Spannend klaasje! Wbt de houdbaarheidsdatum Stiertje: 1 maand overdatum is niets. Ik zou het gewoon gebruiken en idd: mengen met niet overdatum. De werking is niet van de 1 op andere dag verloren gegaan. Sikki en Juulzon hebben het ook al eerder gedaan: dingen die de tht datum hadden gepasseerd gebruikt.
Spannend weer klaasje! Stiertje laten we hopen dat dr s alleen een griepje heeft! Knorretje weet je dst zeker meid? Toen ik het aangaf aan de tel dat ik eigenlijk persee bij dr S wilde blijven zei ze heel duidelijk dat dat niet kon. Dat hij dus alleen maar de eerste intake deed en verder niet meer gezien het afbouwen..? Iemand nog iets van Lets gehoord? Vind het zo spannend voor haar nav dat onderzoek enz...
Bibi, wat raar. Dr C zei dat er toch nog een paar patiënten alleen bij dr S zijn. Misschien heeft ze haar versproken ofzo ?
Volgens mij zijn er bij hem alleen nog patienten die al langer bij hem in behandeling zijn en/of al een kind hebben gekregen onder zijn behandeling, wat ik begreep van drC. En verder alleen de intake.
Dat zijn missch nog 'oude' patiënten? Maar ik snap nu pas waarom dr. C behandeling overneemt na intake met dr. S. Omdat dr. S aant afbouwen is. Goh, apart dat ze dat niet zeggen, ik vroeg naar de reden en kreeg heel vaag antwoord... Nu valt dus het puzzelstukje, haha. Jammer... Elonica, hoe is het met je meid?
Ik heb wel de intake gehad bij dr. S., en ga met hem ook nog het behandelplan definitief afstemmen, maar ik vermoed dat ik daarna de punctie en de tp bij een van de andere artsen zal hebben. Zo ging dat tenminste in 2014/15 ook al. Dat vind ik prima. Maartje: nog bedankt voor je feedback over de meds. Als mijn menstruatie weer zo vroeg komt, zal ik de eerste spuiten ook nog moeten zetten in de laatste dagen van maart. Dus dan zijn ze officieel ook nog houdbaar Stel dat ik 225 IE Menopur moet nemen, moet ik dan 1 flesje vloeistof met 3 poeders mengen?
Ik heb Lets via Facebook gesproken. Ze heeft een tp van 2 emmy's gehad die al zover waren dat ze al uit hun schilletje begonnen te kruipen. De andere is ingevroren. Verder weet ik ook niets over het poollichaam onderzoek e.d. Met mij gaat het verder prima. Alleen kan ik bijna niet wachten tot het 12 maart is. Ik ben zo ongeduldig. ......
Idd knorretje had ze mij ook inmiddels van op de hoogte gesteld via fb ja Super goed nieuws! Ohhhh die wachtdagen ja! Als ik jullie zo hoor komt heel dat gevoel weer terug! Bah! @ dr S... hmmm vreemd dat er dus toch nog patienten via hem zitten.. Ik twijfel om nog te bellen of mailen. Zeggen dat ik persee bij dr S wil.. kijken wat ze zeggen Ik ben ook zijn oude ( succesvolle) patient.. dus waarom niet hihi
Bibi, je kunt er altijd nog een keer naar Dr S vragen. En mocht je toch bij Dr C terecht komen, word er wel gekeken naar je behandelplan van de vorige keren. En daar word dan wel op in gespeeld. En je hebt natuurlijk altijd je eigen inbreng.
Oh hihi nou die THT niet van de 1 op andere dag verlopen Je mag idd drie poeders met 1 potje vloeistof doen. Spannend hoor! Veel succes en geluk gewenst!!
Knorretje behandelplan Is vorig jaar april al bepaald door dr S. En dat zou dr C nu volgen! Puur uitgangsecho en gesprek voor wanneer ik kan starten en voorschrijven hormonen! Dus zal ook vast wel goedkomen! Vind het wel heel spannend hoor! Pfff nog een maandje! En wellicht 2 voor we gaan beginnen!
Dat is het formulier dat ik heb ingestuurd ja. Aan de telefoon wisten ze zelf niet qat ik onderin in moest vullen
Nee, maand pauze, op eigen initiatief en wat toevallig ook erg goed uitkomt met de vakantie van dr. S
Klaasje spannend dat je een tp hebt gehad, succes meid! Jammer dat er geen homemade wondertje is ontstaan Mieksel, dat blijft toch steeds de hoop die je houdt he? Hier gaat het ok, hele weekend druk in de weer geweest met logees en de hond, gisteren therapie gehad en even kunnen uithuilen. Voor manlief is het moeilijker, die komt morgen pas terug van business trip en zit aan de andere kant van de wereld in een hotel met niks anders dan zijn gedachten en verdriet (hoefde dit weekend niet meer te werken maar waren geen tickets meer beschikbaar om eerder terug te komen)...zullen beiden blij zijn als ie morgen weer terug is. En donderdag op vakantie!! Vrijdagochtend belafspraak met Cuypers om te evalueren, benieuwd wat ie zegt. En dan stiekem toch ook hopen op een homemade wondertje, ik zelf en mijn broer en zus zijn allemaal verwerkt op skivakantie 😊🙈. Zoals ik het nu zie wil ik daarna nog 2 cylci rust, want vind het belangrijk om het baarmoederhalskankeronderzoek te herhalen (vorig keer pap2, dokter dacht dat het kwam door de behandelingen) en te zorgen dat mijn cellen rustig zijn voordat ik weer aan een nieuw traject begin.
Elocina heftig blijft t ... en helemaal omdat jullie nog niet bij elkaar zijn! Bah... heerlijk op vakantie volgende week en even niks. Snap dat je even rust wil. Zou ik ook doen. En pap2 is ook niet niks dus een herhaling en duidelijkheid daarin is ook fijn! Sterkte meid😘
Iemand voor mij die scratching heeft gehad en uitslag al heeft. Of heeft iedereen uitslag inmiddels? Van mij is as. Woensdag 3 weken geleden, hoop gewoon zo dat het lab weer wat door kan werken en de uitslagen er toch eerder zijn.....
Heftig om apart van elkaar te zijn idd Elocina... Extra fijn om straks weer samen te zijn! Babs, hier ook nog afwachtend...
Mieksel wat balen dat het niet is gelukt met een home made wondertje toch altijd weer moeilijk als je periode begint. Komende maand weer naar DD dus elocina, wat vreselijk voor jou en je man. Fijn als hij zo weer thuis is. Dan kunnen jullie tenminste elkaar steunen. Lastig hoor dat hij zo ver weg is. Is hij dat vaker voor zijn werk? En geniet van jullie vakantie!