ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Mieksel hoe lang geleden is de scratching bij jou gedaan?

2. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Zo'n 5 a 6 week geleden al.

3. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Pff oke... dat is dus ook al wel erg lang. Shit zeg dat t zo lang duurt...
    Hoe lang duurt zo'n verhuizing zeg🤔
    Heb jij ook al eens gemaild? Ze zeggen wel dat ze direct laten weten als het binnen is maar zij zijn natuurlijk ook druk waardoor t vergeten kan worden?

4. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ja, ik heb toevallig vandaag nog bericht gekregen:
    Nee, deze uitslag is nog niet bekend.
    Er is op het immunologisch lab nogal wat onvoorziene vertraging opgelopen. Helaas kunnen ook wij geen ijzer met handen breken, maar we houden u op de hoogte zodra we iets binnen krijgen.

Tja, ik wacht maar af. Gelukkig heb ik nog even voor we weer van start gaan.
    Jij?

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Geen ijzer met handen breken.... die kreeg ik ook...
    Woensdag terugplaatsing😌

6. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Het leek mij al een vrij standaard antwoord idd.
    Was eerste keer dat ik erachteraan mailde.

Oeh, das niet zo netjes als je woensdag de TP hebt..., was afgesproken dat je daarvoor de NK uitslag zou krijgen?

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    In principe was t eerder natuurlijk binnen 2 weken binnen. Maar wij vinden het jammer om de uitwerking van de scratching 1 maand te laten schieten terwijl t maar 3 maanden ongeveer de uitwerking geeft. Dus we wisten dat t nu langer zou duren en met scratching en aspirine toch iets anders dus toch gekozen om tp te doen, ook in overleg met drC, hij dacht net zo. Hij vindt t ook vervelend dat t nu zo lang duurt... maar ik had persoonlijk gehoopt dat t toch misschien keer weer sneller zou zijn...😊

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lieve allemaal ik reageer wat minder maar ik denken aan jullie allemaal!
    Wilde ik even laten weten.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal hou vol meiden!!!!

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Jeetje meiden, ik zou ook not amused zijn als ik zo lang op uitslagen moest wachten die mogelijk belangrijk zijn voor je behandeling. Maar wat doe je eraan?

Elocina, las je berichtje. Alleen met je verdriet, dat is heel pittig. Voor de tweeling waren mijn man en ik ook veel apart doordat ik veel reisde. Dat vond ik ook pittig, vooral omdat de emoties in de MM zo op en neer gaan. Soms had je het ene nog niet verwerkt of er was weer iets positiefs ( blasto, tp) en daarn bám weer op je bek. Geen ervaring met PAP, weet dus niet of dit een erge uitslag is maar iig veel sterkte ermee en doe wat goed voelt voor zover je kunt. Skieen is heerlijk, 1 van de weinige dingen waarvan m'n hoofd stopt met denken.

Hier nog 5 dagen tot nod. Voel niks, merk niks behalve een vreselijk humeur en vraatzucht. Ben onaardig, kattig en snaai er op los. Ga zo maar een boek lezen in bad.

10. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Breek even snel in....
    Teveel om op iedereen persoonlijk te reageren maar lees hele mooie berichten en helaas ook weer de teleurstellingen.....

Hier inmiddels de medicatie weer ontvangen, koelkast ligt weer vol.
    Wel besloten een maandje later te gaan starten, als ik nu mijn menstruatie krijg ga ik aan de slag met ovulatietesten, dan rond dag 15/16 een decapeptyldepot zetten en bij de volgende menstruatie gaan we weer van start! Nog een weekje of 5 verwacht ik....
    Zie dat er een aantal dames van de "oude" garde inmiddels ook weer zijn gestart of binnenkort gaan starten. Spannend!!!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Mikka wooow wat een goed nieuws!
    Is je man toch om? Meende laatst te lezen dat hij er niet voor wilde gaan toch? Wat spannend! Jij aan de deca? Die jij lang protocol dan? Wie weet lopen wij straks samen in DD! Spannend :)
    Klets je weer af en toe mee? Gezellig!

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Mikka, 'gezellig' dat je er ook weer bent.
    Wij gaan ook weer beginnen. Ik denk over een week of 3. Spannend!!

13. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @bbibi, ja we gaan er weer voor.
    Juni vorig jaar een miskraam gehad en lang getwijfeld of we het traject weer helemaal opnieuw in wilde gaan. Gesprek gehad en uiteindelijk toch besloten er weer voor te gaan. Wilde eerst deze maand al starten maar i.v.m. drukke werkmaand en manlief een weekend weg wat net rond de punctie en eventuele tp zou vallen maandje later van start. Nu wachten op ongi.
    Ik heb nu een decapeptyldepot. dat had ik de vorige keer ook. 1 injectie met een grote dosis deca en dan bij de ongi daarop gaan spuiten. Ik zou dan 450ie menupur gaan spuiten en verwacht rond dacht 13/14 als alles gewoon goed gaat een punctie. Dus niet een lang protocol volgens mij. Vorige keer was het een succesformule dus hopelijk nu ook weer. We slikken al de nodige vitamines.
    @stiertje, dan lopen jullie dadelijk iets voor op ons denk ik. Ik denk dat ik over een weekje of 4/5 kan gaan beginnen met spuiten.

Gebruikt hier iemand eigenlijk na de tp nog granaatappelsap of tarwekiem tabletten? Lees daar eigenlijk nog weinig over.
    Of sokken aan in bed na de tp?
    Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap wel gedaan en bij de 2 ook en eigenlijk beide met een positief resultaat. (2e uiteindelijk wel miskraam maar was toch zwanger).

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hallo mikka, ik neem wel granaatappelsap en houdt warme voeten na terugplaatsing. Ik gebruik nu ook vit e 400, geen tarwekiemolie. Met vit e nog niet weer een tp gehad.

15. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.644
    262
    83
    Ik lees vaak dat jullie allerlei vitamines slikken en jullie man ook. Bij ons heeft nog niemand het gehad over vitamines of komt dat in het gesprek keer het bespreken van de behandelplan pas aan bod?

16. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    DrS gaf wel een lijstje. DrC is meer van de multi vit met foliumzuur, gezond eten, fit zijn en goed gewicht hebben volgens mij. Maar als je vraagt krijg je van hem ook wel een lijstje. Ik zelf doe de vitD3 van het lijstje en multi en aanvulling volgens RikaLukac, boek innesteling.

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb bij beide tp granaatappelsap gedronken, Warme voeten gehouden dus sokken/kruik in bed, acupunctuur gedaan bij beide, niet zwaar getild, geen strakke broeken gedragen die bij buik strak zitten.

En in 2012 was ik zwanger en nu van de cryo met precies hetzelfde was ik niet zwanger helaas.
    Bij een volgende tp ga ik gewoon normaal doen net als anders. Je kan je lichaam een zetje in de goede richting geven maar het embryo moet ook goed zijn die moet het doen.

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Juffie je moet idd doen waar je je goed bij voelt. Aan deze extraatjes zijn geen wetenschappelijke onderzoeken gedaan helaas 😉 al heeft t misschien toch wel weer iets geholpen aangezien je wel positief hebt getest toch?
    Ik ga dit nu voor de 3e keer doen aangezien t toch 2x een innesteling heeft bereikt..

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Als jou dat een gerustgevend gevoel geeft moet je het doen Babs!

Ik geloof in groene ballen, genetisch perfecte embryo's. En die zie je niet met het blote oog. Als het lichaam gezond is en je eet gezond, gezond gewicht probeer het dan los te laten. Auto immuunziektes en afwijkende baarmoeders is een ander verhaal.

En heel, heel, heel belangrijk, NIET ROKEN! Rokers hebben minder dan de helft aan kansen dan een niet roker bij IVF. Bij de tp zat ik in de wachtkamer naast een meid die stonk van de rook. Waar ben je dan mee bezig vraag ik me af?

20. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oh daar kan ik ook zo slecht tegen. Er stonden nu 2 mannen voor de deur te roken! Gadver!
    Ik heb weer een mooie blastocyste aan boord! 😍
    Helaas uitslag nog niet binnen, drC baalt er ook van. Hij is komende 2 weken afwezig trouwens, dan weten jullie dat ook haha

Deel Deze Pagina