Ben er ook blij mee. Vrijdag nog een check en dan hoogstwaarschijnlijk maandag de punctie. Het gaat echt snel voor m'n gevoel.
Maar die check is denk ik niet in DD, vrijdag? Zou toch leuk zijn als we elkaar zouden tegenkomen ...
Nee ik mag vrijdag gewoon in Breda, scheelt me 3 uur en 50 minuten reistijd. Als dat naar wens van dr C verloopt is de punctie maandag. Als er twijfels zijn dan zaterdag nog naar DD maar het ziet er niet naar uit. Had het heel leuk gevonden even 'hoi' te zeggen Stiertje. Iig succes vrijdag!
Hallo dames! Ik breek ff in. Ik zag dat MCK Leiderdorp nu Vivaneo heet. Met hetzelfde logo als de kliniek in Düsseldorf. Betekent dat de klinieken samenwerken? Als in, dat je in Nl vooronderzoeken kan laten doen en echo's en dergelijke?
Lucie78; ja de klinieken werken samen wbt de echo's die kun je daar laten doen. Je moet ze alleen wel betalen. Geloof 70 EUR per echo.je kunt dat niet inleveren bij je zorgverzekering.
Wat is het rustig hier, we zakken zelfs bijna naar pagina 2 . Babs, zijn die verrekte NK cellen nu eens boven tafel? Wie is er nu nog meer bezig of op het wachtbanken? Ik had fm2 vandaag. Alles tussen de 14 en 19 MM. Nu in afwachting van een punctiedatum of toch nog een fm?
Pff nee ben nog aan t wachten... hoorde van de week 2 meiden en hadden ook 6 weken gewacht,dat is voor mij volgende week. Ben ook nog steeds aan t wachten tot ik eens ga vloeien... T schiet mooi op bij jou, denk morgennacht pregnyl en maandag punctie. Hoop voor je dat ze t ritje DD besparen. Volgens mij kunnen ze nu met de 2e fm wel zien dat je eitjes goed groeien toch!?
Het gaat toch woensdag worden, nog even doorspuiten dan maar. Mijn eigen gyn zei vanmorgen ook dat hij maandag te vroeg zou vinden. Moet je deze cyclus nu laten schieten Babs?
Oh echt... dat had ik niet verwacht. Nog even door dan👍🍀 Nee hoor kan gewoon door.. gelukkig wel. 4 embryo's gaan de embryoscoop in deze cyclus en mogen nog 4 dagen doorgroeien. Dus wel weer even spannend🍀 Maar goed hopelijk dus volgende week de uitslag en dan ook een keer de menstruatie die doorbreekt, ben er wel klaar mee zo....
Ohja, dan krijg je die spanning ook weer mee van de embryoscope. Doorgaan is toch het prettigste he? Dat vind ik zelf ook, al is het met werk moeilijk te combineren. Werk je fulltime? Bij ons begint het nu als gezin ook lastiger te plannen. Ik denk toch dat we vanaf nu op de punctie na ik toch verder alleen voor de behandelingen op en neer gaan. Vervelend maar het is niet anders.
Ja doorgaan vind ik ook het prettigst. Ja ik werk fulltime en onregelmatig dus soms is t best geregel... Dat geloof ik direct met een gezin. Als t zo alleen wel te regelen is, dan is t maar zo he.. snap ik wel.
Pfff, vandaag ruim 6 uur (!) in auto gezeten voor een echo van nog geen halve minuut! Werd onderweg nog gebeld dat dr. Cuypers (v) ziek geworden was. Of ik op een ander moment wilde afspreken volgende week, of nu ertussen bij Frau Doktor Hubert. Ik heb voor het laatste gekozen. Had me er nu op ingesteld. Maar hé, nu wel zo gaar als wat. Endometrium was goed en er waren geen cystes te zien. Het voorlopige schema is vastgesteld op 225 menopur en 75 puregon. Dat wordt ofwel morgen nog even nabesproken met dr. Cuypers, ofwel maandag met dr. Scholtes. Dus nu wachten op de menstruatie (deze cyclus duurt alweer langer dan de vorige, met z'n 23 dagen wel heel kort). En dan op dag 1 beginnen met snuiven en op dag 3 met spuiten.
Pff wat is t toch wat he voor een echo de hele dag op pad... fijn dat je nu wel weet dat je kunt beginnen als de menstruatie begint🍀
Oh waardeloos is dat Stiertje, maar goed je kunt weer aan de gang. Ik heb vandaag voor het eerst een mindere dag. Onzekerheid en twijfel waarom ik mezelf deze behandelingen nog aan doe. Maarja, het is niet anders, stoppen is definitief geen baby meer. Morgen ga ik weer gezellig doen, stoppen met piekeren en laat ik het maar gebeuren.
Ik herken dat klaasje Ik zei gisteren nog tegen mijn man moeten we dit wel doen allemaal, wat doe ik mezelf aan mijn man en mijn dochtertje....moeten we hier niet gewoon tevreden mee zijn.....maar toch het gevoel van een kindje blijft zo sterk.....tis gewoon kan. K.u.t kan er niet meer van maken.... Ik zei nog tegen mijn man hoeveel makkelijker zou ons leven zijn als we gewoon normaal zwanger konden worden...maar goed dat kan ik uit mijn kop zetten.
Klaasje; misschien gebeurd er toch nog een home made wondertje? Meiden ik wens jullie onwijs veel succes en op weg naar mooie testen en goede zwangerschappen. Jullie kunnen dit!!!!!