Lest, haha grappig. Ik moest ook beter ademen. Ze was erg streng maar ook wel lief. Toen ik in de behandelkamer lag, En al stoned was van het infuus, zei ik tegen dr C dat het plafond bewoog. Hij maakte een grapje over carnaval. Ik weet ook nog dat ik lag te wachten op het moment wanneer ik in slaap zou vallen. Maar voor ik het wist, was het alweer voorbij ( gelukkig) Hoe voel jij je nu?
Figo wat een moeilijke maar dappere beslissing om even pauze te nemen. Ik weet hoe het voel als pogingen zo snel voorbij zijn (wij hebben binnen 1 kalenderjaar er nu ook 3 pogingen doorheen gejast), en ook wij lassen een pauze in na deze tp als het weer negatief zou zijn. Bbibi wij kennen elkaar nog niet maar welkom terug!
Ik kan me niet herinneren dat ik in DD na de punctie ooit iets via een infuus heb gekregen. Maar ik had dan ook nooit zulke historische aantallen eitjes.
Net het telefoontje uit DD gehad. Van de 20 eicellen waren er 15 rijp. Daarvan zijn er 12 mooi bevrucht. 8 in de vriezer en 4 in de embryoscoop. Nu het wachten op donderdag.....
Ahh Figo wat een teleurstelling.. Oneerlijk he.. Knorretje wowzie wat een geweldig nieuws!!! Heel mooi! Lets ik had gemist dat je een punctie had, ook al 20 eicellen jemig goed zeg! Bbibi wat gezellig en leuk dat jullie er weer voor gaan! Klaasje thnx! Met dochterlief nog geen goed nieuws, begin maart gaat ze onder narcose met r 8 maanden... Gastroscopie en opnamr voor ph metri. Kijk er vreselijk tegenop en vraag me elke dag af of ik er wel goed aan doe.. Wij denken er wel eens over om over te stappen naar een ander land, hebben jullie dat wel eens of is iedereen trouw aan dd?
Oh Unicorn, kan het me zo voorstellen. Arm klein ding! En net zulke arme ouders, wat ben je machteloos zo. Wbt trouw aan DD. Nee hoor, zo denk ik niet. Ik denk ook als het niet wil lukken (meer) dat een frisse blik van een ander artsenteam heel gezond kan zijn. Terug naar NL zou ik niet doen zelf. Dr Valkenberg in Antwerpen is een goede arts, zeker voor endo patienten en natuurljk zijn de UZ Gent en UZ Brussel ook echte top fertiliteit ziekenhuizen. Knorretje, de vlag uit! Lets, hoe is het bij jou nu de tussenstand? Bbibi, dapper dat je er weer voor gaat. De behandelingen zij kl@te maar als je eenmaal die positieve test in handen hebt is het het zó waard he? De week is weer begonnen! Vrijdag emmy ophalen!
Pfff. Van de 20 eitjes waren er 19 geschikt en 9 bevrucht: MAAR uit het poollichaamonderzoek kwamen allerlei afwijkingen, trisomi 18 en 21 oa. (Down?) van die 9 zijn er dus uiteindelijk maar 3 overgebleven die geen afwijkingen hadden.... pff ben er heel erg van geschrokken. Donderdag horen we er meer over...
Unicornbaby, Ik heb even op Google gekeken wat ph metri is. Wat zielig dat ze dat moet ondergaan. Heeft ze dan zoveel last ? Wat zou voor jullie een aanleiding zijn om over te stappen naar een ander land voor behandelingen? In ons geval zijn we erg tevreden met DD. Mijn eerste icsi daar was het gelijk raak. Dus nu hopen we weer op zo'n succes.
Lest, er werd bij mij niks gezegd over een poollichaam onderzoek. Of hebben jullie daar speciaal naar gevraagd
We hebben er zelf een beetje naar gevraagd nav een brief over translocatie v chromosomen in de familie van mijn partner. Dokter verwachtte dat er niks uit zou komen... nou wel dus...pfff Ik kan ook zo weinig hierover vinden op internet over ervaringen enzo....
O..? Jeetje Lets, wat heftig zeg!! Wel 'fijn' dat er drie gezonde zijn overgebleven, of vind je dat nog moeilijk om dat zo te zien? Kan ik me voorstellen hoor!
