Rokende mannen is ook slecht voor het zaad en DNA schade maar een as rokende moeder is echt heel erg slecht in combi met IVF/ miskramen/ kinderen met schade door roken. En juist als je in de MM zit en je weer dat je geen kind 'neemt' ben je extra fout bezig. Lekker voor dr C, even vakantie! Heeft een mens nodig.
Spannend Babs! Fijn dat er weer een mooie blasto is teruggeplaatst! Bewust maar eentje dit keer? Helemaal eens met je Klaasje over het roken. Ik ben gestopt toen we de mmm in gingen (nou was het makkelijk stoppen voor mij omdat ik alleen op feestjes rookte en niet echt lichamelijk afhankelijk was van de sigaretten maar toch...)
Hihi elocina precies t zelfde hier met roken. Bewust 1 omdat dit onze enige blasto was. We hebben nu nog 4x 2 cellige in de vriezer en mocht t nodig zijn kunnen die later weer per 2 eruit. Wij hadden zelf bedacht nu 1 te doen. En drC kwam er tijdens dr scratching ook mee om dat te doen. Keer alles even anders. En nu maar weer wachten...
Mieksel als je de uitslag hebt wil je t dan laten weten. DrC dacht dat t ongeveer op 4 weken zat maar was bang dat t wat langer duurde..... pff en bij jou was t al 5a6 weken geleden...
Meiden in de spannende wachtweken, veel succes en sterkte weer. Hopelijk brengt het weer een golf van positieve testen hier. Ben erg druk, maar volg en leef met jullie mee op de achtergrond. Ook spannende tijden voor de meiden die weer in de startblokken staan om te beginnen. Altijd weer een soort van hoop en daardoor 'zin' om te kunnen starten. Las laatst een interview met beide dr. C. En daarin vertelde hij dat hij de diensten van zijn zus erbij heeft gedaan, tijdens haar ziekte en dat hij werkweken van 70 uur had gehad. Een vakantie lijkt me dus meer dan verdiend en geen overbodige luxe. Wel leuk om een keer een gezicht bij deze artsen te hebben na jullie positieve verhalen. Ik had nog een vraagje. Misschien weet iemand hier het antwoord. Na mijn miskraam vorig jaar kwam mijn cyclus maar moeilijk op gang. Soms zat er wel 12 weken tussen, soms werd ik na drie weken weer ongesteld. Ik denk dus dat bij mij de overgang echt om de hoek loert. Vorige week moest ik bloedprikken bij de huisarts. Omdat we het over mijn onregelmatige cyclus hadden, stelde ze voor gelijk ook mijn fsh een keer te prikken. Begin deze week kreeg ik de uitslag. Die was 14,4. Persoonlijk viel me dat nog erg mee, omdat die in 2013, 10,2 was. Maar ik vroeg me eigenlijk af of fsh ook niet op een bepaalde dag van de cyclus geprikt had moeten worden?
Niet dat het mij natuurlijk iets aan gaat maar, weet iemand wat de vrouwelijke dokter c gehad heeft voor ziekte? Een vakantie lijkt me zeer zeker op zijn plaatst met werkweek van 70 uur pfff jeetje ik heb ook liever een uitgeruste arts aan de andere kant van de tafel
In t interview stond meende ik dat zij een wekedelen tumor in haar knieholte had waardoor ze lange tijd uitgeschakeld is geweest. Dankje sneeuwmees, van de fsh weet ik niet zoveel...
Even snel een ego berichtje , Ik kon het niet laten om een test te doen. De 2v5 van kv gaf een licht streepje, en later op de dag getest met cb. Deze gaf aan : zwanger 1-2 Dus ben al voorzichtig blij....
Knorretje wat een topnieuws! Van harte hoor! 12 dpo ben je dan? Ik heb geen testen in huis, wil echt niet eerder dan zondag testen. Dan ben ik 14 dpo...