Ik ben ook al benieuwd... Hoop dat alles goed is Willeke! Ik heb onze eerste Dusseldorf afspraak weer gemaakt... Wil wel pas in augustus beginnen maar dan kunnen we voor onze vakantie wel alles fatsoenlijk regelen... Vond het wel weer erg spannend om te bellen...maar gelukkig waren ze weer erg lief.
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven! Nog geen nieuws hoor! Heb nog niet durven testen. Heb ze wel gekócht Tja ik weet het niet... het ene moment ben ik ervan overtuigd dat het gelukt is en het volgende moment dat het mislukt is. Maak me helemaal gek! Die steekjes/spierpijn bij mn schaamgebied en richting liezen blijven. Ook wat last van eierstokken. Voel mn borsten best aardig (kan door utro komen natuurlijk maar ik voel het pas sinds 2 dgn dus dan denk ik ook weer dat het misschien een goed teken kan zijn?), heb wat meer afscheiding zo'n 2 x per dag, niet utro - afscheiding maar een beetje plakkerig/slijmerig en het is soms wat gelig? Ben ook echt heel emotioneel, zal ook wel door de spanning komen. Gister voelde mn acupuncturiste aan mn pols en deze voelde heel goed en krachtig. Geeft uiteraard geen garanties maar het was volgens haar wel een goed teken. Pfff wat een vreselijke onzekerheid..!
Ohhh Willeke, dat klinkt allemaal wel heeeeel goed hoor! Zowel van de steekjes als je borsten als de afscheiding... ik ben zo benieuwd, tis je zoo gegund!!! Lets, spannend! Fijn dat de afspraak staat Zo fijn he daar, dat 'warme nest gevoel'.. bevalt ons elke keer weer!
@Willeke, wanneer mag je testen? 10 dagen na de tp? Ik kan me nog herinneren dat ik ook veel afscheiding had, op een gegeven moment lag ik 's avonds op de bank en voelde het gewoon "lopen". Ik ren naar de wc en zei tegen mijn vriend: Ja, nu weet ik het zeker, ben ongesteld want ik voel het..... Niks te zien op de wc, alleen wat afscheiding. Moet er echter ook wel weer bij zeggen dat ik zo in mijn natuurlijke cyclus zo rond mijn menstruatie ook wel meer afscheiding heb. Steken in lies durf ik niet te zeggen maar de ervaringen van de andere meiden hier zijn positief! Ik hoop het toch zo voor jullie!!!! Hier wachten nu op menstruatie en dan gaan we beginnen! Verwacht een dezer dagen dus nu wachten wachten wachten. (of er moet net als bij sneeuwmees een wonder zijn gebeurd). We hebben wel ovulatietest gebruikt deze maand, maar ben nog nooit op een natuurlijke manier zwanger geraakt dus zal nu ook wel weer niet. Gebruikte er hier iemand eigenlijk tarwekiemolie na een tp? @Sneeuwmees, verloskundige al gebeld?
@Willeke: ik kwam ook weer eens spieken. Dacht dat je testdag vandaag was, vandaar... Sterkte nog even met wachten (en gek worden van alle kwaaltjes). @Mikka: spannend dat jullie ook al weer bijna naar DD gaan! Je zoontje is al weer bijna 2 jaar zie ik. Wat gaat het hard, hè? En ja, vk is gebeld. Heb over 2 wkn mijn eerste echo. Dus het blijft nog even spannend. De dagen van vertrouwen en de dagen van het even niet zien zitten omdat je denkt dat het niet goed zit, wisselen elkaar af. Had niet meer onthouden dat die eerste 12 wkn zo slopend konden zijn.
Hey meiden, ik dacht gisteren echt dat mn menstruatie door zou breken want ik voelde me echt zó waardeloos! Heb ik gewoon net een positieve test in handen!! Nog wel een redelijk licht streepje maar overduidelijk positief! Nu hopen dat het goed blijft gaan 🙏
Jaaaaaa, ik had al zo'n goed gevoel bij die liespijn van je. Hoera!!! Van harte Willeke. Ook deze twee weken ga je je onzeker voelen maar kom op meid, jij kan dit! Gelijk mailen voor een eerste echo in week 6. En positief denken he, jij gaat een mama worden.
