Nou, het is mij blijkbaar niet gegund. Ik mag niet beginnen. Omdat ik gisteravond al ongesteld geworden ben, had ik gisteravond al met Synarel moeten beginnen. Volgens mij maakt dat echt geen drol uit. Maar goed. Dr. C. vertikt het om mij te laten beginnen. Ik krijg dus nu ook gewoon geen recept. (*(*&((*^% Kutzooi.
klaasje weer een emmy aan boord? stiertje niet leuk meid... nu een maandje later dus? wel vervelend dat ze dit gisteren niet konden laten weten! lets knorretje hoe is het gegaan meiden? juffie ik denk ook inderdaad dat dat geen probleem zal zijn... verder even zwaai naar de rest niet heelmaal bijgelezen ! x
Gatsie darrie Stiertje!!! Net als je wilt beginnen is dit zo niet relaxed! Juffie, srry, geen ervaring mee.
Bij mij is de tp goed gegaan. Een mooie blasto zei Dr C . Nu maar goed broeden. Van de 4 in de scoop is er nog 1 in de vriezer gegaan. Die andere 2 waren gestopt met delen. Lets, Ik heb je niet gezien. Wij zaten op de stoelen naast het aquarium. Stiertje, wat ontzettend balen. Voor de dames die de komende dagen naar DD gaan, ik heb mijn tijdschriften voor jullie achter gelaten. Want die Duitse boekjes zijn ook niks aan.
Top Knorretje, nu duimen. Balen Stiertje, ontzettend balen. Helemaal na zon mooie echo kan ik me voorstellen. Heb je de arts zelf gesproken? Want is alleen synarel een optie dan?
Nee, alleen de telefoonmuts gesproken. En daar kom je dan niet voorbij. Ik opperde ook de mogelijkheid die jij noemt. Maar er was gewoon niet over te praten. Ben toch wat minder te spreken over dr. C. hoor. Laatst ook al dat gedoetje over mijn vit. D. dat volgens hem 'niet extreem laag' was (11.9!). Hij komt erg rigide op mij over. Ze nemen daar gewoon zo veel werk aan, dat ze er niet meer doorheen komen en daardoor is er geen tijd voor dingen die ook nog voorbij komen. Daar baal ik nu wel even van. Er waren volgens mij best nog wel mogelijkheden geweest.
Stiertje, wat jammer dat je dr C wat minder vindt. Wij zijn ook wel gewent aan dr S. Ik heb wel het idee dat het er steeds drukker wordt. En dr C heeft natuurlijk niet de jaren ervaring die dr S wel heeft. En die dames aan de telefoon kom je idd niet voorbij. Ook wel begrijpelijk, maar niet altijd leuk. Balen dat je cyclus niet wat langer duurde dan had je deze stress ook niet.
Ziet er mooi uit Knorretje. Geniet van het prachtige plaatje! Stiertje, wAt lastig zeg, ook dat je de arts zelf niet even gesproken hebt en dat idee hebt kunnen bespreken. Misschien dat ik er toch nog een mailtje of telefoontje aan zou wagen.
Ik ben er wel klaar mee voor vandaag. Je moet ze ook een beetje te vriend houden. De wereld is niet altijd maakbaar naar de wensen van stiertje. Deze les moest ik vandaag blijkbaar weer even leren. Wel blij dat ik weet dat m'n eierstokkies het nog een beetje naar behoren doen.
Succes allemaal dames! Ik kan even niet reageren, ga zo op vakantie naar Dubai! Denk vanaf daar aan jullie en blijf duimen, tot over 1,5 weekje!
Wat ontzettend shit stiertje!! T is zo balen als alles anders loopt dan gepland, maar al helemaal wanneer je zelf dan nog opties ziet maar tegen soort van protocol aanloopt. Daarom zijn we juist allemaal naar Duitsland gegaan toch? Maar soms kunnen we niks anders doen dan accepteren en wachten tot een volgende kans. Knorretje dat is zeker een mooie blasto zeg! Fijne vakantie Rikus! Ik moet nog een weekje aftellen, maar ook bijna op skivakantie!
Hebben jullie ook zo'n problemen met de zorgverzekering? Al twee keer formulieren ingevuld en nog steeds is het niet goed. Zit bij pno omdat die veel zouden vergoeden. Nu willen ze weer een begroting hebben, ik heb de 30ste pas weer gesprek, heb maar per mail gevraagd of ze dat kunnen geven. Ook de verwijzing van mijn gyn was niet goed genoeg. Net weer een half uur zitten bellen en mailen ervoor
Twee dagen voor mijn NOD, 3 dagen voor de testdatum, laat mijn lichaam al weten dat het niet gelukt is. Net ongesteld geworden... 😔 Dat was ICSI 3....
Elocina nee!! Heb je ook al getest? Is het niet heeel toevallig een innestelingsbloeding? Icsi 3..😢 wat nu? Ben gewoon verdrietig voor je😘 Juffie, drC wil mijn 4 x 2cellige embryos tegelijk in de embryoscoop doen wanneer de aankomende tp niet lukt. Daarna kunnen op dag 5 de anderen die overblijven weer ingevroren worden. Stiertje dat is echt shit. Ik zou net zo reageren denk ik. Gelukkig heb ik de ervaring niet zoals jij hebt met drC en de secretaresses. Vanaf zijn kant gezien; je wil een optimale behandeling. Wanneer dan de synarel vanaf dag 1 begonnen moet worden en hij zegt ach kan ook wel vanaf dag 2 en straks gaat t niet goed allemaal denk je misschien ook dat t anders had gemoeten?! Naja het blijft een rottige situatie en nog een maand wachten wat je niet wilt natuurlijk. Sterkte! Fijne vakantie Rikus!
Knor, ik zit ook bij pno. Bij mij was het heel snel geregeld allemaal. Ik heb alleen het aanvraagformulier ( ingevuld en ondertekend door Dr C ) En een verwijsbrief van de huisarts opgestuurd. Al vrij snel had ik de toestemming op de mail. En gisteren hebben ze de eerste nota vergoedt. Ik ben in het verleden ook al klant geweest bij pno, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt, maar het is wel vervelend voor jou.