijn dochtertje kreeg ik ohss.....ik ben zo bang op herhaling daarvoor. Ik had niet eens veel follikels 12 toen maar toch ohss. Dik bloed, slechte orgaanwaarde, iedere dag trombose spuiten en bloedprikken....
    Ik vind de keus zo moeilijk.....

6. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juffie, wij hebben gister nog een tijdje met elkaar gepraat via de pb van Facebook.
    Wat grappig.
    Ik hoop dat je vandaag wat van je twijfelt af geholpen kunt worden.

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Juffie ik denk dat je dit goed met dr cuypers moet overleggen. En met je man natuurlijk.🍀

8. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Ik moet vandaag, volgende woensdag (ze bellen dalijk nog voor een afspraak) komen voor bloed te prikken en een echo te maken, hij belde dan een week later weer de uitslag door.
    Is dat dan gewoon telefonisch of ook weer zo'n videogesprek?

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Knor: volgens mij gaan bloeduitslagen gewoon via de telefoon.
    Klaasje: geeft niks hoor. Lief dat je voor me wilde kijken. Denk dat synarel toch net weer ff anders is.
    Mariska: ik woon zelf ook in Noord-Groningen, dus je woont dichtbij! Ik kom het graag halen. Lijkt me ook leuk om jou eens in real life te ontmoeten :)
    Lafayette: jij ook bedankt voor je lieve aanbod. Helaas is Brabant voor ons heul ver weg :)

Had vanmorgen bericht uit DD dat de twee versies van menopur prima samen gebruikt kunnen worden. Dus dan ben ik voor de duurste medicijnen iig voorzien. Dankbaar!

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat fijn allemaal Stiertje, scheelt zoveel!

Ik ben ongesteld en dus weer doorrrrr. Huppa! Mocht het nu lukken ben ik rond de verjaardag van de tweeling uitgerekend. Super onhandig, en vaak gebeuren er super onhandige dingen toch? Ik ga het hopen.

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heel lang met dr cuypers gebeld de vrouwelijke. Ze heeft me enigszins gerustgesteld dat als ik opnieuw wil stimuleren ik dan geen ptegnyl of ovitrelle krijg maar decapeptyl en geen verse tp maar alles invriezen en daarna als cryo laten terugplaatsen omdat ik erg veel follikels heb en kans op ohss.
    Ze geeft uiteraard geen garantie maar met deze methode zien ze eigenlijk geen ohss kans is dan minder dan 5% in elk geval. Dus ja ff nadenken

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    En verder zei ze nog dat ze dan alle bevruchte eicellen invriezen op dag 1 na de bevruchting en dan week of 3 later als cryo in kunstmatige cyclus terugplaatsen. Dat ze dan eigenlijk geen overstimulatie zien met deze methode. Maar toch moet ik er even over nadenken vind het toch maar eng ohss

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Juffie: het is altijd goed om bij jezelf te rade te gaan wat voor jullie het beste is.
    Waarom trouwens bevruchte eicellen op dag 1 invriezen en niet laten ontwikkelen tot blasto? Gewoon nieuwsgierig hoor, niet dat ik er verstand van heb :)

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Fijn klaasje dat t heeft doorgezet en je maar weer door kan. Inderdaad onhandige dingen gebeuren aangezien we dit toch dusver niet kunnen plannen🤗🍀
    Wauw stiertje wat fijn voor je zeg dat je de medicatie zo bij elkaar hebt weten te krijgen!

15. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Idd juffie je moet t goed met je zelf en je man overleggen. Ik ontwikkelde de eerste keer met pregnyl ook ohss maar de 2e keer met decapeptyl ging het echt beter. Ik merkte wel wat zelfde klachten en moest nog zeker rustig aan doen maar lichamelijk voelde ik mij de 2e keer echt sterker en fitter.

16. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Shit juffie dat het niet goed is gegaan. Begrijp dat het een lastige keuze is, hoef je ook niet direct te maken. Soms helpt het om de tijd te nemen om beter naar je gevoel te kunnen luisteren.

@Klaasje, heerlijk jouw optimisme :). En doooooor!

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113

En toen met de decapeptyl heb je toen een verse tp gehad of niet ?

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat doen ze dan als ze de bevruchte eicellen ontdooien dan gaan ze allemaal in de embryoscope om Door te ontwikkelen tot dag 5 en dan de tp.

19. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik heb wel een verse tp gehad. Tijdens tp zag je op de echo nog vocht in mn buik. Dit was wel na decapeptyl. Ik moest toen van dr C echt nog 3 dagen rustig aan doen en beter niet te gaan werken. Toen ging t ook goed met rust. Maar voelde me lichamelijk gewoon sterker en fitter dan de 1e icsi met pregnyl, geen tp gehad. Toen ik zwanger was, merkte ik voor een positieve test al dat ik wat benauwd werd met lopen op t werk. Later viel t kwartje wel.. uiteindelijk, zoals je weet, was dit een vroege miskraam. Cryo tp direct erna en geen last meer gehad van de ohss ook niet met lichte verhoging hcg.
    Laat wel duidelijk zijn dat ik t niet zo'n heftige reactie ohss gehad heb, had geen afwijkende waardes want zo ver kwam het niet om dat te gaan controleren. Maar denk echt wel dat decapeptyl voor jou zou helpen. DrC zei tegen mij toen ook dat decapeptyl beter zou zijn als ik echt last had gehad van de ohss, waarbij ik wel op t punt heb gestaan naar t ziekenhuis te gaan maar gelukkig na een dag ineens beter ging.

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113

Bedankt voor je heldere uitleg.
    Ik krijg sowieso geen verse tp en geen pregnyl dan is de kans dus erg klein begrijp ik....

Is het zo dat het komt door pregnyl of zwangerschap hcg hormoon? En dat je met decapeptyl en geen verse tp dus bijna heen kans hebt omdat je geen hcg gebruikt hebt. Ik blijf het eng vinden

Deel Deze Pagina