@Knor, met de Dhea proberen ze de kwaliteit van je eicellen te verbeteren. Lage AMH waarde betekent minder eicellen, vaak is dan ook de kwaliteit minder. Ik heb dit zelf ook gehad, laag AMH van 0,57, ongeveer 7 a 8 weken aan de Dhea geweest, ook 30mg, toen punctie en zie nu zwanger. Weet natuurlijk niet of het van de Dhea komt of van de andere extra dingen die we hebben gedaan. Ik heb verder na die 7 weken geen vervolgonderzoek gehad, bij mij hebben ze toen gewoon de punctie en terugplaatsing dag 5 gepland. Ik hoop dat het jou ook gaat helpen!
Zó, mijn stootkuurtje vit. D heeft geholpen: in 3 weken tijd van 11,9 naar 61! Ik zeg: DD, here we come! Ik ga nu met het secretariaat mailen.
Heel goed nieuws Stiertje! Rikus, brutale vraag aan jou, hoe oud ben je? Mijn amh was okt '16 ook 0,5 en ik was toen/ ben nu 34.
@Klaasje, bij mij is het in december geprikt, 0,57. Ik word in mei 36! Daarom ook zo blij dat ik nu zwanger ben, hoop dat alles goed gaat, 20 maart echo, spannend!
Dankje! Gelukkig is het morgen al maart, bijna naar je kleintje(s) spieken. Don't ask me why maar ik denk dat het er twee zijn bij jou.
Haha, dat denk ik ook Klaasje...! Hier contact gehad met vrouwelijke dr Cuijpers. Aardige vrouw, maar ik had gehoopt meer gerichter antwoord/advies te krijgen. Op mijn idee ging ze weer terug naar 225 Gonal-F (omdat ik daar in NL op zich prima scores mee haalde (10 follikels, 6 eicellen). Vervolgens vroeg ik of Menopur/Meriofert dan nog een optie was en ja dat vond ze eigenlijk ook wel, dus straks aan 225eh Meriofert. Dus tja, voelt wat dubbel, maar het zal allemaal wel niet zoveel uitmaken. Ze gaf ook aan dat het 'proberen' is. Nou ja, we'll see. Vooralsnog ben ik van plan een pauzemaand in te lassen, mocht ik toch eerder willen beginnen, mag ik dat zelf besluiten. Doet PNO niet moeilijk met betalen rekening als het toch geen IVF os geworden? En ook geen escape IUI?
Mieksel, het is echt niet onbeleefd om hier nog een keer het oog van dr S op te vragen. Hij is wel zo bedreven in medicatie schema's twisten.
Wat fijn stiertje! Heerlijk als de dingen die we doen het gewenste effect hebben. Benieuwd wanneer je mag beginnen. Rikus ik heb ook zo'n gevoel dat het er bij jou twee zijn, met zulke duidelijke signalen en duidelijke test al voor de NOD. Spannend! Hier nog steeds 0 signalen. Argh als je ze hebt durf je er toch niks uit te concluderen en heb je ze niet dan baal je ook! Manlief is net voor werk vertrokken naar het buitenland en is er ook niet op de testdatum. Hebben besloten maar niet te testen, aangezien ik toch in natuurlijke cyclus heb gedaan word ik waarschijnlijk voor de testdatum ongesteld als ik niet zwanger ben.
Wauw stiertje wat fijn. Dat gaat sneller dan ik dacht super! Ga je drC nog mededelen hoe snel het nu met die 50.000 is gestegen? Hij wilde toch niet hoger? Ben ook wel benieuwd waarom hij niet zo enthousiast is over die vit d3? Maakt zich er niet snel zorgen over als deze laag is!? Rikus het is wel heel duidelijk allemaal bij je dus wie weet dubbel geluk!? Elocina ik hoop zo dat t bij jou gaat gebeuren dat je niks voelt of de dingen die je wel voelt gewoon verrassend positief uitpakken!🍀 Ik ga vanmiddag voor echo, zit alweer op dag 12. Iemand toevallig gehoord of die uitslagen van de nk cellen alweer sneller terug zijn? Of duurt t nog steeds 6 weken!? Ik ben gister terug gekomen van skivakantie. Lekker relaxed gehad en genoten en even nergens rekening mee gehouden. Op de progynova en ascal innemen na😉 gelukkig deze keer geen last van de progynova🤗 Was aan t googlen en lees toch wel veel dat vrouwen met allergieën, eczeem en immuniteitsklachten veelal aan de predinson gaan wanneer zij ook meerdere miskramen of innestelingsproblemen hebben. Jullie hiermee bekend? Ik heb bij drC aangegeven dat ik ook erg benieuwd ben naar de nk cellen aangezien ik best wat allergieën en lichte eczeem heb.
Ja? Dat vind ik wel een heel goede tip! Dankjewel! Hoe deed jij dat dan? Mail je rechtstreeks naar dr. Scholtes? Of vraag je via NLse mailadres om soort second opinion? Ik wil dr. Cuijpers nl niet passeren of tegen de haren instrijken...
Wat fijn Stiertje dat je lichaam het goed oppakt. Voel je je ook beter of merk je verder niks? Elonica, ik duim heel hard voor je! Wanneer is je officiële testdatum?
Mieksel: ik voel me eigenlijk niet echt anders. Maar wij hebben ook drukke tijden momenteel. Thuis met de kids en de lammetjestijd (wij hebben schapen voor de hobby) en op het werk een dikke deadline. Dus er gaat veel energie uit Babs: weet nog niet of ik het ga zeggen van die 50.000. Ik heb nu het NL secretariaat gemaild met een bericht voor dr. S. over het definitief afstemmen van het behandelplan. Ze zouden het doorsturen. Hoop op een snel antwoord, want de nieuwe cyclus komt eraan en ik moet nog synarel bestellen.
Mieksel, verzoeken gaan altijd via het secretariaat. Ik zou precies schrijven wat je hier zegt. Is echt niet zomaar een probleem hoor. Dit is een privé kliniek. U betaald, wij draaien. Uiteraard binnen de wet e grenzen. Ik ben vanmorgen 'even' op en neer geweest. Heb een intralipid infuus laten zetten. In 2014 was dat de winnende factor dus in mijn hoofd moest het nu dan maar weer. Of al deze zaken nu écht doorslaggevend zijn. Ik weet het niet... Ik denk eerder dat het embryo gewoon de goede moet zijn en dat kun je gewoon niet eerder weten dan 14dpo. Ik ben er iig lekker relaxed onder, is ook wat waard.
Ze is echt zeker een prima arts alleen heeft Mieksel een vraag met laag amh en stimulatie. Dat is best een lastig dingetje en kun je altijd een extra advies van dr S voor vragen.
Juffie, ik kan je ook geen antwoord geven op je vraag. Ik had ook mw Dr C . Maar in mijn geval hebben we gewoon eerste het schema van 3 jaar geleden overgenomen. De eerste fm deed mw Dr C en daarna was ze op een congres dus haar broer heeft het verder overgenomen. Dus veel ervaring met beide Dr C heb ik niet. Ik heb ze alle twee maar twee keer gezien.