ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    De teller gaat pas op 0 als je de 12 weken grens voorbij bent

2. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Voor iemmand die alles zelf moet betalen. Ik heb nog een doos deca en 2 dozen gonal f. Graag pb

3. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Wat een lief aanbod Corinne! Er is vast wel iemand die dat heel goed kan gebruiken hier..!

@ZoWelkom, dat weet ik. Maar stel dus dat je een kindje krijgt vanuit een spontane zwangerschap en daarna wil je nog een kindje. Staat de teller dan weer op 0, of blijft ie bv op 2 staan, gezien de zwangerschap niet vanuit een succesvolle IVF/ICSI is ontstaan?

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Moeilijk he Mieksel? Het is met een laag amh gewoon helaas niet zo dat wat in het verleden gewerkt heeft voor de toekomst het weer zou moeten doen. Ik zou, als ik jou was, blijven bij een slechte maand. Hoe was je antrale follikel telling deze keer? En heb je nog een recente fsh meting gedaan?

Ik vrees ook hoor voor de uitgangsecho morgen, wat zou er nog liggen? Kan toch nooit veel meer zijn? In de periode 2013-2015 waren het 10 tot 14 follikeltjes. Nu zijn we 2 jaar verder, ga richting de 35. We zullen zien!

En ik heb idd na de spontane zwangerschap de pogingen terug gekregen. Totaal 2 cryo behandelingen en dan weer 3 volledige pogingen. Maar dat gaat mijn man nooit doen, 3 hele pogingen. Zou het zelf ook niet moeten willen.

Denk je dat je zwanger bent Mieksel??

5. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Haha, Klaasje, ik hoop natuurlijk altijd op een wonder, maar ben wel zo reëel geen spontane zwangerschap te verwachten. Hoewel ik een korte, rare menstruatie had (wel heftig) van 3 dagen en m'n borsten stevig blijven.
    Missch komt mijn vraag daar onbewust wel vandaan ;)
    Maar thnx voor de toelichting en fijn dat de teller dan ook weer naar 0 gaat.

Spannende echo morgen, ik ben ook benieuwd hoeveel er bij je klaarligt en of dat veranderd is.

FSH was 16 geloof ik paar maanden geleden...

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dat gevoel heb je niet voor niets, ik hoop het ontzettend!

Hmmm dat fsh 16 is een vervelende. Nu fluctueert het elke maand hoor maar als je eenmaal boven die 10 gaat kunnen er dus slechte maanden tussen zitten. Wie weet zit je as behandeling onder de 10 en ga je als een raket.

7. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ha, nou ik heb geen hoop hoor, sta lekker met beide beentjes op de grond en verwacht over twee week mn menstruatie. Afgelopen poging zijn er zoveel hormonen mn lijf in gekomen, dat ik wel snap dat mn lichaam daar nog wat op reageert.

Ja, dat is ook wat dr S. zegt, maar ik kan het me moeilijk voorstellen. De angst voor einde verhaal is te groot...

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat is je meest recente amh waarde dat je weet?

9. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    0.4 (anderhalf jaar geleden)
    Dr. S zag geen meerwaarde in nogmaals testen, AMH is al laag en ik krijg al max dosis hormonen.

Gezien resultaat zou je denken dattie missch richting 0.1is gezakt, maar pogingen in NL paar maanden geleden leverden 6-10 follikels op.

Hoe was je echo?? Lag er al wat klaar?

10. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wouw klaasje, jij gaat als een speer:D.... Spannend weer zeg!! Ik hoop op een mooie uitgangsecho morgen. Ben je ook al ongesteld of hoef je daar niet op te wachten?

Hier nog wel steeds aan het wachten op ongi..... normaliter rond de 24/25 dagen menstruatie en nu al op dag 26 en nog niets te ontdekken. Nog geen drupje bloed of bruinverlies of wat dan ook. Gisteren een test gedaan (was wel 1 1/2 jaar over datum:)) maar natuurlijk hartstikke negatief. Zou ook veel te mooi zijn geweest.
    De controle streep werd wel mooi roze dus ik ga ervan uit dat die test gewoon werkte. Ik slik nu wel sinds een week of 3 die vitamines, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Ben nu wel blij dat we de behandeling een maand hebben uitgesteld. Manlief is 30-3 voor een paar dagen naar het buitenland, als ik nu morgen ongesteld zou worden zou het echt kiele kiele zijn of hij er bij de punctie wel was en er niet bij zijn is geen optie bij de punctie natuurlijk dus die stress hebben we gelukkig ook niet.

Stiertje, jullie gaan dus ook nog een nieuwe poging doen? Zelf betalen dus in verband met leeftijd?!

Mieksel, inderdaad gaat de teller weer op 0 zodra je de 12 weken zwangerschap bent gepasseerd. Wel of niet natuurlijk ontstaan dat maakt dan verder niet uit. Staat bij de meeste verzekeraars ook best duidelijk in de polisvoorwaarden.

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Jammer van de poging Klaasje. Maar je zit inmiddels al weer in de startblokken Lees ik. Heel veel succes!

Wij hebben vanmiddag een hele mooie guo gehad. Zie banner. Helemaal blij met een gezond mannetje op komst.

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ben het er wel mee eens dat het willen weten niet alles oplevert. Meer word het niet helaas... Ik heb afgelopen oktober geprikt, mede omdat ik ook persoonlijk een grens zocht.

Morgen 08.45 mag ik op het bankje, dan weet ik wat er evt te halen valt.

13. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Gefeliciteerd Mariska, wat een fijne bevestiging en daarnaast verheugen op een kleine man. Te gek!

Mikka, ik ben ook nog niet ongesteld. Denk morgen of overmorgen. Uitgangsecho kan in principe na eisprong en voor menstruatie. Dat plannen in de MM blijft irritant he?

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    20170315_055751.jpg
    Wd 7 ... het begin is er weer... 🍀

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Oeh Babs ik zie hem ook hoor! Duim heel hard voor een oplopend streepje voor jullie!

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Babs, ik zie 'm ook. Nu duimen voor een oploper!
    En Mariska: gefeliciteerd met je mooie GUO en je mannetje op komst!
    Mocht het mij gegeven zijn om nog een keer zwanger te raken, dan ga ik absoluut de NIPT laten doen.

17. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Babs! Ik zie hem! Spannend nu hopen dat hij oploopt 😊

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Babs wauw spannend zeg! Nu moet die gewoon knal gaan worden!!!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babs: ja, ik zie hem en ook best duidelijk al! Op een mooie oplopende test en plakker!!
    @Mariska: gefeliciteerd met de goede uitslag! En een jongetje. Erg leuk, kan ik uit ervaring zeggen!
    @Mieksel: lijkt me ook lastig om vertrouwen te hebben met hetzelfde protocol. Als een poging tegenvalt wil je voor je gevoel graag iets veranderen. Heb inderdaad hier vaker grote verschillen per poging meegemaakt, dus het kan echt. Heel veel succes!
    @Klaasje: respect dat jij ook weer een nieuwe poging gaat starten, zeker met je drukke gezin en werk zal het vast weer een hele uitdaging worden! Maar jij hebt al laten zien dat jij over een uitstekend organisatietalent beschikt. Veel succes!

20. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Das hoopgevend om te horen Sneeuwmees; thnx!

Mariska, wat geweldig! Gefeliciteerd!

Babs, ik zie 'm ook! Spannend!!

Deel Deze Pagina