Super Willeke!! Blijft spannend maar je bent wel weer een stapje dichterbij. Had ook steeds even gekeken of je al had getest😉 Nu duimen dat het goed blijft gaan. Hier gisteren de punctie gehad. Helaas toch wat teleurgesteld. Maar 6 eicellen dit keer. Ik weet dat het om kwaliteit gaat. Maar het is wel een groot verschil. Vorige keer 16..echt bang dat er niets meer overblijft op dag 5🙁
Willeke; jaaaaaaaa wat een fantastisch nieuws. Gefeliciteerd!!!!!! Die menstruatiepijn hoort erbij hoor. Dat zijn allemaal goede tekens. Misschien wel een tweeling??
Oh thnx meiden ik ben ook heeel blij! Klaasje, ja ik ga morgen gelijk bellen! Want moet nu nl denk ik ook snel voor een infuus weer. Xan, fijn dat de punctie goed is gegaan! Kan me voorstellen dat je de opbrengst tegen vindt vallen, zeker in vergelijking met de vorige x. Ik heb ook best veel verschillen gehad: ivf 1 16 st, icsi 2 10 st, icsi 3 5 st (3rijp), icsi 4 15 st (7rijp) En nu ook nog een dag extra wachten tot morgen, heb ik ook 2x gehad op zaterdag 😱 Gein, in theorie zou het kunnen maar ik denk het niet hoor, gevoelsmatig zou het streepje dan nu donkerder moeten zijn. Eerst maar ff afwachten wat hiermee gebeurd
Wow willeke, van harte! Wat een super fijn nieuws. Ik had eerlijk gezegd ook al zo'n voorgevoel Ik ga heel hard duimen en hopen dat het deze keer goed blijft gaan. Hoevaak moet je eigenlijk nog aan het infuus? @xann; niet getreurd over de opbrengst, het zegt echt nog niks. Het valt me wel vaker op dat de mensen in dd minder embryo's hebben dan in Nederland, maar er raken er wel meer zwanger. Zelf had ik maar 1 bevruchting en dat was genoeg om zwanger te raken.
Jaaaa, Willeke!!! Mooi streepje hoor. Van harte gefeliciteerd!! En nu idd duimen dat het goed blijft gaan. Xan: ik snap je teleurstelling. Ik hoop dat er een toppertje voor jou bij zit, en dat je dit aantal heel snel vergeten bent. Ik had zelf bij mijn eerste DD-poging 17 eicellen en aan het eind maar 2 goede embryo's over. Gelukkig is daarvan eentje blijven plakken en uitgegroeid tot een eigenzinnig peuterpubertje van 2,5 jaar oud nu (met 'nee' en 'zelf doen' als favoriete uitspraken). Hoop dat jij straks ook zo'n verhaal kunt vertellen.
Willeke, jaaaaaa wat fijn! Hopelijk blijft ie zitten!! Nu keihard duimen!!! Xan, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent... Wij hadden er ook altijd maar weinig, (laatste punctie ondanks heel veel medicatie ook maar zes ofzo) maar toch is t gelukt! Nu spannend hoeveel bevruchtingen!
Yes Willeke Gefeliciteerd. Gauw weer een afspraak voor een infuus. Succes en het moet gewoon goed gaan . . . . Heb je nu deze poging voor het eerst infuzen?
Het fotootje is niet super duidelijk zie ik, in het echt is het allemaal wat beter te zien. Ddees, nee dat was niet de eerste keer infuus, heb ik bij de vorige keer ook gehad. Wel de eerste keer prednison en aspirine!
@Willeke: dat soort testen zien we graag hier! Hoe reageerde je man? @Xan: snap dat je teleurgesteld was, na het aantal van vorige keer. Maar vaak als je heel veel eitjes hebt, vallen er uiteindelijk ook een hele hoop af. Dus we duimen gewoon dat dit gewoon hele goede kwaliteit eitjes zijn, waar er weinig van af gaan vallen en nog belangrijker, waar een mooi kindje uit gaat ontstaan!
Thnx meiden voor jullie reacties. Idd nog een extra dag wachten vanwege het weekend. Morgen weten we meer. Door de positieve verhalen van jullie te lezen wordt ik zelf ook weer een beetje positiever. Dat is wel fijn. Het is gwn allemaal zooo spannend. Willeke; mooie test!