ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Vorige keren heb ik het ook niet gedaan, toch gelukt. Aan de ene kant zijn 'hulpboeken' fijn, aan de andere kant kun je je ook telkens schuldig of onzeker voelen als je iets niet doet. En dat is niet de bedoeling, de MM is al zo zwaar. Echt ongezonde leefwijze is altijd belangrijk om wat aan te doen, of je nou ivf patiënt bent of niet. En als je daar je best voor doet, doe je het goed.

2. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Klopt helemaal. Merk dat het mij vaak onzeker kan maken. En juist deze omdat het de eicelkwaliteit kan verbeteren en daar ook een probleem lijkt te liggen. Maar waarschijnlijk maak ik het dan veel te groot, anders was de arts er wel mee gekomen lijkt me.

3. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Streepje is t zelfde als gister. Vorige poging was wd8 echt een mooie streep. Zal morgen wel testen en zaterdag maar t goede gevoel is wel weer aan t weggaan...

4. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Ah Babs, wat een gestress toch. Hoop zo voor jullie dat het lukt deze ronde.

5. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Even inbreken... Ik heb destijds aan DD gevraagd of ze ubiquinol adviseerden, en zij zeiden van niet: ze hadden geen kennis hiervan (klinkt als een echo van mijn NL ziekenhuis haha). Ik heb het toch genomen en mijn poging was succesvol.

MAAR: ik heb het bij IVF poging twee (in NL) ook genomen en dat was mijn slechtste poging ooit met geen bevruchtingen. Dus voor mijn gevoel heeft de DHEA bij de poging in DD meer effect gehad. Daar had ik twee top blastocysten.

Ik geloof ook in zeer suikerarm eten en veel beweging trouwens. Dat heb ik ook gedaan bij de poging in DD.

6. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    20170316_082120.jpg
    🤔😌?

7. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babs, ik zie helaas geen verschil. Ik had graag een duidelijker test gezien.
    Misschien ziet het er morgen beter uit. Ik hoop het zo voor je.

8. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik had m idd ook donkerder verwacht...😔

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Babs, ik zie heel weinig. Hoop heel erg dat ie morgen donkerder is!!!
    @ego: vanochtend met dr. S. gesproken (telefonisch). Hij wil dat ik in DD een uitgangsecho laat maken. Dat was nieuw voor mij, want dat heb ik bij eerdere pogingen niet gedaan. Dus waarschijnlijk eind volgende week (eind vd cyclus) nog 'even' naar DD. En dan beginnen per begin volgende cyclus. Hij aarzelde tussen 150 en 225 menopur (in combinatie met 75 puregon). Wat betreft mijn leeftijd wilde hij wel naar 225, maar er lagen toch nog best veel eicellen klaar aan het begin van deze cyclus. Dus nog even afwachten. Ik ben ook wel een beetje bang voor overstimulatie hoor. Nou ja, we zullen zien. Spannend dat het nu bijna gaat beginnen.

10. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stiertje, mocht je wel met een hogere dosis beginnen, kan het altijd nog naar beneden worden bijgesteld tijdens het stimuleren.
    Toch wel weer spannend hè ?

11. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Meiden even een ego berichtje; weet iemand wat de kosten zijn van een scratching?

12. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    138 euro voor de scratching met echo. Rekening van lab moet nog komen. Dacht dat t in totaal 295 euro gaat worden, werd mij verteld.

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Stiertje is het voor jou dan misschien niet een optie om ook geen ovitrelle of pregnyl te gaan spuiten voor de punctie om ohss tegen te gaan.

Dat gaan ze bij mij nu ook doen geen hcg prik voor de punctie en ik krijg zelfs geen verse tp dat wil ik zelf ook niet omdat ik ook erg bang ben voor ohss.

Babs: ik zie helaas ook weinig.....
    Ik zou je zo graag iets anders willen zeggen!
    Hopelijk is die morgen duidelijker. Ik blijf nog steeds voor je duimen meid.

Ego: vandaag weer mijn menstruatie gekregen volgens het boekje weer netjes optijd. Kunnen al iets meer vooruit gaan kijken nu. 3 april gesprek en echo en omstreeks 15 april starten met spuiten.
    Ik mocht kiezen tussen gonal of puregon vrouwelijke cuypers had gonal al opgeschreven het is toch hetzelfde dus ik blijf wel bij haar plan. Bij mijn dochter puregon gebruikt.

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Grappig Juffie, ik ben vandaag ook ongeteld geworden. En bij mij zijn alle hormonen afgeleverd dus ik begin as zaterdag met spuiten. De fm's volgende week vallen helemaal super met de diverse agenda's, heerlijk! De punctie hoogstwaarschijnlijk minder maar dat is dan jammer voor de agenda.

Ik heb 1x overstimulatie gehad en 1x niet. Heb dus beide opties in huis, zowel afsluiten met deca en voor cryo als pregnyl en dan voor een verse gaan. We zien het gebeuren.

Babs bij jou geen fijne stemming, snap het. Scratching uitslag ook nog niet boven tafel? Wat een onzekerheid allemaal.

Gein, je kunt de pipelle ook voor nop laten doen bij je eigen gynae in NL, dan is het biopt er niet bij maar wel de stimulatie voor innesteling door de scratching zelf in het bms.

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Inderdaad grappig klaasje.
    Ik had ook vandaag kunnen beginnen maar dat wilde ik nog niet. We gaan volgende week met onze dochter naar k3. Ze is daar helemaal weg van. Heeft voor haar verjaardag kaartjes gekregen ze verheugd zich er zo enorm erg op ik wilde dat niet op het spel zetten voor haar dat kon ik mijn meisje niet aan doen.
    Dus die maand extra maakte voor ons niet uit. Zo kan/kon mijn man en ik ons opladen voor de poging ik moet er echt aan wennen omdat ik gezegd had nooit meer......

16. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Babs: hoe is het meid? Nog getest?

17. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Gas erop 😉🤣

18. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Zowelkom; nee ik moest de prijs ff weten voor de belasting haha. Wij wisten niet meer wat de kosten waren.

19. Rikus

Rikus Lid

9 jan 2017
    74
    8
    8
    NULL
    NULL
    Net terug uit Düsseldorf en goed nieuws gekregen!
    Zoals een aantal van jullie al dachten, het zijn er inderdaad 2, een 2eiige tweeling, zoooooo blij.
    De een is 8,2 mm en de ander 10,3 mm met allebei een sterk kloppend hartje. Dr. Cuypers gaf aan dat het qua grootte en hartactiviteit er perfect uit ziet.
    Nu een keus maken naar welke ziekenhuis we gaan, Enschede of Almelo, moet namelijk naar de gynaecoloog.
    Kunnen het nog steeds niet geloven!

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wauw geweldig!
    Gefeliciteerd.
    Geniet van dit mooie nieuws.

Deel Deze Pagina