@Rikus: gefeliciteerd, meid. Gezien jouw kwaaltjes was ik er eigenlijk ook al van overtuigd dat je zwanger zou zijn. @Mariska: bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook meer dingen gegeten, waarvan ik later las dat dat eigenlijk niet mocht. Net wat de meiden hier zeggen. Probeer het naast je neer te leggen (al weet ik heel goed dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan ). @Pien: wat zegt DD hier zelf over? Ik had een amh van 0,34 en spoot in DD 450 ie Menopur en gebruikte suprefact als platlegger.
@ Rikus, gefeliciteerd! Hier update, verwijzing van huisarts maar enkel voor NL zkh... (na heel veel gezeur maar goed beter iets dan niets). Dusseldorf intake op 4 april met Dr. S ben benieuwd! Assistentie zei dat het wel geregeld werd ook zonder verwijzing dus dan nog maar keer vragen. Dacht ik neem die verwijzing gewoon mee maar blijkt een digitale te zijn rechstreeks naar zkh hier .
@Oz: wat een moeilijke huisarts. Wat maakt het voor hem nu uit waar je naar toe gaat. Inderdaad maar gewoon overleggen als je in DD bent, zoals gezegd kunnen zij ook verwijzen. Grappig, mijn intake was ook op 4 april bij dr S. Alleen enkele jaren geleden.
Pfffff kan zo flauwvallen van de spanning 😣 Morgen ochtend zal ik hier het nieuws plaatsen. Hoop dat het net als Rikus positief nieuws is...
Oh nog even in spanning afwachten dan wij allemaal voor Figo! Ego- hier 0 krampjes of gevoel dat er iets aan het innestelen is. Stom.
Figo, ik hoop het zooooooo voor je! Gisteren en vandaag ook weer getest, alle testen gewoon positief! Wel allemaal verschillende testen gebruikt. Gebeld met Düsseldorf, 20 maart pas de 1ste echo, dan ben ik al 7,3 weken, ik dacht dat je veel eerder een echo zou krijgen, grrrr. Düsseldorf geeft aan dat ze de 1ste echo pas tussen de 7 en 8 weken doen, zodat ze zeker weten dat het goed zit. Nog wel wordt ik soms snachts wakker met erge krampen die doortrekken naar m'n benen en die 10 minuten aanhouden ongeveer, kan dan niet zitten, staan of liggen van de pijn. Vriendinnetje heeft dit ook gehad en zij zegt dat dat heel normaal is. Hebben jullie hier ervaring mee? Volgende week donderdag eerst lekker op vakantie, gaan een cruise maken vanaf Dubai, super veel zin in, even gedachten op iets anders zetten
Figo, Ik hoop ook op mooi nieuws morgen. Net weer thuis van de punctie. Ik ben net een broedkip......20 eicellen gevonden. Het is heel goed gegaan. En ik voelde mij al heel snel ook weer goed genoeg om naar huis te gaan. Maar de arts / anesthesist liet op zich wachten. En toen ze vroeg hoeveel eicellen ik had, keek ze naar het infuus en vroeg de verpleegster hoeveel van die flessen vocht ik had gekregen. Dat was er maar 1, dus moest ik weer aan het infuus liggen. Er moest nog meer vocht in. Maar goed, ik heb nu vrij weinig pijn gelukkig. En maandag krijg ik een telefoontje over de bevruchtingen.
Wauw Knorretje, wat een vangst. Ben je vast hartstikke trots op, en terecht. Rikus, zo lief. Alle testen positief haha. Je kan het zelf niet geloven he? Die steken herken ik ook van m'n eerste zwangerschap. Eerste keer dat je baarmoeder gaat groeien, dat voel je wel even hoor. Figo, ik gun het je zo enorm!
Knorretje, wauw, 20 eicellen? Wat zul je blij zijn? Ik hoop voor je op veel en goede bevruchtingen! Klaasje, nee, soms denk ik is dit wel echt, vind het echt onwerkelijk dat het de 1ste keer in Düsseldorf raak is. Ben blij dat jij die krampen ook kent, stelt me gerust, thanx!
Ik ben erg blij met dit aantal. Alleen moet ik wel oppassen voor overstimulatie. Dus nu veel rusten en veel drinken. Deze week ga ik niet aan het werk. Mijn leidinggevende meldt mij maandag gewoon ziek. Lekker bijkomen dus.
Inderdaad Knorretje, rustig aan doen! Fijn dat je leidinggevende zo met je meedenkt, die van mij werkte ook overal aan mee, maar soms hoor je ook anders.
Rikus van harte gefeliciteerd, te gek zeg! Figo ohhhh duimen draaien meis! Elocina, wow gewoon 2 van de 2!! Ik duim me suf voor je! Knorretje, 20 Jemig wat een hoop! Ben benieuwd naar de bevruchtingen. Hier een maand a anderhalf pauze, 'even' in de overgang. De 3cc heeft het niet gered in de jungle van mijn bm.
Knorretje: mooie score hoor! Nu rustig aan en hopen op veel mooie bevruchtingen. Jij krijgt wel een verse tp, toch? Als uiteraard de overstimulatie achterwege blijft ... Figo: sterkte met de laatste wacht-uurtjes. En ik hoop op goed nieuws morgen!
Oww ik k hier eigenlijk Nooit meer omdat ik veel andere clubjes heb om te schrijven en ik het hier niet goed kan bijhouden. maar ik dacht zal s ff spieken. Maar knorretje jij hebt naast me gelegen gisteren!!! Ik had ook 20 eicellen namelijk!!! En degene naast me ook dus dat moet jij wel geweest zijn! Had ik dat geweten!!
Lets wat leuk om je even te horen! Jeetje, 20!!! Weet nog dat voor je zoontje het allemaal niet zo wilde naar je zin met de stimulaties. Wat heb je allemaal gedaan de afgelopen periode aan behandelingen? Even rust gehad? Unicorn wat balen dat wachten, alle cryo's nu op? En hoe is het met je dochter?