Jeetje Lets, kan me voorstellen dat je daarvan geschrokken bent. Op zich wel 'fijner' dat men het nu ontdekt dan tijdens een eventuele zwangerschap. Maar zo ben je wel snel door je embryo's heen. Unicorn: nee, ik ga niet meer overstappen naar een ander land. Onze scores in DD zijn heel goed (2 behandelingen, 4 tp's, 2 dochters), zou niet weten wie dat zou moeten overtreffen. Wat sneu voor je dochtertje zeg. En lastig voor jullie als ouders: je wilt het goede besluit nemen voor haar. Maar soms is dat niet duidelijk of brengt het pijn met zich mee. Sterkte!
verstandig Figo om even een pauze in te lassen. Hoeveel tegenslagen kan je lijf nog aan op den duur. Na onze dochter hebben wij 9 tps gehad met geen resultaat. Ik was doodongelukkig. We hebben het een dik jaar laten rusten en toch weer moed gevonden. Ik hoop dat je de moed en de kracht ook weer vind en hopelijk brengt het jullie uiteindelijk ook jullie grote wens. Sterkte en neem je tijd! Knorretje en Lets: mijn hemel wat een scores zeg Maar wat een schrik voor jou Lets. Kan me voorstellen dat dat we even binnenkomt. Maar net als wat Stiertje zegt, beter nu een selectie als dat je er in de zwangerschap achter komt Hey Bibi!!! Dank je wel! Jij dus ook weer in de startblokken. Spannend zeg! Ik herken dat gevoel. Zin om te starten maar ook weer er tegen op zien. Wist je maar van te voren of er kans van slagen was met de poging maar helaas..... Spannend Klaasje. Heel veel succes Vrijdag!!
Thanx voor jullie lieve reacties. Ben wel blij nu DAT we het hebben laten doen. Beter dat nu alles afvalt dan dat het miskramen worden of dat je met 12 wk of 20wk zwangerschap onmenselijke keuzes moet maken. Hopelijk gaan deze drie het goed doen in de embryoscope. Heb zoveel vragen nu, hebben dokter c gevraagd of hij morgen even wil bellen met ons.. eigenlijk zou ook een arts bellen met de uitslag maar de assistente vertelde dit even zo heel vlug... wij hebben om 10.45 terugplaatsing dus knorretje, wellicht zie ik je nog wel... Ben toch behoorlijk van slag.. hoop dat ze goede uitleg kunnen geven.
Jeetje Lets dat is even schrikken kan ik me voorstellen! Knap dat je het nu al zo kunt zien. Hoop dat je dokter C morgen de vragen kunt stellen die je hebt en of hij kan bevestigen dat je met deze emmies wel meer kans hebt op een succesvolle Tp. Knorretje voor jou ook een flinke score, Wow! Hoop ook voor jou dat ze mooi doorontwikkelen deze week.
Lets jeetje wat heftig meid. Ik ken dat onderzoek ook niet wat houd het in? En is jullie manneke dus puur een goede toevalstreffer geweest? Kan me voorstellen dat je licht teleurgesteld bent. Van de 20 nu 3 is een behoorlijke afvalrace. Dikke knuffel meissie! Knorretje mooie score meid! Wauw! Daar Moet een topper tussen zitten! Mariska ja dubbel idd bldubbel! Maar als ik bij jou kijk ook weer een mooi succes erhaal dus we moeten er geeoon weer voor gaan! elocina dankjewel meid! Unicorn dankjewel meid! Vlgs mij heb ik jou nog wel even voorbij zien komen enige tijd terug met kletsen! Waarom zou je willen overstappen meid? Je hebt zo te zien 8maanden terug een kindje gekregen toch? Was dat niet vis dusseldorf? Lraat me even bij Klaasje inderdaad meid dat is het hem... ik heb absoluut geen zin in die rot hormonen en behandelingen en ritjes duitsland maar dat is niet echt een keuze... dat weten jullie ook wel.. het is gewoon als je nog een kindje wilt zul je wel moeten.. dus dan maar weer vol gas ervoor gaan! Succes vrijdag met je emmy! Meiden wat spannend weer! Veel dames deze week met een tp! Wat leuk! En lets idd de oude garde bijna compleet aan de klets idd ! Wist je zomaar niet meer wie ik was haha was ook ff geleden dat ik hier online was en via fb is gewoon vaak veel makkelijker he hihi! Xx
Sorry ik haak hier ff in ben paar dagen op vakantie geweest ff weg. Wat bedoelen jullie met beter moeten ademen? Waar? Punctie gaat onder narcose toch?
Ben net teruggebeld door dokter S over de echo en bloedonderzoek. Het enige wat hij zei was dat ik idd een laag amh had. Moet nu dhea 30 mg gaan slikken. Wat doet dat dhea? En waar kijken ze dan naar in de vervolgafspraak?
Juffie, als je weer wakker word krijg je een knijpertje op je vinger om je zuurstof in je bloed te meten. Als dat niet hoog genoeg is moet je goed diep ademhalen. Dat is alles. Knor, Ik weet niet wat dhea doet. En misschien wil dr S bij de volgende afspraak jullie behandelplan wel bespreken. Bibi, Leuk hè veel van de oude garde. Ik snap dat je tegen de hormonen en de ritjes DD opkijkt. Ik keek zelf het meest op tegen het wakker worden uit de narcose en de pijn die ik zou hebben. Gelukkig viel dat heel erg mee. Ego, Ik voel me prima. Zo goed als geen last, dus dat gaat prima. Ik kijk nu erg uit naar donderdag.