ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Nee net zo licht vanochtend... zo de uitslag afwachten maar zal denk ik weer rond dde 10 zijn zegt mn gevoel...

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Babsh: Hoe gaat het? Hopelijk is die opgelopen!!!! Ik hoop het zo voor jullie!
    Wanneer krijg je de uitslag van bloedprikken?

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Oh echt......toch hoop ik nog op positief nieuws....
    Krijg je de uitslag vandaag?

4. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Al wat gehoord van NK cellen? Heb je dit keer granocyten gebruikt nee toch?

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Nee gister nog gemailt maar de uitslag is na 5,5 week nog niet binnen🤔

6. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Irritant Babs.., dat wachten.
    Bij mij verwachtte dr C. ook echt geen afwijkende waardes, mede omdat ik al een dochtertje heb. Niks was minder waar, dus ik hoop zo dat het de (vroege) miskramen verklaart... En dat dat voor jou ook zo uitpakt.
    Zou mooi zijn toch!?

7. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hcg van 13... 🤔 das niet goed dus zal maandag denk ik weer prikken en dan zien we t wel weer...

8. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babs, dat ziet er niet heel goed uit.
    Je hebt het vast zelf al op Google opgezocht. Een hcg waarde tussen 5 en 25 geeft een positieve test, maar kan misgaan.
    Ik hoop zo voor je dat het nu toch gaat stijgen.

9. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    1e keer had ik 3 dagen na nod hcg van 6. 2e keer op nod 12 en dag later 6. En nu weer op nod 13... dus je raadt t al wat ik ga verwachten.... stop ook niet met de medicatie hoor ga maandag voor de zekerheid nog een keer..

10. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee zeker nog niet stoppen met de medicatie. Het kan nog steeds

11. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Bah Babs... Duim voor een wonder!

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Oh Babs ellendig dit... Wat voel je? Verdriet of juist heel laconiek?

Ontzettend stom dat het NK cellen onderzoek nog niet boven tafel is. Ik hoop zo dat dat de sleutel naar succes mag zijn.

13. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Pff dat hoop ik ook.. ben eigenlijk vrij rustig.. alsof het begint te wennen...?! Ben vooral benieuwd naar de uitslag... want wat als daar niets uit komt???
    Manlief is er vooral even klaar mee..... begrijpelijk!

14. Rikus

Rikus Lid

9 jan 2017
    74
    8
    8
    NULL
    NULL
    He Babs, wat vind ik dit rot voor je, zit hier echt met een dubbel gevoel.
    Ik heel erg blij, maar hoop zo dat het voor jullie ook een keer raak mag zijn, hoop echt dat er wat uit de NK cellen komt, dan kunnen ze daar gericht mee aan de gang.
    Voor alle andere dames natuurlijk ook de hoop op snel een positieve test.

Thanx voor jullie lieve berichtjes dames, het is nog steeds onwerkelijk dat het bij ons eindelijk na 3,5 jaar is gelukt. Heb zooooo veel zin in de volgende echo!

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Je mag er ook even helemaal klaar mee zijn, boos zijn, een fles wijn open trekken. Die emoties kunnen er maar beter uit.

Ook als er niets uit de NK cellen komt zijn er echt mogelijkheden Babs. Wellicht met een heel kleine dosis prednison. Je schildklier is getest he? Zowel tsh, t4, complete analyse zeg maar?

Ben zelf ook weer even in m'n oude lectuur Alan Beer gedoken, en Zita West, Rika Lukac. Vitamine E en selenium dragen ook bij aan het innestelingproces. Maar ook uit Alan Beer bij onverklaarbaar IVF falen/ misnesteling dus een milde immuun ondersteuning van prednison (10mg) en aspirine. Maar goed, eerst die NK cellen, weet alleen niet dat dat het einde is als er niets uit voortkomt.

16. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Tnx klaasje. Heb op verzoek van drC TSH (1.2) laten prikken en dus niet de rest...misschien nog een idee.
    Selenium en vit e slik ik al. En ascal heb ik ook al.
    Prednison lage dosis had ik al gevraagd met tp maar moeten we eerst uitslag nk cellen hebben. Want als die te laag is heb ik niets aan prednison.
    Heb al wel bedacht als de nk cellen goed zijn , we 3.maand rust nemen en dus 3 maand niet zwanger kunnen worden om de uitgebreide stollingsonderzoeken te laten doen.
    Tnx rikus!! Het is jou ook van harte gegunt meid. Lekker van genieten!!!🍀

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat zou er aan stolling nog gezocht kunnen worden? Factor V Leiden?

Schildklier is echt heel keurig, weinig kans dat er iets mis is met de onderliggende factoren. Maar ook dat is zo getest. Kan zelfs via de HA. Heel slecht, ik krijg altijd van de huisarst zo'n aanvink formulier en daar heb ik een keer ipv alleen TSH complete TSH onderliggende waardes aangekruist.

Ik neem deze poging ook weer een predni pilletje en wat aspirine. Bij de tweeling toen ook gedaan dus het mocht van mw dr C.

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oke.. dr.Wj.C. wil de nk cellen afwachten, als ze te laag zijn worden ze nog lager door prednison... naja maar geduld hebben. Mieksel had volgens mij na 6 weken ook de uitslag dus voor mij zou dat komende week zijn.
    Bijvoorbeeld factor V leiden. Maar er zijn nog meer afwijkingen heb ik wel eens gelezen.
    Zat ook al te denken om een keer progesteron bij te laten prikken.. gebruik wel utro dus eigenlijk zou dat dan toch goed moeten zijn?!

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Progesteron problemen bij een ivf/icsi traject komt eigenlijk niet voor. Als je als vrouw die al in de overgang gegaan is een ecd doet wel, dan pompen ze je helemaal vol met utro en speciale injecties die je ook krijgt ter preventie van vroeggeboorte. Even de naam kwijt...

20. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dankjewel Klaasje!!

Deel Deze Pagina