ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wauw rikus geweldig. Gefeliciteerd!! Succes. Ik zou t wel weten🙊 zgt😉 weet niet waar je woont? Waarom naar de gynaecoloog? Omdat het een tweeling is?

2. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    O, Rikus, wat gaaf! Een tweeling gewoon, gefeliciteerd!

3. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    #4443 Champetter, 17 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2017
    Ik knipper even met een vochtig oog... Wat ben ik BLIJ voor jou! Gefeliciteerd. Als tweeling mama weet ik hoe te gek het allemaal is, letterlijk en figuurlijk. Je mag me altijd een berichtje sturen als je iets wil vragen of weten van hoe het bij mij ging.

Het is idd de bedoeling dat je opgevolgd gaat worden door een gyn tijdens je zwangerschap. Enschede en Almelo zijn beiden niet academisch toch? Dan zou ik de dichts bijzijnde pakken, want je gaat wat vaker op controle als een ander. Ben zelf ook gewoon in een streek zkh begeleid.

Geniet, het is zo onwijs speciaal en bereid je voor op dat je al snel in de zwangerschap een rustiger leven gaat leiden. Ik heb evt nog een paar leuke boeken over tweeling zwangerschap die ik je wel op wil sturen.

Heel verhaal haha. Maar wat kan ik genieten als iemand die ook een laag amh heeft en dus helaas weinig tijd en minder kansen heeft in 1x een gezin van twee mag verwelkomen. Post je af en toe nog wat? Ik stuur je even een vriendenverzoekje, ik heb foto's in mijn profiel ;)

4. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Wat een lief bericht Klaasje!! Hoop dat jou ook nog een zwangerschap gegund is.

5. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rikus, wat super.. gefeliciteerd

6. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Babs, hoe gaat het vandaag met jou? He je nog getest?

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Rikus, van harte gefeliciteerd! Dubbele rijkdom!
    Babs, hoe gaat het met jou??

8. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja getest maar blijft licht.... pfff ben dr op t moment zo klaar mee, elke keer t zelfde... wanneer blijft t eens zitten!? Morgen bloedprikken..

9. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
  10. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Babs ik wil je geen valse hoop geven maar die onderste lijkt wel iets donkerder?

Rikus; wauw gefeliciteerd!

11. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja dat lijkt ie ook Gein... maar toch blijven ze wel heel erg licht weer... naja beetje hoop zit er nog... begin haast aan de situatie te wennen zo elke keer na tp....

12. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Babs, precies wat je zegt. Hij lijkt iets donkerder, maar is nog wel heel licht. Afwachten weer. Ik blijf voor je duimen.

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Waaaauw Rikus een Tweeling! Dubbele wonder! Hoop dat alles voorspoedig mag verlopen. Op naar de volgende echo. Gefeliciteerd

Babs, wat weer een onzekerheid voor jou! Waarom niet gewoon knalwit of knal positief dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
    blijf hopen voor je. Dikke knuffel meis.

14. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Ik heb de 30ste gesprek voor het behandelplan door te nemen, zit dan op dag 22 is het zo dat ik dan normaal gesproken aan het begin van mijn nieuwe cyclus kan beginnen met de medicatie?

Voor alle zwangeren gefeliciteerd! Vruchtbare weken geweest volgens mij.

15. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Tadaa Rikus!! Jij ging al zó lekker het hele traject! Van harte meid!!! Hoop je snel te volgen ;) (al ben ik al meer dan tevreden met ééntje ;))

Babs, met zulk slecht licht (lijkt het) vind ik het best een duidelijkere streep! Of heb je het foto-contrast wat bewerkt?

16. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heb de foto nergens mee bewerkt😉

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Babs, de onderste lijkt idd donkerder. We blijven hopen!
    Knor: als er verder geen aanvullende dingen meer moeten gebeuren, denk ik dat je gewoon van start kunt.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Babs: ik vind de onderste ook duidelijker. Die zie ik zonder problemen zonder de pijltjes erbij. Wanneer was je testdag? Dit weekend toch pas?
    @Rikus: wow, wat zullen jullie positief verrast zijn tijdens de echo! Dubbel gefeliciteerd!!

19. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Morgen idd... ik ga morgenvroeg ook bloedprikken...
    Ik vind t gewoon raar dat de hcg niet hoger komt telkens... hoezo stijgt bij iedere sneller en worden de testen duidelijk donkerder elke dag... dan is t toch bijna zeker dat dit weer mis gaat, zo weinig stijging!? Pff zo irritant dit..
    Naja morgen afwachten en maandag denk ik maar keer herhalen hopen dat we dan zekerheid hebben🍀

20. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ohhh rikus wat ontzettend fijn, prachtig bericht, 2 mooie wondertjes❤️ gefeliciteerd!

Babs, wat een zenuwslopende toestand weer.. Heb je getest? Is het opgelopen? Ik hoop het zo!

Klaasje, oh wow wat ga je snel haha, succes met spuiten! Stiertje, jij gaat ook al snel beginnen toch? Spannend!!!

Ik ga begin april weer van start, zoooo klaar met de lucrin!

Deel Deze Pagina