Oh haha die stickers... Ik heb ze nooit gekocht en ik ben misschien wel bijna een recordhoudster wbt aantal bezoekjes aan DD brengen
Sinds ik in Slovenië een keer enorm op de bon geslingerd ben vanwege het niet aangeschaft hebben van de tolsticker, ben ik iets voorzichtiger geworden. Maar mijn vriend heeft 'm ook niet op z'n auto hoor. Dat is zijn verantwoordelijkheid. Hij rijdt in DD ook rustig te hard in de tunnel onder de rivier door. Tsja, dan krijg je een hele mooie foto thuisgestuurd
Haha ojee dan snap ik jouw voorzichtigheid beter Wbt die tunnel: wij hebben ook een mooie herinnering op papier gekregen van de dag dat onze dochter in elkaar is geknutseld Voor de leuk zou je dat met donkere zonnebril op moeten doen. Dan weet je daarna gelijk of dat montuur als gewone bril ook zou staan 😂😜 Ze hebben nl een techniek om de glazen licht te maken zodat je de ogen ook op de foto ziet
@Babs, wat een onzekerheid!! Hoop toch nog op een klein wonder. @Rikus, wat gaaf!!! Nogmaals van harte gefeliciteerd. Probeer zoveel mogelijk van je zwangerschap te genieten, hoe moeilijk dat misschien ook zal zijn in het begin maar wat een mooi nieuws! Hier afgelopen zaterdag ook eindelijk ongesteld geworden. Normaliter een cyclus van ongeveer 24/25 dagen en nu pas dag 31!! Maar goed, het is gekomen. Je gaat je dan toch van alles in je hoofd halen maar helaas...... Nu deze maand dus nog uitzingen en dan mogen wij ook beginnen. Rond cyclusdag 15/16 een decapeptyl depot laten zetten en dan wachten tot we kunnen gaan starten. Aan de ene kant weer "zin" in maar ook weer ontzettend spannend! Wat staat ons weer te wachten en zal het nog een keer lukken?! Hoe gaan we om met een teleurstelling en hoe gaan we om met de zwangerschap? (i.v.m. miskraam juli 2016). En een milieusticker??!! Nog nooit van gehoord ..... We zijn in januari richting DD gereden en nog niet over nagedacht dat dat zou moeten. Hoe hoog is zo'n boete? Misschien anders toch maar 1 aanschaffen voor de zekerheid....
Boete kan 80 euro zijn. Overleef je ook wel weer, maar je kunt er ook gezellig van uit eten. Spannend, Mikka! En stom he, dat je juist dan op je menstruatie moet wachten. Veel sterkte in wat komen gaat.
Helaas van hcg 13 zaterdag maar hcg 6 vandaag.. zelfde als afgelopen keren dus.... nog steeds de nk cellen maar afwachten..
Hier gaat t wel goed opzich. Zagen t wel aankomen natuurlijk. Beetje hoop had ik nog wel dus wel even verdrietig. DD gemaild (kreeg voicemail om half5) dus hoop vd week gebeld te worden en dat ik van de week ook een keer de uitslag van de nk cellen krijg....
Ik duim echt voor je, duurt nu echt lang die uitslag!! Ff een vraagje wb alcohol en zaad. Een collega van mij lukt het niet om zwanger te worden, zij bijna 38 hij stuk jonger. 1ste zoontje spontaan 2de cyclus, super fijn. Maar, nu vroegen wij ons af hoe het zit met als haar man weleens een biertje drinkt. Afgelopen weekend op zaterdag 7 biertjes. Voor zover we weten is bij hem alles wel goed (gevoel ivm snelle zwangerschap 1ste kindje) zij toch wat ouder aan het worden.. Hoe lang kan dit effect hebben op het zaadkwaliteit? Echt drie maanden voordat er weer nieuwe is aangemaakt?
Wij hebben te horen gekregen in NL dat alcohol toch minder doet met de zaadkwaliteit dan eerder gedacht. Mijn vriend had vorig jaar een goede uitslag voor zijn doen op dinsdag terwijl hij dat weekend echt veel had gedronken (bier). We hebben van alles geprobeerd maar ook wij hebben het gevoel dat dat niet zoveel doet. Misschien bij elke dag alcohol zal t wel een uitwerking hebben....? Bij koorts, waarbij zaadcellen wel doodslaan zal het herstel wel zo'n 90 dagen duren..
Ons is destijds verteld. Liever 1 biertje per dag dan 7 in 1x bijv. Alle spermacellen die doodgaan, Duurt 3 maanden voordat er nieuwe cellen zijn aangemaakt. voor mijn man met maar 10% aan zaadcellen was dit echt not done.
Eigenlijk is het belangrijkste te weten of het zaad goed is, als het nl in orde is zou ik die paar biertjes iemand niet onthouden. Mijn man heeft 120 miljoen spermacellen per lozing gemiddeld dus hij doet maar. Nu leeft hij wel heel gezond maar drinkt op de hockey of een mannenavondje echt wel een paar biertjes. Als je slecht zaad hebt is het andere koek; dan niet roken, niet drinken, vitamines. Saai en vervelend maar ja...
Ach, als dat het enige is wat je als man hoeft te doen, cq te laten ... Zo is het ook nog eens een keer. Wij ondergaan voor de rest de hele shitload aan minder prettige dingen.
Voor een man met normale cellen zou ik me er ook niet zo druk om maken. In ons geval is mijn man gestopt met roken. Wat ik ontzettend knap vind! Ik wilde het graag dat hij stopte maar snapte dat het voor hem als schoorsteen erg moeilijk zou worden. Maar het is hem gelukt. En betreft alcohol heeft hij er voor en tijdens behandeling erg rekening mee gehouden. Na het stoppen met roken en het bewuster omgaan met alcohol is uit onderzoek gebleken dat mijn man zijn zaad wel sterk was verbeterd.
Zeker knap van je man Mariska. Wat Stiertje al zegt, je moet het echt samen doen of laten. Mijn man doet ook wat hij kan; hij spuit mij, ruimt accuut de agenda leeg als we naar DD moeten en is altijd positief.
Wij gaan er vanuit dat het bij hem gewoon goed zit, en het helaas echt eerder bij haar zal liggen.. Jaar al bezig met tempen en due schommelt aan alle kanten.. zij is zeer punctueel met zelfde tijdstip tempen om een juist overzicht te krijgen.. en gezien haar leeftijd kan dat helaas ook mee spelen.. Als hij straks gaat zien wat zij moet doen (mocht het zover komen) dan weten we 100% zeker dat hij er ook alles aan zal doen.. eind maart progesteron prikken en dan zien wat daaruit komt, hij zaad inleveren en mijn verwachting is: of ze raakt toch spontaan zwanger of clomid... hoewel ik hoop op iui eerder voor haar..
Eerste fm gehad zojuist. Het gaat weer vrij snel volgensmij. Ben pas cyclusdag 6 en er waren 5x13 en 5x10 te zien. Net alles doorgemaild en nu wachten maar. Zou maandag al punctie zijn?