+1 😊 Hoop ook op mooie testen!! Stiertje die reis herken ik zo, kapot ben je dan he en dat voor een echo van nog geen minuut.......
Ja, ik zat echt een beetje te balen. Het was zulk mooi weer. Had gewoon lekker buiten kunnen zijn. Nou ja, deze hebben we weer gehad. Nog 2x te gaan (punctie + tp), en dan samen met vriendlief. Hopelijk kunnen we het een beetje zo plannen dat we niet de familie om (oppas)hulp hoeven vragen ... Wat dat betreft kan de menstruatie maar beter beginnen, dan kunnen we even wat rekenwerk doen.
@Stiertje: herkenbaar die gaarheid van zo'n lange reis voor een echo van een paar minuten. Parkeren kon soms nog langer duren . Ik nam zelf altijd de hele dag vrij van mijn werk, omdat ik het gewoon niet trok om dan na zo'n reis weer naar het werk te gaan. Door mijn onzekerheid toen wilde ik alles door DD laten doen. Omdat mijn follikels maar langzaam groeiden, moest ik zelfs 3 keer in een week tijd op en neer voor een echo van die paar minuten. Dat hakte er behoorlijk in. Fijn dat er nu een behandelplan ligt en je weet waar je aan toe bent. Heb je genoeg voorraad aan medicijnen als je deze dosering krijgt? Vind het zo spannend dat je er weer voor gaat!! @Klaasje: geld ook voor jou! Respect voor jou hoe je het toch allemaal (al dan niet alleen) in moet plannen tussen de bedrijven door met je drukke gezin. @Babs: wat enorm balen dat die uitslagen zo lang op zich laten wachten. Hopelijk ben je volgende week ook eindelijk aan de beurt, zodat je weer verder kunt!
Dames respect hoor dat jullie het er allemaal voor over hebben. Wij wonen op 40 min afstand van de kliniek maar vriendin van mij woont ook op 3.5 uur rijden van dusseldorf. Mocht ik verder weg gewoond hebben zou ik het ook gedaan hebben ondanks de reistijd. Ik kan me helemaal voorstellen dat jullie hartstikke gaar zijn als je thuis bent
Herkenbaar Klaasje en Juffie... Hoewel ik er na een maand pauze wel weer klaar voor ben. Ben echt aant wachten op de menstruatie. Verwacht komende week ergens. Stiertje, phoe, dat lijkt me echt te pittig, meerdere keren per week op en neer naar DD. Respect. Ben zo benieuwd naar jouw resultaten straks; spannend!!
Mieksel: ik ga de follikelmetingen gewoon in NL doen hoor, ik trek dat gewoon niet, elke keer DD. Dus op z'n vroegst pas weer over 2 weken voor de punctie, en dan 5 dagen later voor de tp. Gisteren (ik stond midden in een drukke supermarkt, hoe awkward is dat!) werd ik nog teruggebeld door DD. We gaan definitief voor 225 menopur en 75 puregon. Dat vind ik wel spannend hoor. Hoop dat ik niet te heftig ga reageren op zo'n hoge dosis. Ik heb geloof ik wel 40 doses in huis, ga ervan uit dat ik max 10 dagen moet spuiten, dus dan heb ik riant genoeg. Ik ga zo meteen alles even uitzoeken en klaarleggen. En dan gaat het circus beginnen. Het voelt nog steeds raar, weten jullie dat? Ik heb na nr. 2 echt gezegd: we doen geen MMM meer, en nu doen we het toch.
Hoi DD ervaringsdeskundigen, Kunnen jullie mij vertellen waar je allemaal in Nederland een echo kunt laten maken als je in DD onder behandeling bent? Groetjes
Ziekenhuizen/ klinieken. Misschien is het handig te zeggen waar je in de buurt woont. Wie weet is er iemand die dan iets voor je weet😊
Van de micro tese van 2012 zijn er nog rietjes 8 rietjes ingevroren. Dokter c in dusseldorf vertelde dat het ook kan zijn dat er in een rietje alleen maar weefsel zit.... Ik heb daar nooit bij stilgestaan ik dacht dat ze dat van te voren al hadden bekeken of daar dan ook daadwerkelijk zaad in zit en niet alleen maar weefsel gaan invriezen en factureren.... Iemand al zoiets meegemaakt dat er niks in zat? mijn dochtertje is toen meteen vers bevrucht dus punctie en micro tese op zelfde dag.... Nu we weer gaan starten met icsi ben ik zo bang nu we dit gehoord hebben dat er helemaal niets meer is in die 8 rietjes ik dacht dat er altijd zaad in zou zitten en niet dat het alleen maar weefsel kon zijn ook. Tenminste niemand die het ooit ons verteld heeft....
Snap dat dat even binnenkomt, juffie! Er zal toch in die 8 buisjes wel ergens zaad zitten, toch? En, blonde vraag, kun je ook nog een keer opnieuw Tese doen? @ego: begin vd avond ongesteld geworden, dus dag 1 is een feit. Nog net een snuifje synarel genomen en dan morgenvroeg weer. We zijn begonnen!!
Nee nieuwe tese is niet meer mogelijk bij mijn man. Succes met alles ik volg over een week of 3. Ook een blonde vraag.....waar is die neusspray voor?
Synarel is een remmer, vergelijkbaar met bv decapeptyl en cetrotide. Ik gebruik 'm nu voor het eerst. Moet vanaf dag 1 meteen gebruikt worden, daar ging het dus vorige cyclus mis, toen ik al na 23 dagen ongesteld werd en de spray nog niet in huis had. Meid, ik hoop dat er nog voldoende Tese-materiaal is om voor jullie een mooi brusje te maken!
Dank je wel dat hoop ik ook. Ben benieuwd wat ik krijg als remmer....apart idee om neusspray te gebruiken voor de vruchtbaarheid. Vorige keer cetrotide gebruikt dat vind ik niet echt een pretje Hoe minder prikken Hoe beter. Succes stiertje zet m op!!!
@Stiertje: nu dan officieel van start voor het derde DD kindje! Ik ga heel hard voor je duimen dat het weer zo'n snel en mooi succesverhaal mag worden als bij je meisjes! @Juffie: van zulk nieuws zou ik ook even van slag zijn. Als ze zeggen dat ze zoveel rietjes ingevroren hebben, zou ik ook denken dat dat in ieder geval allemaal goed bruikbare rietjes zijn. Laten we hopen dat het in de praktijk meevalt!
Bedankt ik ga gelijk even kijken. Ik woon in het midden van het land trouwens. DD is voor mij 2 uur rijden, wat me nog enigzins meevalt, maar wel pittig als je dat 3x in de week zou moeten doen voor de echo's.
Dank, meiden, voor jullie medeleven. Ik heb as. zaterdag de eerste fm gepland (in Heerenveen). Eigenlijk moet dat op de 8e cyclusdag, maar dat is zondag en dan is er geen overleg mogelijk met DD. Het secretariaat van DD zei: dan doe je het toch op maandag, maar ik vind het wel een beetje spannend dat ik nu meer hormonen moet spuiten, dus nu wordt het zaterdag.
Dames ben ik ook weer met een vraag..... Ik lees verschillende dingen over wat nu beste moment is om in te vriezen. Aangezien ik geen verse tp krijg/wil stelde de vrouwelijke dokter c voor om dan alles meteen op dag 1 (bevruchte eicellen ) in te vriezen, zodat ik dan kan herstellen en als alles weer rustig is deze ontdooien en in de embryoscope laten dooeontwikkelem en terugplaatsen. Maar ik lees verhalen op Internet dat bevruchte eicellen nog maar heel zwak zijn om in ge vriezen en deze heel vaak niet goed ontdooien. Is het niet beter om meteen te laten doorontwikkelen tot dag 5 en dan pas in te vriezen? Of gewoon direct op dag 1 invriezen? Weet iemand daar meer van? Ik heb dit uiteraard ook op mijn vragenlijst (lees behangrol) staan voor ons gesprek op 3 april in dusseldorf. Bedankt dames. Ik ga mijn hoofd rust gunnen en slapen..... Welterusten Stiertje: ik zou ook voor de zaterdag zijn gegaan voor de meting. Hopelijk verloopt alles voorspoedig en kun je zaterdag al mooi aantal follikels zien,